موتورولا به روایت تاریخ؛ از گذشته تاکنون
ما به موتورولا و تیم مهندسین و نوآورانش مدیونیم. این کمپانی قطعات و لوازمی ساختار شکن طی تاریخ به نسل بشر هدیه داد که از جمله آن ها می توان به رادیو همراه و یکی ...
ما به موتورولا و تیم مهندسین و نوآورانش مدیونیم. این کمپانی قطعات و لوازمی ساختار شکن طی تاریخ به نسل بشر هدیه داد که از جمله آن ها می توان به رادیو همراه و یکی از اولین تلفن های همراه اشاره کرد.
موتورولا بالا و پایین های زیادی را طی سال ها فعالیت خود تجربه کرده اما حالا با سری Moto و نکسوس 6 به رقابت گجتی بازگشته. خریده شدن این کمپانی توسط Lenovo بی تاثیر نیست و حالا ما می خواهیم 15 محصول متفاوت و تاثیرگذار شرکت را بررسی کنیم.
با دیجیاتو همراه باشید.















دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مرسی عالی بود
واقعا موتورولا کم نظیره. حیف که تقدیر خوبی براش رقم نخورد و هی دست به دست چرخید.امیدوارم از این به بعد به روند پیروزی هاش برگرده
تشکر
من یه دونه RAZR V3 داشتم
طفول بودم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد ، یه دونه RAZR v3 با تالیا آشغالی داد
پردازنده فوق سریع و دوبین ۸ مگاپیکسلی؟؟؟؟؟دیجی جون دوربین نه دوبین ؟؟؟؟
در قسمت Droid RAZR سال ۲۰۱۱ هستش لطفا درستش کن ممنون :)
مو تو جی : زیبای ارزان قیمت !
موتورلا هم گوشي هاي خوبي ميزنه مخصوصا نكسوس 6اميدوارم لنوو بتونه ازش خوب نگهداري كنه
با دیدن این تصاویر و روند رشد تکنولوژی دهن آدم باز میمونه
موتورولا علاوه بر اسمارتفون بی سیم های بی نظیری رو درست میکنه تست کردم کیفیت و طیف فرکانسی که ارائه میدن فوق العادست.
آقا لطفا بی زحمت مطالبی که بیشتر عکس محور هستن رو در پایان به صورت یه فایل زیپ قرار بدین.مثل اون عکسایZ3.ممنون.
razr v3 گوشی که من عاشقش بودم
اون ضخامت کم و اون زیباییش تو زمان خودش عالی بود ، کلا موتورولا شرکتی بود که حیف شد و قربانی خیلی چیزا شد اصلا حقش نبود انقد دست به دست بچرخه به عنوان شرکتی با اینهمه نوآوری
یادمه زمانی وفتی اسم از کیفیت میومد چندتا شرکت رو نام میبردن یکیش نوکیا بود یکیش موتورلا بود و چندتا شرکت دیگه اما الان هیچکدومشون نیستن نمیدونم ارزش ها عوض شدن با عوضی ها با ارزش شدن
یعنی سامسونگ اپل الجی اچ تی سی سونی عوضی هستند نه مسلما دست تقدیر و پافشاری بر روی یک اصل اون ها رو به این روز کشونده مقصر فروش موتورولا هم گوگل بود.
جمله آخرت خیلی خوب بود. این یه تیکه از یه مطلبی بود که تو fb خوندم.حیف اینجا نمیشه گذاشت :)
وضعیتش از نوکیا که بد تر نیست!