ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت هیبریدی Envy X2 از HP معرفی شد

HP امروز دست به معرفی سرفس پرو ۳ تولیدی خودش زده است. اشتباه نکنید این کمپانی مسئولیت تولید تبلت های هیبریدی مایکروسافت را بر عهده نگرفته، بلکه محصولی را معرفی نموده که تقلیدی آشکار از سرفس به ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۵

HP امروز دست به معرفی سرفس پرو ۳ تولیدی خودش زده است. اشتباه نکنید این کمپانی مسئولیت تولید تبلت های هیبریدی مایکروسافت را بر عهده نگرفته، بلکه محصولی را معرفی نموده که تقلیدی آشکار از سرفس به حساب می آید.

HP Envy X2 دارای یک استند چند وضعیته بوده، به یک کاور که نقش کیبرد را نیز بر عهده دارد مجهز گشته و در آن محل نگهداری از قلم نیز در نظر گرفته شده است. این محصول در دو سایز ۱۳.۳ و ۱۵ اینچی عرضه خواهد شد که هر دو مدل آن از پردازنده های Core M اینتل بهره می برند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدل ۱۳ اینچی دارای رزلوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل بوده و مدل ۱۵ اینچی نمایشگرش رزلوشنی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیگسلی را عرضه می نماید. کمپانی HP با صداقت در مورد مشخصات ظاهری محصولش اعلام کرده که این تبلت هیبریدی از سرفس پرو ۳ ضخیم تر و البته سنگین تر است.

HP Envy X2 با صفحه نمایش لمسی ۱۳ اینچی ضخامتش ۱۳.۷ میلی متر بوده (سرفس پرو ۹.۱ میلی متر است) و وزنش بدون کیبرد به ۱۲۷۴ گرم می رسد (سرفس پرو ۳ ۷۹۸ گرم است). برند مورد بحث سعی دارد از نظر قیمت نیز با مایکروسافت وارد رقابت شود و از همین رو دستاورد ۱۳ و ۱۵ اینچی خود را به ترتیب با قیمت های ۷۹۹ و ۷۴۹ دلار عرضه کرده است.

کمپانی مورد اشاره در محصول اخیرش نسبت به سرفس مایکروسافت دو تغییر اساسی نیز پدید آورده که اولی اضافه شدن درگاه کارت حافظه ی SD و دیگری بهره گیری از اسپیکرهای بیتس است. یکی از نکات عجیب و جالب در مورد کیبرد مدل ۱۵ اینچی تبلت هیبریدی HP قرارگیری ترک پد در سمت راست آن است و البته این کاور-کیبرد در هر دو مدل به بلوتوث نیز مجهز شده و می تواند بدون اتصال مستقیم به دستگاه هم وظایفش را به سرانجام برساند.

نکته ی منفی در مورد محصول HP مجهز بودن مدل ۱۵ اینچی آن به یک هارد دیسک معمول و رایج (HDD) پانصد گیگابایتی است و این در حالسیت که مدل ۱۳ اینچی از حافظه ی SSD بهره می گیرد. هر چند شاید هنوز راه طولانی در پیش روی HP برای رقابت با تبلت های هیبریدی موجود در بازار وجود داشته باشد اما به نظر می آید این کمپانی با عرضه ی دو مدل Envy X2 که از همین امروز قابل خریداری هستند اولین گامش در این مسیر را بسیار محکم برداشته است.

prod_1_tcm_245_1761181_verge_super_wide Envy15x2S_gallery_03_big_verge_super_wide prod_5_tcm_245_1761185_verge_super_wide prod_4_tcm_245_1761204_verge_super_wide prod_4_tcm_245_1761184_verge_super_wide prod_3_tcm_245_1761203_verge_super_wide prod_2_tcm_245_1761182_verge_super_wide prod_1_tcm_245_1761201_verge_super_wideEnvy15x2S_gallery_01_big_verge_super_wide

 

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Introducing-the-Next-Generation-HP-ENVY-x2-Detachable-PC.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • LG Forever
    LG Forever | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    چقدر خوبه این :)

  • iPooya
    iPooya | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    من خودم یه تبلت ایسوس دارم (ویندوز 8.1)
    این تبلت ها به نظر من جواب کارهای ساده روزمره منو نمیدن... هنوز نسل لپ تاپ ها باقی میمونه .... البته بخش دستکتاپ ویندوز بهینه نیست مثلا بستن برنامه یا کنترل تولبار Windows Explorer سخته...
    ولی محیط مترو خیلی خوبه ولی نیاز من نیست ....

    البته رو سرفیس میشه فکر کرد!

  • erfanm
    erfanm | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    سری انوی خداس اما در مورد این فعلا نظری ندارم
    بدون شک مایکروسافت خیلی بهتر و قویتره

  • Farshad
    Farshad | ۲۸ آبان ۱۳۹۳

    بزگترین هدف مایکروسافت از ساخت محصولی مثل سرفیس دادن ایده به شرکای سخت افزاریش میتونه باشه ... حالا چرا بعضی ها جوش میارن ... این چیزیه که مایکرو میخواد و در اخر هم به سود مایکروسافته چون سیستم عامل خودش روی این محصول سواره ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی