سونی به دارندگان پلی استیشن ویتا بابت تبلیغات نادرست غرامت می پردازد

سونی ضمن توافق با کمیسیون تجارت فدرال پس از متهم شدن به ساخت و ارائه تبلیغات و ادعاهای گمراه کننده در مورد قابلیت های ویتا، به پرداخت غرامت محکوم شد.

سونی برخی قابلیت های پلی استیشن ویتا را پیش از عرضه کنسول Game Changing عنوان کرده بود، قابلیت هایی که اذعان می کرد ویتا می تواند شیوه بازی کردن با پلی استیشن 3 را تغییر دهد.

در ادامه توضیحات بیشتری آمده که با هم می خوانیم.

کمیسیون تجارت فدرال می گوید: "برای مثال، سونی پیش تر ادعا کرده بود که کاربران پلی استیشن ویتا می توانند در هر زمانی بازی خود را روی پلی استیشن 3 متوقف کنند و هر زمانی که مایل بودند ادامه را با کنسول دستی شان انجام دهند. این قابلیت تنها برای تعداد اندکی از بازی های پلی استیشن 3 ممکن بود."

جدا از این موارد، سونی در تبلیغات ریموت پلی به شکل اغراق شده ای عمل کرده بود در حالی که باز هم تنها تعداد بسیار اندکی از بازی های پلی استیشن 3 دارای چنین قابلیتی بودند. همچنین، بازی کردن آنلاین از طریق یک ارتباط 3G هم هیچ وقت امکان پذیر نشد.

جسیکا ریچ از کمیسیون تجارت فدرال اذعان کرده که با نزدیک شدن به تعطیلات آخر سال و افزایش خرید و فروش، لازم است که شرکت ها وعده های درستی پیرامون محصولات شان بدهند و متوجه اشتباه سونی با پلی استیشن ویتا باشند.

به عنوان بخشی از این قرارداد، سونی دیگر نباید هیچگونه ادعایی مشابه آنچه پیش از این انجام داده را داشته باشد و به کاربرانی که تا 1 جولای 2012 پلی استیشن ویتا خریداری کرده اند، 25 دلار نقدا و 50 دلار اعتبار درون شبکه برای خرید از فروشگاه پلی استیشن نتوورک ارائه دهد. اگر تا پیش از تاریخ نام برده کنسول خود را خریداری کرده اید باید به زودی منتظر ایمیلی از سوی سونی باشید.

نزدیک به 3 سال از عرضه این کنسول گذشته و متاسفانه، تبلیغات برای پلی استیشن ویتا به طور کلی از دستور کار سونی حذف شده است.

مطالب مرتبط

کنسول بعدی سونی احتمالا بازی‌های پلی‌ استیشن‌های قبلی را اجرا خواهد کرد

در حالی که هنوز به پایان رسمی نسل هشتم کنسول‌ها نرسیده‌ایم اما شایعه‌ و زمزمه‌های بسیاری درباره‌ی کنسول‌هایی نسل نهمی و ویژگی‌های منحصر بفرد آن‌ها وجود دارد. یکی از این شایعات، پیرامون پشتیبانی پلی استیشن 5 از قابلیت Backwards Compatibility بوده است که به واسطه‌ی آن‌ می‌تواند بازی‌های پلی استیشن 4 را اجرا کند. اخیراً، گزارشی... ادامه مطلب

شوهی یوشیدا، واقعیت مجازی را به عنوان «سلاحی قدرتمند برای بازیسازان» می بیند

مدیر استودیوی جهانی سرگرمی های کامپیوتری سونی، شوهی یوشیدا، معتقد است که PlayStation VR به بازیسازان کمک خواهد کرد تا با ساده ترین ایده ها، تجاربی بسیار سرگرم کننده خلق کنند. PlayStation VR قرار است در سال 2016 میلادی منتشر شود و در جریان نمایشگاه توکیو گیم شو، چند نمایش کوچک از توانایی های این دستگاه... ادامه مطلب

سونی در پی بازگرداندن Crash Bandicoot است [شایعه]

بر کسی پوشیده نیست که از ابتدای نسل هشتم تاکنون، کمپانی سونی سخت در تلاش بوده تا با نمایش Crash Bandicoot در تیزرهای تبلیغاتی و گوشه کنار صفحات اجتماعی اش، به گونه ای یاد این کاراکتر دوست داشتنی را در ذهن مخاطبانش نگاه دارد. اما اخیرا، رندی فالک، مدیر شرکت اسباب بازی فروشی NECA در مصاحبه... ادامه مطلب

تجهیز پلی استیشن 4 پرو به حافظه SSD چقدر تفاوت در زمان بارگذاری ها ایجاد میکند؟

زمان لودینگ یا بارگذاری های طولانی، یکی از عمده مشکلات کنسول های نسل جدید است؛ بازی ها هر روز بزرگتر، حجیم تر و پیچیده تر می شوند و شاهد ارتقای کیفیت جزئیات بصری و هنری دستاوردهای اخیر هستیم. اما همانطور که می دانید، تکنولوژی حافظه های ذخیره سازی استفاده شده در نسل هشتم در قیاس با... ادامه مطلب

اجرای بازی های نسل اول پلی استیشن روی ساعت های هوشمند اندرویدی

اگر به یاد داشته باشید چندی پیش نسخه ای از ویندوز ۹۵ توسط یک گیک، بر روی یک ساعت هوشمند Samsung Gear Live اجرا شده بود. همچنین احتمالا اجرای بازی ماینکرافت را بر روی همین ساعت را نیز پیش از این در دیجیاتو دیده اید. اکنون اما همان شخصی که ویندوز ۹۵ را روی این ساعت... ادامه مطلب

آيا كنترلر جديدى براى پلى استيشن وى آر در راه است؟

پلی استیشن وی آر احتمالا قوی ترین آرشیو محتوایی برای هدست های واقعیت مجازی را دارد و شکی نیست که کنترلرهای Move (موو)، تا اندازه ای جلوی پیشرفت این پلتفرم را به خاطر محدودیت های ذاتی اش گرفته است. حالا شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر اینکه سونی راه چاره ای برای این مشکل... ادامه مطلب

نظرات ۲۵

وارد شوید

برای گفتگو با کاربران، وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود
x