ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرویس جدید مایکروسافت به نام Sway معرفی شد: ساخت و پردازش ایده ها و به اشتراک گذاری آنها

جدیدترین محصول مایکروسافت، Sway، نام اپلیکیشنی از مجموعه ابزارهای Office است که به کاربر این امکان را می دهد که ایده های خود را در آن وارد کنند، خواه برای یک کسب و کار میلیارد ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

جدیدترین محصول مایکروسافت، Sway، نام اپلیکیشنی از مجموعه ابزارهای Office است که به کاربر این امکان را می دهد که ایده های خود را در آن وارد کنند، خواه برای یک کسب و کار میلیارد دلاری باشد و یا حتی یک ارائه ساده دانشگاهی.

با این سرویس شما می توانید تمام امور دانشگاهی یا کاری خود را در غالب ها و اشکال مختلف بسازید و به سادگی آن را برای مدیر یا استاد خود ایمیل کنید و همچنین، می توانید از آن به عنوان یک فایل پرزنتیشن برای ارائه خود در محل مربوطه استفاده کنید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید. 

سرویس Sway از خانواده مجموعه ابزارهای Office است و همچنین، از طرق اپلیکیشن برای پتلتفرم های تلفن های هوشمند و وب سایت در اختیار کاربر قرار می گیرد. به وسیله آن شما قادر هستید تمام ایده هایی که به ذهن تان می رسد را به سرعت در اپلیکیشن ذخیره کنید و در فرصتی مناسب به آن شاخه و برگ دهید.

آنطور که مایکروسافت می گوید، این اپلیکیشن از قدرت و توانایی بسیار بالایی برای ویرایش و مدیریت ارائه های اداری و دانشگاهی به شما می بخشد. ظاهر کاربری بسیار زیبا و در دسترس بودن از طریق وب سایت در کنار امکانات بالا از ویژگی های بارز سرویس Sway هستند. این محصول همانند دیگر محصولات مجموعه آفیس، قالب های آماده دارد که وسیله آنها سرعت شما در ساخت و پردازش ایده ها بسیار بالا میرود.

در حال حاضر این سرویس تنها از طریق ثبت نام در وب سایت Sway.com یا درخواست دعوتنامه از اعضای فعال در دسترس کاربران قرار می گیرد. پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این سرویس، ویدیوی معرفی آن را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/What-is-Sway.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • babakmo
    babakmo | ۲۵ آذر ۱۳۹۳

    آیا پرزانتاسیونی که ساختیم رو میشه آفلاین هم پخش کرد؟

  • صدرا
    صدرا | ۲۳ آذر ۱۳۹۳

    آقا این واقعا فوق العاده ست. امروز واسه من دعوتنامه اومد اصلا حال کردم برای ارائه کردن و پرزنتیشن عالیه واقعا حرف نداره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی