ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مقایسه عکس های ثبت شده توسط دوربین Desire Eye با One M8 و Galaxy S5

هرچند که در رقابت دوربین ها، تعداد مگاپیکسل ها معیار چندان خوبی برای برتری به شمار نمی رود، اما به هر حال برخورداری از چند مگاپیکسل بیشتر می تواند در نهایت منجر به ثبت تصاویری ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۷ مهر ۱۳۹۳ | ۰۳:۱۹

هرچند که در رقابت دوربین ها، تعداد مگاپیکسل ها معیار چندان خوبی برای برتری به شمار نمی رود، اما به هر حال برخورداری از چند مگاپیکسل بیشتر می تواند در نهایت منجر به ثبت تصاویری با کیفیت تر شود.

Desire Eye با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در دوربین جلوی خود، بازی سلفی ها را وارد مرحله ای جدید کرده است. این دوربین از گشودگی f/2.2 برخوردار است و لنز آن عرضی ۲۲ میلی متری دارد. قابلیت اتوفوکوس و چند ویژگی نرم افزاری نیز از جمله دیگر امکاناتی هستند که با موبایل جدید HTC همراه می شوند.

اما عکس های این دوربین در مقایسه با رقبا چه وضعیتی دارد؟ در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا عکس های ثبت شده توسط Desire Eye را با دوربین ۴ اولتراپیکسلی One M8 و ۱۶ مگاپیکسلی گلکسی اس ۵ مقایسه نماییم.

Dsire Eye
Desire Eye
One M8
One M8
Galaxy S5
Galaxy S5
Desire Eye
Desire Eye
One M8
One M8
Galaxy S5
Galaxy S5
Desire Eye
Desire Eye
OneM8
OneM8
Galaxy S5
Galaxy S5
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • محمدعلی
    محمدعلی | ۴ مهر ۱۳۹۴

    به نام خدا
    اقا من با 3 تا گوشی ها کار کردم 2تاشون رو دارم نظر کلی من اینه

    1-سامسونگ (توی شرایط نوری مناسب بسیار عکس برداری و فیلم برداری می کند)ولی ظاهرش هم که بد نیست

    2-ام8 توی هرشرایطی بسیار عالی عکس برداری می کند ولی به پای دوربین اس5 توی شرایط مناسب نمیرسه ولی اینم در نظر داشته باشید ما همیشه تو شرایط مناسب نیستم)ظاهر فوق العاده ام8 ادم رو جذب می کنه ولی اینم بدونید لنز این گوشی بسیار بزرگ است باید مراقب باشید اینم بدونید بعضی ها میگن داغ می کنه بله به خاطر بدنه فلزی گرما رو جذب می کنه

    3-دیزایر eye دوربین خوب هم سلفی هم دوربین اصلی (من بهتون پیشنهاد می کنیم این رو نگیرید چون لنز دوربین سلفیش حساسه )ولی اینم در نظر داشته باشید فلاش دوربین سلفیش خیلی به کار میاد

    حالا اقایون بدونه بی احترامی خوشون قضاوت کنن

  • Z_slmi
    Z_slmi | ۳۱ تیر ۱۳۹۴

    ب نظر من m8 از همه بهتره حتی desire eye... تنها برتری desire eye از m8 یا m8 eye, دوربین جلوش هست ک 13 مگا پیکسله... ک اونم با توجه به تصاویر بالا بازم m8 بهتره!
    این که اولتراپیکسل رو بعضیا میگن خوب نیس، کاملا حرف چرتی زدن البته عذر میخوام چون اگه بد بود یا جزئیات رو خوب نشون نمیداد، برند اچ تی سی هم بکار نمیبرد توی m8 و کار خودشو خراب نمیکرد! پس 100% خوبه ک m8 این براری رو نسبت به بقیه مدلها داره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی