ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: تلفن هوشمند سونی و تبلت سامسونگ

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در همین ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۲۹

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از تلفن هوشمند Sony Xperia E1 Dual و تبلت Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition 3G. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

۱- Sony Xperia E1 Dual

Mobile-Sony-Xperia-E1-Dual-D2105000378

تلفن هوشمند دو سیم کارته سونی، اکسپریا ئی ۱، دارای یک نمایشگر ۴ اینچی TFT با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است. قلب تپنده این محصول از نوع اسنپدرگن ۲۰۰ بوده که یک پردازنده دو هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی از نوع Cortex-A7 و پردازشگر گرافیکی آدرینو ۳۰۲ به روی آن سوار است و دارای ۵۱۲ مگابایت رم است. حافظه داخلی این محصول ۴ گیگابایت بوده که می توان به وسیله کارت حافظه جانبی MicroSD به آن افزود. این محصول رده پایین سونی دارای دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی بوده و همچنین باتری آن ۱۷۵۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

قیمت محصول: ۳۳۵٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۲۹۷٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Digikala.com

۲- Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition 3G 16GB

-16-samsung-galaxy-note-101-2014-edition-3g

تبلت گلکسی نوت ۱۰.۱ سامسونگ، دارای نمایشگری با همین اندازه و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. این چیپ از پردازنده اگزینوس ۵ بهره می برد که دارای یک پردازنده هشت هسته ای بوده که چهار هسته آن از نوع Cortex-A15 و با توان ۱.۹ گیگاهرتزی است و چهار هسته دیگر Cortex-A7 با توان ۱.۳ گیگاهرتزی. این محصول دارای ۱۶ گیگابایت فضای داخلی است و از کارت حافظه جانبی MicroSD هم پشتیبانی می کند. مقدار رم گلکسی نوت ۱۰.۱ سه گیگابایت بوده و دوربین های اصلی و دوم آن به ترتیب ۸ و ۲ مگاپیکسل هستند. همچنین این محصول دارای درگاه سیم کارت بوده و از نسل سوم شبکه مخابراتی پشتیبانی می کند.

قیمت محصول: ۱٫۴۵۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱٫۳۹۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: BizOnline.ir

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • نعمت الله
    نعمت الله | ۲۶ آبان ۱۳۹۴

    من تبلت نوت 10.1 2014 رو دارم ، تبلت عالیه ، اگه می خواین بازی کنید من این تبلت رو پیشنهاد میکنم با 3 گیگ رم ، اگه برای عکاسی میخواین بخرین این تبلت عالیه با دوربین 8 مگاپیکسل و فلش LED ، اگه می خواین نقاشی کنید این تبلت عالیه و قلم s pen داره با صفحه نمایش 10.1 اینچی ، اگه می خواین وبگردی کنید و کتاب بخونید این تبلت 299 پیکسل بر اینچ داره با نمایشگر AMOLED اگه میخواین در طول روز با تبلت کار کنین این تبلت عالیه با باتری 8220 میلی آمپر.
    درکل تبلت خوبیه به نظر من باید با تبلت آی پد ایر مقایسه بشه.

  • رامین
    رامین | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    نوت 10.1 عالیه ولی با گارانتیش حداقل 200 تومن فرق داره!!

  • TROOL
    TROOL | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • سروش
    سروش | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    این تبلت چرا اینقد قیمتش خوووبه؟؟؟

  • کامران جعفری
    کامران جعفری | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    دوستان قیمت زد 2 رو کسی داره؟تو گوشی شاپ و آل دیجیتال 1360 زدن به نظرتون کدوم یکی از این فروشگاه ها قابل اعتماد هستن مثل دیجی کالا
    من همیشه از دیجی کالا خرید کردم و همیشه راضی بودم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی