ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Blocky Roads؛ جاده های پیکسلی

ماینکرفت بازی بسیار ساده ای از لحاظ جلوه های بصری بود، با این وجود گیم پلی خلاقانه و سرگرم کننده اش موجب میلیونی شدن تعداد طرفدارانش در سراسر دنیا شد. شاهکار برنامه نویسی موجانگ، به قدری در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ آبان ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

ماینکرفت بازی بسیار ساده ای از لحاظ جلوه های بصری بود، با این وجود گیم پلی خلاقانه و سرگرم کننده اش موجب میلیونی شدن تعداد طرفدارانش در سراسر دنیا شد. شاهکار برنامه نویسی موجانگ، به قدری در دنیای بازی ها تأثیرگذار بود که از زمان عرضه اش تا کنون، صدها بازی با اقتباس از آن ساخته و برای پلتفرم های مختلف عرضه شده اند. Blocky Roads نیز بازی خوش ساختی از همین دسته است.

در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.

ماشین سواری در دنیای پیکسلی مشابه ماینکرفت، تجربه ای است که هر گیمری را به وجد می آورد. در این بازی، باید بیابان های گرم و سوزان، جنگل ها و تپه های برفی را با ماشین پیکسلی خود پشت سر گذاشته و ضمن حفظ تعادل، با مدیریت مصرف سوخت مرحله را صحیح و سلامت به پایان برسانید.

Blocky Roads 2

14 وسیله نقلیه آماده، شامل انواع ماشین، وانت و موتورسیکلت در این جاده های پرخطر زیر پای شما هستند و اگر هیچ کدامشان را نپسندیدید، قادرید با ترکیب پیکسل ها با هم ماشینی به سلیقه خود طراحی کنید؛ حتی خصوصیات ظاهری راننده هم در بلاکی رودز قابل تغییرند.

دوازده جاده متنوع با گرافیک پیکسلی چشم نواز در بازی وجود دارند که مهارت های رانندگی شما را به چالش کشیده و شما را به شدت معتاد خود خواهند کرد. پیشنهاد می کنیم که همین حالا آن را دانلود کرده و از رانندگی در دنیای خوش رنگ و لعابش لذت ببرید.

Blocky Roads

Blocky Roads

سازنده: .Dogbyte Games Kft قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیمت 0.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 46 / 19.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • bahram
    bahram | ۲۶ آبان ۱۳۹۳

    خوبه.حس بازی های قدیمی رو داره
    تشکر

  • TROOL
    TROOL | ۲۶ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی