ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تماشا کنید: نگاهی نزدیک به جدیدترین میان رده سونی، Xperia E3

جدیدترین محصول میان رده سونی، Xperia E3، جزو ارزان ترین تلفن های هوشمند این برند است که از نسل چهارم شبکه مخابراتی LTE پشتیبانی می کند. این محصول سخت افزاری با مشخصات فنی تلفن های ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

جدیدترین محصول میان رده سونی، Xperia E3، جزو ارزان ترین تلفن های هوشمند این برند است که از نسل چهارم شبکه مخابراتی LTE پشتیبانی می کند. این محصول سخت افزاری با مشخصات فنی تلفن های هوشمند میان رده، یعنی چیپ اسنپدرگن ۴۰۰، یک گیگابایت رم، دوربین ۵ مگاپیکسلی و نمایشگری ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۶۴ پیکسل دیده می شود.

از نظر ظاهری شما همان زبان طراحی مخصوص محصولات اکسپریا ولی این بار با کمی شباهت به زد ۳ را می بینید. سونی ئی ۳ را در چهار رنگ سفید، مشکی، زرد و مسی به بازار عرضه کرده است.

این محصول تحت اندروید ۴.۴.۲ کیت کت اجرا می شود که لباس رابط کاربری سونی، Xperia UI به تن کرده و شخصی سازی ها و اپلبکیشن های خاص این شرکت، مثل Walkman، آلبوم تصاویر و همچنین امکان تغییر پوسته را در آن می بینیم.

پیشنهاد می کنیم ویدیوی نگاهی نزدیک به سونی اکسپریا ئی ۳ را در ادامه مطلب از دست ندهید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Sony-Xperia-E3-hands-on.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    شایعه Xperia Z4، صفحه 5.5 اینچی با اسنپ‌دراگون 810!تابستان سال بعد

  • M7M
    M7M | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    در جزاب به عامر
    خوشم مياد بعضيها تبلت را قبول ندارند كه نشانه تفكر عهد پارينه سنگي هستش ! گلگسي نوت ٤ به خاطر قلمش ! هه
    خيلي وقته به قلم براي نوشتن احتياجي نيست و كافيه با كيبرد تايپ كنيد اعزاي عصر حجر سامي بنجله
    لعنت هم به خودت !!!

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

      چی بهت بگم الان ؟؟ کسی که یه مسلمون رو لعنت کنه از ما نیست من نمیگم پیامبر میگه شر پیش موفق باشی

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

      اگر منظورت متن پروفایله هم مخاطب خاص داره و فکر نکنم به شما ربطی داشته باشه که نخود شدی

    • M.S.N
      M.S.N | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

      مشکلت چیه.بگو حلش کنیم.

    • محسن (T)
      محسن (T) | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

      خواست فضول پیدا کنه که .. رسوا شدی ، آخه به توچه آدم مدرن ؟ کسی بهت گفته چرا طرفدار برند اپل ـی ؟ دلیل داری ؟ خب عامرم دلیل داره برای باورنداشتن به تبلت همونطور که من از اپل متنفرم ولی به فن هاش نمی گم iSheep .

    • متین هستم(یه بنده خدای سابق)
      متین هستم(یه بنده خدای سابق) | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

      تو دلت به همون رسالتت خوش باشه سکوت میکنم تا تنرول هایی مثل تو خورد شن

  • متین هستم(یه بنده خدای سابق)
    متین هستم(یه بنده خدای سابق) | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    من که با اس پی کار کردنی تو اسمونا بودم با وجود میان رده بودنش اما با اس فایو کار کردم صفحه نمایشو روشن کردن بدون تعارف پرید تو s voiceزد تو ذوقم

    • sam09ft
      sam09ft | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

      من که گوشی زیر یه تومن اندروید فقط دو مدل دیدم که خیلی کار کردن باهاش لذت بخش بوده
      zr 750 که به اندروید 5 هم اپدیت میشه و سخت افزارش عالیه
      sp هم که با توجه به قیمتش خیلی بالاتر از انتظارم بود

  • متین هستم(یه بنده خدای سابق)
    متین هستم(یه بنده خدای سابق) | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    اتفاقا همین امروز یه اکسپریاe1سفارش دادم(برای خودم نه)

  • Sepehr
    Sepehr | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    بنظرم واكمن سوني زيباترين و حرفه اي ترين اپليكيشن موزيك پلير و سازماندهي موزيك ها تو كل دنياي اندرويده
    بعد از اونم اپ google play music خوبه

  • (سیب کوچولو)
    (سیب کوچولو) | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    از سونی خوش میاد

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    گوشی های سونی از لحاظ رابط کاربری با هم تفاوتی نمی کنند مثلا همین E3 رو بگیری میتونی Z3 رو حسش کنی.

    • ali.n
      ali.n | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

      کلا ژاپنیا ریز بین هستن و طراحی های مینیمال میکنن، اگه دقت کنید رابط این گوشی رابط z3 نیست و رابط نسل قبل هست، سونی توی هر نسل رابط کاربریش رو کمی متفاوت میکنه اما توی نگاه اول این تفاوت ها معلوم نیست، مثلا لایو والپیر z3 با کمی تغییر جالب تر شده و میشه به شکل مجزا با رنگ های مختلف تغییرش داد که خیلی زیبا هستند.

  • sam09ft
    sam09ft | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    به نظر من تنها دلیلی که سامسونگ خیلی بهتر از سونی میفروشه تبلیغاته
    خود من برا فامیل میخواستم گوشی بگیرم 700-800 رقیبی;که نزدیک هم باشه برای sp پیدا نکردم (تازه 650 قیمتشه)
    خودمم که پرچمدار z2 گرفتم هرچند بین پرچمدار ها اختلاف کمه فقط سلیقه میمونه

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    وای بوی یه بررسی داره منو میکشه حالا چیه نمیدونم اما بد بوی بررسی میاد

    • TROOL
      TROOL | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

      بررسی نوت 4 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • متین هستم(یه بنده خدای سابق)
      متین هستم(یه بنده خدای سابق) | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

      فک نکنم چیز خاصی برت بررسی مونده باشه

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

    واقعا حیفه اگر سونی بخواد این بخششو تعطیل کنه چون واقعا میانرده های سونی در نوع خودشون عالی هستن ، اما چه میشه کرد دست روزگار بعضیا با تبلیغ میان بالا ، با کیفیتا باید میدون رو ترک کنن

    • borna_talebi
      borna_talebi | ۲۶ مهر ۱۳۹۳

      نگران نباش تعطیل نميشه فقط تعداد میان رده ها خیلی کم میشه. هم برای خود کمپانی بهتره هم تعداد کم تری گوشی نیاز به اپدیت پیدا میکنن. سونی سال 2013میان رده های خیلی خوبی معرفی کرد اما امسال نه. میان رده های ال جی یا موتورلا ارزش خرید بیشتری داشتند. به نظرم بهترین میان رده امسال سونی t2ultra بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی