ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تا پایان ۲۰۱۴، ۳۵ میلیون و تا ۲۰۱۸، ۱۰۵ میلیون دستگاه مبتنی بر ویندوزفون فروخته خواهد شد

به تازگی IDC، آمار فروش تلفن های هوشمند در سال ۲۰۱۴ را منتشر کرده که به هیچ وجه اوضاع مساعدی را برای ویندوزفون توصیف نمی کنند. به گفته این شرکت، تا پایان سال ۲۰۱۴، آمار ...

پویان رمضان پور
نوشته شده توسط پویان رمضان پور | ۱۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

به تازگی IDC، آمار فروش تلفن های هوشمند در سال ۲۰۱۴ را منتشر کرده که به هیچ وجه اوضاع مساعدی را برای ویندوزفون توصیف نمی کنند. به گفته این شرکت، تا پایان سال ۲۰۱۴، آمار فروش دستگاه های مبتنی بر پلتفرم موبایل مایکروسافت، رقمی معادل ۳۵ میلیون دستگاه خواهد بود. این اعداد، در مقابل آمار فروش دستگاه های مبتنی بر iOS و اندروید که به ترتیب ۱۸۰ میلیون و ۱ میلیارد بوده است، رقمی نسبتاً کوچک محسوب می شوند. پلتفرم یاد شده، ۲.۷ درصد بازار تلفن های هوشمند را در اختیار دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آمار منتشر گشته، خبر از موثر نبودن سیاست های اخیر مایکروسافت مبنی بر تولید دستگاه های ارزان قیمت می دهد. IDC در این باره می گوید: امکان موفقیت سیستم عامل های جدید، مانند تایزن یا فایرفاکس، با ارائه قیمت های پایین بر اساس این آمار و تحلیل های مرتبط به آن وجود ندارد و تمامی آن ها، برای جذب کاربران بیشتر، باید دست به ارائه امکاناتی منحصر به فرد بزنند. واضح است که یکی از مخاطبان این جمله‌، مایکروسافت بوده و این شرکت نیز باید در سیاست های خود تجدید نظر کند، هر چند شاید با ارائه ی ویندوز فون ۱۰ و تولید پرچمداران مبتنی بر آن ورق برای شرکت ردموندی برگردد.

png

این شرکت پیش بینی می کند که آمار فروش دستگاه های ویندوزفونی، تا سال ۲۰۱۸ دو برابر شده و به رقمی معادل ۱۰۵ میلیون دستگاه و سهم ۵.۶ درصدی از بازار خواهد رسید. آمار فروش برای iOS و اندروید نیز به ترتیب ۲۴۰ و ۱.۴ میلیارد دستگاه خواهد بود.

بهتر است اشاره کنیم که این پیش بینی ها در صورتی به واقعیت خواهند پیوست که وضعیت همینگونه که هست، باقی بماند. به عنوان مثال، ویندوز ۱۰ پتانسیل جایگزینی دستگاه های مبتنی بر iOS را دارد، یا شاید کلیه معادلات با عرضه دستگاهی میان رده توسط اپل عوض گردد. احتمال تغییر آمار فروش دستگاه های بلک بری، یا دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل های تایزن و فایرفاکس نیز وجود دارد.

نکته قابل توجه این است که در دنیای تلفن های هوشمند، هیچ کس برای مدتی طولانی پیروز میدان باقی نمی ماند. نظر شما چیست؟ آن را با ما و دیگر خوانندگان دیجیاتو به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • parazit
    parazit | ۱۳ آذر ۱۳۹۳

    سلام دوستان . حقیقت را بگوئید هر چند تلخ باشد ..

    با تجربه ای که از ويندوزفون داشتم فقط میتونم بدون

    تعصب بگم هنوز خیلی جای کار داره و خیلی از

    اندرويد عقبه و واقعا مناقصه :) اگه هم ویندوز

    داشتم. به خاطر نوکیا بود . الان E8 اچ تی سی دارم .
    با ویندوز مقایسه میکنم خیلی ویندوز کمبود داشت

    عمرتون به انتظار نباید حروم کنید . شاید در آینده

    خوب بشه اما به چه قیمتی ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی