ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اندروید آب نبات چوبی برای توسعه دهندگان طی روز های آتی

همانطور که پیش تر در دیجیاتو خواندید، اندروید آب نبات چوبی رسما معرفی شده است، و این یعنی توسعه دهندگان جهت بهنیه سازی اپلیکیشن هایشان برای نسخه جدید این سیستم عامل فرصت زیادی ندارند. البته ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۲۳ مهر ۱۳۹۳ | ۲۳:۰۵

همانطور که پیش تر در دیجیاتو خواندید، اندروید آب نبات چوبی رسما معرفی شده است، و این یعنی توسعه دهندگان جهت بهنیه سازی اپلیکیشن هایشان برای نسخه جدید این سیستم عامل فرصت زیادی ندارند. البته یک نسخه مخصوص توسعه دهندگان اندروید ۵ چند ماه پیش در دسترس قرار گرفت، اما یقینا آن نسخه از خیلی از تغییرات و امکانات ورژن نهایی بی بهره است.

نگران نباشید، گوگل همیشه پشتیبان جامعه توسعه دهندگانش خواهد بود. این کمپانی اعلام کرده است که نسخه به روز شده ی اندروید Lollipop برای دستگاه های نکسوس، طی روز های آتی در دسترس قرار خواهد گرفت؛ جمعه، ۱۷ اکتبر.

هنوز نمی دانیم چه مقدار از امکانات اندروید ۵ در این نسخه گنجانده شده است، اما بدون شک گوگل هر چیزی را که یک توسعه دهنده برای بهینه سازی برنامه هایش جهت هماهنگی کامل با این پلتفرم نیاز دارد، در اختیار وی قرار خواهد داد. علاقمندان می توانند طی روز های آینده به این لینک مراجعه کنند.

Screen Shot 2014-10-15 at 10.35.01 PM

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • Bardia
    Bardia | ۲۴ مهر ۱۳۹۳

    امیدوارم واسه Z1 بیاد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی