ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: زمان همه چیز را تغییر می دهد

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۱۵

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

 

سالار

11

Hill Climb Racing را تقریبا همه بازی کرده اند. سالار و نیسان آبی اش هم بی شباهت به این بازی نیستند. در حقیقت حق انتخاب شما میان ماشین های محبوبی است که هر روز در کوچه و خیابان می بینید، اما مسیر حرکت تفاوت دارد. با دستکاری در عملکرد و ظاهر ماشین ها می توانید خودتان را آماده مسیرهای طولانی تر و سخت تر کنید. 6 مسیر در بازی وجود دارد که پایانی ندارند و هر چه بیشتر بروید، امتیاز بیشتری ثبت کرده اید.

سالار

سالار

سازنده: گروه سیزک قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18 مگابایت زبان:

 

Chronology: Time Changes Everything

5e2917a7-c29b-4314-9036-18129b55365d

پس از یک میلیون دانلود روی شبکه های استیم و اپ استور، این بازی بالاخره برای ویندوزفون از راه رسید (نسخه اندرویدی هنوز در دست ساخت قرار دارد). پیرمردی که در تصویر بالا می بینید، یک مخترع و نابغه است که می تواند در زمان سفر و پازل های مختلف را یکی پس از دیگری حل کند. در ابتدای بازی این پیرمرد از خواب بیدار و متوجه می شود که هیچ از گذشته به یاد ندارد اما همزمان دستگاهی را می یابد که پایه و اساس بازی روی آن بنا می شود، دستگاه سفر در زمان.

Chronology: Time Changes Everything

Chronology: Time Changes Everything

سازنده: osao قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون و iOS حجم: 207 مگابایت زبان:

 

Lep's World 3

screen568x568

لپرکان یک موجود افسانه ای است که در فرهنگ اساطیری ایرلندی جایگاهی ویژه دارد. عموما پیرمردی است با قد و قواره بچگانه که ریش نارنجی یا قهوه ای ملایم دارد. دنیای لپرکان 3، در حقیقت یک مدل سوپر ماریو محسوب می شود که به جای استفاده از کاراکترهای مرسوم سری و پیکره بندی ظاهر ژاپنی، از فرهنگ ایرلندی کمک گرفته است. در نسخه رایگان بازی تعدادی مرحله قرار گرفته اند که از انجام آن ها لذت خواهید برد اما اگر واقعا تجربه بازی برای تان لذت بخش بود می توانید نسخه کامل را با قیمت 1 دلار خریداری کنید.

Lep's World 3

Lep's World 3

سازنده: nerByte GmbH قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون و اندروید حجم: 48 مگابایت زبان:

 

HiLight

6a604abe-9169-47c2-95d2-5d01bf9b23c8

HiLight بدون هیچ پیش زمینه ای شما را به دنیای نورها می برد. شیوه بازی به این صورت است که در ابتدا 4 دایره روبروی شما قرار می گیرد و در هر نوبت با ضرباهنگ خاصی روشن و خاموش می شود. باید الگوریتم روشن و خاموش شدن دایره ها را فرابگیرید و به صورت کامل آن ها را اجرا کنید. هر چه جلوتر بروید مراحل سخت تر و چالش برانگیز تر می شوند. سرعت ضرباهنگ ها و تعداد دایره ها بیشتر خواهد شد تا ذهن تان را آماده حرکات سریع تر کنید.

HiLight: Touch the light

HiLight: Touch the light

سازنده: Infinite Square قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون و iOS حجم: 67.1 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • pooya
    pooya | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    حالا که من میخوام برم یه دونه گوشی اندرویدی بگیرم ، میبینم که ویندوزفن داره کولاک میکنه :O

    اینم شانسه ماست دیگه ، ولی خدایی ویندوزفن خیلی دوست داشتنیه
    iso هم که :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی