ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
نقد لومیا
تکنولوژی

مایکروسافت: نظر خود را در مورد تلفن های هوشمند ما بیان کنید

مایکروسافت و تلفن های هوشمند آن مسلماً هنوز مسیر طولانی را در پیش رو دارند تا بتوانند گوی رقابت را از رهبران فعلی بازار یعنی پلتفرم های اندروید و iOS بربایند، اما در سوی دیگر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

مایکروسافت و تلفن های هوشمند آن مسلماً هنوز مسیر طولانی را در پیش رو دارند تا بتوانند گوی رقابت را از رهبران فعلی بازار یعنی پلتفرم های اندروید و iOS بربایند، اما در سوی دیگر اهالی ردموند کاملاً مصمم هستند تا این مسئله را بدل به واقعیت کنند. از همین رو مایکروسافت با هدف قرار دادن بازار تلفن های میان رده و اقتصادی در کشورهای در حال توسعه سعی کرده است اولین گام خود را هر چه محکم تر بر دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با توجه به تلاش های صورت گرفته می توان فعلاً مایکروسافت را موفق دانست، زیرا اکثر افرادی که تلفن های هوشمند کنونی این برند را تهیه کرده اند از آنها راضی هستند و سهام پلتفرم این کمپانی نیز در نقاط مختلفی از دنیا رشد قابل توجهی را نشان می دهد. همچنین نرخ وفاداری به لومیا هم در بین کاربران رو به افزایش بوده و مسئله ی کمبود اپلیکیشن ها یا همان شکاف اپلیکیشنی نیز اندک اندک در حال از بین رفتن است.

حالا مایکروسافت در اقدامی دیگر که نشان دهنده ی اطمینان این شرکت نسبت به کیفیت محصولاتش است آدرس اینترنتی را اعلام کرده که منتهی به صفحه ی وبی جهت اظهار نظر و ثبت بررسی های کاربران از تلفن های تولیدی برند مورد بحث است.

کاربران قاردند در صفحه ی مذکور ابتدا مدل تلفن هوشمند مایکروسافتی که در اختیار دارند را انتخاب کرده و سپس نقد های مثبت و منفی خود را به ثبت برسانند تا عموم بتوانند نظرات آنها را در همین رابطه مطالعه کنند.

مسلماً نقدهای مثبت و منفی بسیاری در مورد محصولات تحت نام لومیا در سایت جدید راه اندازی شده درج خواهد گردید، اما آنچه که می تواند برای مایکروسافت سرنوشت ساز باشد نسبت این دو دسته نظرات در قیاس با یکدیگر است.

آیا عمده ی نقدها مثبت خواهد بود یا منفی؟ این مسئله یست که زمان به آن پاسخ خواهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • سیندی
    سیندی | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    You love your Lumia, so why not put it into words? Whether you’re crazy for the PureView !!!

    بیشتر گفته بیاین از ما تعریف کنید!

  • رامین
    رامین | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    ببخشید آقای مایکروسافت، شما کل کاری که کردید حذف نام نوکیا از روی گوشی بوده!
    اجازه بده از راه برسی عرقت خشک بشه بعد بگو راجع به تولیدات ما نظر بدید

    • azjaguar
      azjaguar | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

      ببخشید! طرفدار مایکروسافت نیستم ولی خوشم میاد ازش! یجور میگی انگار مایکروسافت هیچ کاری نکرده و همه ی کارا با نوکیا بوده!درسته ک نوکیا تو موبایل سره ولی مایکروسافت خیلی سر تر از نوکیاس تو خیلی موارد! همین دیگه!

    • zahra
      zahra | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

      اتفاقا مایکروسافت لطف بزرگی در حق نوکیا که درحال سقوط بوده کرده و شاید خیلی ها گوشی های نوکیا رو به دلیل پشتیبانی مایکروسافت میخرن:)

    • امیر راد
      امیر راد | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

      عزیز دل برادر
      کاریه که شده ، حرص و جوش ما هم تغییری توی این روند نمی ده.
      مدیران نوکیا این تصمیم رو گرفتند ، چه خوب و چه بد.
      باز حداقل دل ما طرفداران گوشیهای با کیفیت (از جمله نوکیا) ، به این خوش است که، مایکروسافتی که داره جا پای نوکیا میگذاره ، شرکت بزرگ ، خوشنام و پر آوازه ایه.

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    من خودم لومیا 920 دارم با هیچی هم عوضش نمیکنم چون میدونم کسی که پشتش وایستاده مایکروسافته یک غول نرم افزاری درسته که از سیستم عامل های دیگه عقبه ولی اینو بدونید که همه چیز با ویندوز 10 تغییر خواهد کرد ممنون بابت پست

  • opda511
    opda511 | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    چه مورد فوق و چه نظرخواهی وین10 که مایکروسافت راه انداخته این نوید رو میده که مایکروسافت میخاد گوش کنه و تصمیم گرفته بنظرات کاربرا احترام بذاره تا بتونه محصولات کم نقص تولید کنه و این یک رابطه برد-برد هست ...

  • mostoul
    mostoul | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    سلام دیجیتاتو. یه پسوند به سایت اضافه شده میخوام بدونم طبیعیه یا نه ؟؟!
    http://digiato.com/#axzz3IZEGZpo0
    اینجوری میشه واسه من.

    • Muhammad Saeed Naeemi
      Muhammad Saeed Naeemi | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

      یه چیزیه که برای همه سوال شده.مدام هم تغییر میکنه.
      الآن برای من #axzz3Ieq33MaF
      مثل این که طبیعیه.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    من یکی هر وقت احساس کنم یکی باهام رو راسته دوست دارم بهش اعتماد کنم این میتونه یک کار قوی هم برای افرادی که میخوان گوشی بگیرن باشه هم مایکروسافت میتونه بازخوردهارو ببینه

  • M.S.N
    M.S.N | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    کار جالبیه.مایکروسافت کارش درسته.
    امیدوارم نقاط ضعفی که کاربرا میگنو رو تو محصولات بعدی برطرف کنه.

    • abolfazl_eslami
      abolfazl_eslami | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

      M.S.N جان همین الانشم داره همین کارو میکنه میدونید چقدر تغییرات تو ویندوز 10 داد بازگشت استارت منو بازشدن نرم افزارها درون دسکتاپ حتی ورود کورتانا هم به درخواست مردم بود همین الانش بصورت رسمی ویندوز فرمت mkv رو ساپورت میکنه مایکروسافت خیلی گوش به زنگ شده

      • Muhammad Saeed Naeemi
        Muhammad Saeed Naeemi | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

        درستشم همینه.
        مایکروسافت این کارو کرده می کنه و در آینده هم خواهدکرد.
        الآن هر شرکتی که سود بخواد باید به مردم توجه کنه.

  • Saeeds
    Saeeds | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    دمش گرم گوشی هاش فوق العادن همه چیشون عالی

    فقط کاش سری جدید 1520 رو 2k بزنه اونم با کلیر بلک دیگه چه شود

    http://www.microsoft.com/en-us/mobile/phone/lumia1520/reviews/

    آدم با نظرات حال میکنه

    ----------------------------

    بعضی سایت ها هم هستند .... هی بیخیال :|

  • زاخار
    زاخار | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    دستگاه های خوبی هستن که حس و حال وتجربه خوبی رو به ارمغان میاره
    اما نباید فراموش کرد این تلفن هارو نوکیا طراحی وساخته
    و تا چند نسل اینده از طراحی نوکیا استفاده خواهد کرد

  • تیک تاک
    تیک تاک | ۱۹ آبان ۱۳۹۳

    من از IOS به ویندوز محاجرت کردم
    تنها سیستم عاملی که از دوری ios تونستم باهاش ارتباط برقرار کنم ... ^_^

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی