ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: پخش کننده قابل حمل و تبلت لنوو

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در همین ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳۰ مهر ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از پخش کننده قابل حمل JH-MD07U و Yoga Tablet 8 محصول لنوو. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

۱- پخش کننده قابل حمل JH-MD07U USB/FM Radio

Music-Angle-MD-07U-Portable-Speaker-Black-W

به وسیله این دستگاه مکعب مربع شکل کوچک می توانید در هر جایی که هستید، به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. این محصول دارای باتری داخلی بوده و به همین دلیل نیازی به اتصال به برق ندارد و شما می توانید آن را از طریق پورت USB یا AUX به لپ تاپ یا تلفن همراه خود متصل کنید. همچنین با داشتن پورت MicroSD می توانید موسیقی های خود را مستقیما در دستگاه پخش کنید. این دستگاه از رادیو موج FM هم پشتیبانی می کند و می تواند با یک بار شارژ، تا ۴ ساعت به صورت مداوم شما را همراهی می کند.

قیمت محصول: ۷۸٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۵۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Chare.ir

۲- Lenovo Yoga Tablet 8

 

Lenovo-Yoga-Tablet-8

تبلت یوگا ۸ محصول لنوو از خانواده تبدیل پذیر این کمپانی است. یوگا تبلت ۸ لنوو دارای نمایشگر ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است. پردازنده این محصول از نوع Mediatek MT8125 است که یک چهار هسته ۱.۲ گیگاهرتزی به روی آن سوار شده و یک گیگابایت رم آن را همراهی می کند. حافظه داخلی این محصول ۱۶ گیگابایت بوده که شما می توانید به وسیله پورت MicroSD به حجم آن اضافه کنید. این محصول به وسیله پایه ای که در پایین آن قرار دارد می تواند به وسیله ایستاده هم قرار بگیرد. تبلت یوگا ۸ لنوو از اندروید ۴.۲ بهره می برد و قابلیت نصب سیم کارت به همراه مکالمه را هم دارد.

قیمت محصول: ۷۷۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۷۳۳٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Digikala.com

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • EDRIS kochike
    EDRIS kochike | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    vay che ghadr ziyad takhfif khorde berim bekharim ta tamom nashode baba in kara chie 40 50 toman takhfif dade taze hanozam az bazar gheymatesh balatare

  • morteza_abdi
    morteza_abdi | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    وای سایت چه خوب شده دیگه یکی در میون اخبار اپل نیست دمتون گرم همینجوری خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی