ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
موبایل

شیائومی حالا سومین سازنده بزرگ تلفن همراه در دنیاست

فروش تلفن های همراه شیائومی در ماه های گذشته چنان خوب بوده که به گزارش Strategy Analytics رتبه این سازنده چینی تلفن های هوشمند را به پله سوم بزرگترین های دنیا رسانده است. سامسونگ و ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

فروش تلفن های همراه شیائومی در ماه های گذشته چنان خوب بوده که به گزارش Strategy Analytics رتبه این سازنده چینی تلفن های هوشمند را به پله سوم بزرگترین های دنیا رسانده است. سامسونگ و اپل دو رتبه دیگر را در اختیار دارند.

فروش شیائومی طی یک سال سه برابر شده و در سه ماهه سوم ۲۰۱۴ به ۱۸ میلیون دستگاه رسیده. این در حالیست که رشد نسبی کاربرانی که از تلفن های این شرکت استفاده می کنند نیز طی این مدت تقریبا دو برابر شده و از ۲٫۱ درصد به ۵٫۶ درصد رسیده است. در اختیار داشتن این میزان از بازار، شیائومی را در جایگاه پنجمین شرکت بزرگ مسلط بر بازار تلفن های هوشمند قرار می دهد. در مقابل در حال حاضر ۲۴٫۷ درصد کاربران تلفن های هوشمند از تلفن های سامسونگ استفاده می کنند و ۱۲٫۳ درصد نیز آیفون های اپل را خریده و مورد استفاده قرار می دهند.

ال جی نیز اخیرا رشد خوبی داشته. رکورد رشد فروش تلفن های این شرکت نیز از لحاظ میزان فروش پس از شیائومی در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

با عرضه شیائومی در هند، احتمالا وضع برای این شرکت بهتر و بهتر خواهد شد. با توجه به کیفیت و قیمت مناسب تلفن های هوشمند تولیدی این شرکت، میزان کلی فروش آن در بازار تشنه ای همچون بازار هند می تواند سهم شیائومی را در بازار بهتر و بهتر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • bahram
    bahram | ۸ آبان ۱۳۹۳

    خوب بود
    مرسی

  • سروش
    سروش | ۸ آبان ۱۳۹۳

    الان mi 4 64gb با قیمت یک و چهارصد اینترنتی میشه خرید
    http://amirexpress.ir/index.php?route=product/product&product_id=370&search=xiaomi

  • Hamid
    Hamid | ۸ آبان ۱۳۹۳

    پست قبلی مربوزط به چین بود
    این در دنیا !!!

  • Apadana
    Apadana | ۸ آبان ۱۳۹۳

    واسه همينه اپل هر سال ٥ تا اپل استور اونجا ميزنه!

  • M7M
    M7M | ۸ آبان ۱۳۹۳

    دقت كردين از وقتي اين چينها بازارشون گسترش پيدا كرده محصولات بقيه برندهاي اندرويد ساز غير چيني !! بسيار ارزانتر شده
    الآن پرچمار اندرويدي ١٠٠ دلار ارزانتر از آيفون ٦ شده !! قيمت جهانيش را كفتم
    با ٦ پلاس مقايسه ميبينيد ٢٠٠ دلار اختلاف قيمت دارند !!
    قيمت واقعي آيفون ٦ هم در داخل تا اول ماه بهمن به ٢٠٥٠ هزار تومان نسخه ١٦ گيگابايت ميرسه
    قيمت نسل قبلش تا اول ماه بهمن اين قيمت رسيد و نسل جديدش در نسخه پايه فرقي نكرده و نسخه ٦٤ گيگابايت اون هم ١٠٠ دلار ارزانتر شده است

  • دادا
    دادا | ۸ آبان ۱۳۹۳

    این پست تکراریه

    • سیب کوچولو
      سیب کوچولو | ۸ آبان ۱۳۹۳

      http://digiato.com/article/2014/10/28/%D8%B4%DB%8C%D8%A7%D8%A6%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D9%85/

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۸ آبان ۱۳۹۳

    البته چون تا حالا با محصولات اين شركت كار نكرديم نمي تونم نظر قطعي بدم ولي برام جالبه كه اين شركت تونسته از غول هايي مثل سوني ، اچ تي سي و الجي بگذره !

    • Hamid
      Hamid | ۸ آبان ۱۳۹۳

      چیزی که نقطه عطف این شرکته رام های زیبا و گسترده و قیمت معقول کوشی هاش و اپدیت های زودهنگامه ...

    • بهداد
      بهداد | ۸ آبان ۱۳۹۳

      یکی از دوستام وارد میکنه مدلهای این دستگاه رو باهاش کار کردم .ظاهرش زیبا و با کیفیته ولی از لحاظ پشتیبانی نرم افزاری یجورایی هنوز در حال آزمون و خطاس

  • Faz
    Faz | ۸ آبان ۱۳۹۳

    این پست تکراریه یا من توهم زدم؟!!!

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۸ آبان ۱۳۹۳

    البته ببین ارزان ترین گوشی رتبه اول هم بخودش اختصاص داده

  • Sam Saman
    Sam Saman | ۸ آبان ۱۳۹۳

    برام جالبه هنوز عرضه جهانی هم نمی کنند ، کاش ی سری گوشی هاش میومد تو ایران تو بازار میرفتیم از نزدیک تجربه میکردیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی