ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اتوبوس
تکنولوژی

اینترنت پرسرعت در اتوبوس های آذربایجان غربی

اینترنت پرسرعت زمان سفر یکی از مزای دنیای امروز محسوب می شود. پای این فناوری به هواپیماها نیز رسیده است و کاربران در حین برخی پروازها از آن بهره می برند. در کشور ما نیز ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۹ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۸

اینترنت پرسرعت زمان سفر یکی از مزای دنیای امروز محسوب می شود. پای این فناوری به هواپیماها نیز رسیده است و کاربران در حین برخی پروازها از آن بهره می برند.

در کشور ما نیز حدود دو سال است که بحث اینترنت بر روی وسایل نقلیه عمومی به گوش می رسد. یک نمونه اجرایی این کار را قبلا در گزارش دیجیاتو از تجربه ای متفاوت با تاکسی یاب به شما معرفی کردیم.

حالا پای اینترنت پرسرعت به اتوبوس های بین شهری استان آذربایجان غربی کشیده شده است. یکی از مدیران اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های این استان اعلام کرد: مسافرانی که قصد سفر با اتوبوس های بین شهری استان دارند، می‌توانند در طول سفر از اینترنت پرسرعت رایگان بهره ببرند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

امیر عشقی گفت: این قابلیت هم اکنون با راه اندازی اینترنت پرسرعت در اتوبوس‌های بین شهری 5 شرکت مسافربری در استان ایجاد شده و درصدد هستیم در آینده، تعداد دستگاه های ارائه‌کننده این امکان را افزایش دهیم.

وی در همین رابطه افزود: استفاده از اینترنت پرسرعت در دنیای امروز به امری لازم تبدیل شده است و بسیاری از اماکن عمومی این خدمت را ارائه می‌کنند . ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی نیز در ارائه این سرویس، جدیت دارد.

عشقی یکی از مزیت های این طرح را ارتقای کیفیت خدمات در حوزه حمل و نقل عمومی و ایجاد جاذبه‌های بیشتر سفر با این وسایل نقلیه به جای استفاده از خودروهای شخصی بیان کرد.

این مدیر حمل و نقل استانی جزئیاتی درباره فناوری استفاده شده و شرکت خدمات دهنده اینترنت پرسرعت در این سامانه ارائه نداده است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • Idk
    Idk | ۱ آذر ۱۳۹۸

    این پست مال سال ۱۳۹۳ هست و الان در سال ۱۳۹۸ هستیم و باید بگم اینترنت کل کشور به مدت پنج یا شش روز قطع شده است و اینترنت ملی را در سر ما میکوبند

  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۰ آذر ۱۳۹۳

    یه سر به اصفهان هم بزیند...........انگار منطقه محرومه! والا

    :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی