ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Up Move از Jawbone با قیمت ۵۰ دلار معرفی شد

اولین گجت پوشیدنی و ارزان قیمت Jawbone، شباهت بسیاری به دستگاه های تولید شده توسط Misfit دارد. درست مانند Misfit Flash، گجت پوشیدنی Up Move نیز اندازه ای بسیار کوچک داشته و بیشتر برای افراد با ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

اولین گجت پوشیدنی و ارزان قیمت Jawbone، شباهت بسیاری به دستگاه های تولید شده توسط Misfit دارد. درست مانند Misfit Flash، گجت پوشیدنی Up Move نیز اندازه ای بسیار کوچک داشته و بیشتر برای افراد با بودجه محدود ساخته شده است. این محصول، انقلابی نیست اما می تواند قشر بسیار گسترده ای را جذب پلتفرم سلامتی Jawbone کند.

Up Move از بیشتر امکانات دستبند های سلامتی Up، از جمله ثبت قدم ها، فعالیت ها و خواب، برخوردار است اما از اعلان های ارسال شده به وسیله لرزش و زنگ هوشمند بی بهره است. با توجه به استفاده این دستگاه از باتری ساعت به عنوان منبع تامین قدرت، حذف برخی ویژگی ها طبیعی به نظر می رسد. به گفته این کمپانی، باتری Up Move تا حدود ۶ ماه نیاز به شارژ کردن نخواهد داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با اینکه جنس دستگاه یاد شده از آلومنیوم آنودیزه شده است، اما بیشتر احساس پلاستیکی بودن را به کاربر منتقل می کند. ضخامت Up Move کمی بیشتر از دستگاه های Misfit است ولی به راحتی در جیب جا می شود. یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده کاربردی آن که در دستبندهای رده بالا Jaubone نیز وجود داشت، سینک شدن به وسیله بلوتوث با مصرف کم باتری است.

Up Move تنها یک دکمه دارد؛ برای مشاهده قدم های طی شده کافیست یک بار، برای نمایش ساعت آنالوگ دو بار و برای مشاهده وضعیت خواب سه بار آن را فشار دهید. استفاده از این دستگاه کاربردی و کوچک با روش های مختلفی امکان پذیر است: می توانید آن را در جیبتان بگذارید یا به لباستان متصل کنید یا هم با خریداری مچ بندی به قیمت ۱۵ دلار، آن را روی مچتان ببندید.

22

 

Andrew Rosenthal، مدیر گروه سلامتی و پلتفرم Jawbone، اشاره کرد که UP Move برای کسانی است که قصد دارند ثبت فعالیت های جسمانی خود را آغاز کنند. به گفته این کمپانی، افرادی که دوستانی در پلتفرم Up دارند، فعال تر ظاهر می شوند. از این رو، ساخت دستگاهی ارزان قیمت ویژه ی این پلتفرم کاملا منطقی به نظر می رسد.

در واقع، پلتفرم سلامتی Jawbone چیزی است که باید به آن بیشتر توجه کنیم. این کمپانی به تازگی پلتفرم خود را جهت هماهنگی بیشتر با پلتفرم های دیگر همانند Fitbit، اندروید پوشیدنی و Health Kit اپل بهینه کرده است. در آخر، مهم نیست از دستگاه های Jawbone استفاده می کنید یا خیر؛ اطلاعات بیشتر این پلتفرم را قوی تر خواهند ساخت.

3

کمپانی یاد شده در حال اعمال تغییراتی نیز در موتور داخلی پلتفرم اش است. از امکانات جدید آن می توان به نکات سلامتی شخصی سازی شده در قالب Smart Coach اشاره کرد. انتظار می رود Jawbone، در آینده، وقت و هزینه زیادی صرف توسعه این ویژگی مفید و بی نظیر کند. این روز ها، ثبت چندین قدم کار خاصی ندارد؛ مهم این است که اطلاعات تا چه حد برای مشتری مفید واقع می شوند. Rosenthal اضافه کرد: سخت افزار، یک نقطه شروع است؛ نقطه ای شروعی با طراحی زیبا و جذاب برای یک پلتفرم تغییر رفتار و افزایش سلامتی.

5

 

وی نظری درباره شباهت پیش از اندازه Up Move و Misfit نداشت اما اشاره کرد که دستگاه های Misfit هنوز جهت سازگاری با پلتفرم سلامتی Jawbone بهینه نشده اند. با توجه به سازگاری دستگاه های Fitbit با این پلتفرم، برای ما نیز نامشخص است که مزایای دستگاه های Jawbone در مقابل Misfit، در صورت ورود این شرکت به پلتفرم یاد شده، چه خواهند بود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • ناشناش
    ناشناش | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    میشه در شنا هم ازش استفاده کرد؟

  • TROOL
    TROOL | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    خوشمان نیامد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی