ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاسخ کوداک به GoPro با دوربین های ضبط ۳۶۰ درجه [تماشا کنید]

دوربینهای  GoPro همواره فوق العاده بوده اند، اما به نظر نمی رسد که تا به حال فیلمی به اثرگذاری آنچه توسط دوربین جدیدی از شرکت کداک با نام Pixpro SP360 Action Cam ضبط شده است، مشاهده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۱ آبان ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

دوربینهای  GoPro همواره فوق العاده بوده اند، اما به نظر نمی رسد که تا به حال فیلمی به اثرگذاری آنچه توسط دوربین جدیدی از شرکت کداک با نام Pixpro SP360 Action Cam ضبط شده است، مشاهده کرده باشید.

این دوربین جدید دارای یک حسگر 16 مگاپیکسلی است که زاویه دیدی برابر با 360 درجه دارد و با استفاده از آن می توانید تصاویری ویدیویی با کیفیت  1080p ضبط نمایید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اهمیت این برد 360 درجه از آن جهت است که امکان استفاده از دوربین در وضعیت های مختلف را برای شما فراهم نموده و به لطف آن می توانید تصاویر ویدیویی را در وضعیت های مختلف شامل Ring Mode و Dome Mode یا فیلم برداری 360 درجه با دید وسیع را ضبط نمایید.

علاوه بر این امکانات SP360 Action Cam دارای یک حسگر حرکتی است که میتواند به صورت خودکار در مواردی که نمیخواهید به صورت دستی عملکرد دوربین را کنترل نمایید به کار گرفته شود.  علاوه بر این وضعیتی به نام Time Lapse یا با سرعت بالا نیز برای آن در نظر گرفته شده است که امکان اشتراک گذاری "فیلم های ضبط شده در یک بعد از ظهر کامل در چند دقیقه" را برای شما فراهم خواهد کرد.

این دوربین به صورت از راه دور از طریق iOS و یا اندروید قابل کنترل است و برای این منظور تنها کافی است که برنامه ای به نام Pixpro Remote Viewer را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود نمایید.

در ویدپوی زیر میتوانید کلیه امکانات این دوربین خارق العاده را مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/360-Skydiving.mp4"]

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۲ آبان ۱۳۹۳

    خیلی عالی شد!!!!
    رقابت داغ داغ اونم با go pro , اینده به سود ماست!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی