ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

کاسیو دوربین سلفی جدید خود را با نام Exilim MR1 معرفی کرد

کاسیو یکی از قدیمی ترین شرکت هایی است که اکثریت افراد یکی از ساعت های ساخته شده توسط این کمپانی ژاپنی را دیده اند. اما این شرکت یک بخش دوربین هم دارد که اقدام به ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

کاسیو یکی از قدیمی ترین شرکت هایی است که اکثریت افراد یکی از ساعت های ساخته شده توسط این کمپانی ژاپنی را دیده اند. اما این شرکت یک بخش دوربین هم دارد که اقدام به ساخت دوربین های سلفی می کند و پیش از این EX-TR50 را معرفی کرده بود. اما به دلیل قیمت بالا و کارایی پایین از فروش کمی برخوردار بود.

حال در دومین اقدام، کاسیو دوربین Kawaii Selfie by Mirror Cam و یا Exilim MR1 را معرفی کرده است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

casio-ex-mr1-g-2014-12-04-9-1

این محصول در ظاهر همانند یک آینه است که در زیر بخش صیقلی، یک دوربین ۱۴ مگاپیکسلی با گشودگی f/5 قرار دارد. این محصول با همکاری شرکت Kawaii دارای یک نرم افزار ادیت و ویرایش تصویر است که به وسیله آن به محض عکاسی سلفی می توانید به رتوش تصاویر خود بپردازید.

casio-ex-mr1-g-2014-12-04-1

MR1 به گونه ای طراحی شده که مناسب سلیقه بانوان باشد. این محصول در سه رنگ صورتی، سفید و سبز عرضه شده و تنها ۱۳۳ گرم وزن دارد. در نمایشگر ۲.۷ اینچی شما می توانید تصاویر و ویدیوهای خود را بازپخش کنید. در کنار این نمایشگر دکمه هایی قرار دارد که مخصوص ضبط و پخش ویدیو و همچنین اتصال به وای فای است.

casio-ex-mr1-g-2014-12-04-1-1

اما باتری این محصول با ظرفیت ۲۳۰ میلی آمپر کمی کوچک به نظر می رسد و قادر است تنها ۲۳۰ عکس یا ۳۵ دقیقه ویدیوی با رزولوشن ۱۰۸۰ پی ذخیره کند.

casio-ex-mr1-g-2014-12-04-12-1

دوربین سلفی کاسیو MR1 در هنگ کنگ و با قیمت حدودی ۳۳۰ دلار به فروش خواهد رسید.

casio-ex-mr1-g-2014-12-04-3-1

casio-ex-mr1-g-2014-12-04-4-1

casio-ex-mr1-g-2014-12-04-5-1

casio-ex-mr1-g-2014-12-04-16-1

casio-ex-mr1-g-2014-12-04-13-1

casio-ex-mr1-g-2014-12-04-11-1

casio-ex-mr1-g-2014-12-04-7-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • سهیل
    سهیل | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    یه کاوری برای اسمارتفون بسازن که پشتش آینه داشته باشه و جوری تنظیم شده باشه که دقیقا تصویر همون تصویر مانیتور را نشون بده. این خیلی راه بهتری نیست؟

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    از این کاسیو من فقط ساعت هاشو خیلی دوس دارم
    یه جیشاک و سه تا ادیفایس دارم ازش که بشدت عالی هستن
    به طرز عجیبی توی ساعت سازی کارش درسته
    ---
    این سلفی هم اختراع شده برای مرحمی بودن بر عقده های خود زیبابینی بعضیا!

  • محمد کاظمی
    محمد کاظمی | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    گشودگی f/5 اصلا به درد عکاسی در شب نمیخوره...هر چی این عدد کمتر باشه نور بیشتری وارد سنسور میشه

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    تو رو خدا ارزش داره 330 دلار پول بدیم من که عمرن

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    m8 صورتیه عجب چیزیه.

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    one m8 صورتیش خداست ........................

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      استاد یه اصطلاحه ، نشنیدی می گن طرف خدای بازی یا خدای هک و ... / شما با مثبت دادن به این یارو محمد خوب خودتو نشون دادی ، لازم نیست از بقیه اشکال بگیری(پست قبل)

      • محمد کاظمی
        محمد کاظمی | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

        آره میشنوم...اما خودم نمیگم...مگه احمقم مثه بقیه بلا نسبت :)

        • Divan Greedy
          Divan Greedy | ۱۵ آذر ۱۳۹۳


        • Divan Greedy
          Divan Greedy | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

          یعنی همه که اینو می گن احمقن شما عقل کل ، تو ایران تنها هم این وجود نداره یه چیز بین المللی

      • borna_talebi
        borna_talebi | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

        این نظرات که هیچی ننوشته توش خودت اینکار کردی یا ادمین پاک کرده؟
        غیر از این برای خودت میگم اینقدر با همه دعوا نکن یکی اومد چرت گفت یه منفی بده رد شو برو هی کشش نده، ما از زومیت و..... اومدیم اینجا که این دعوا های الکی و بیخود رو نبینیم که از روزی که شما نظر دادن رو شروع کردی وضع نظرات شده مثل اونجا ها. بسه دیگه ولش کن.مثل بچه کوچولو ها افتادید به جون هم

        • Divan Greedy
          Divan Greedy | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

          نمی دونم چرا همه گیرا و تذکر ها تو این سایت به منن ، ولا تو 7 ، 8 تا پست قبل یه بنده خدایی همین جور داره بهم فحش می ده نه چیزی بهش گفتم نه خدارو شکر کسی چیزی بهش گفت / سایت کلن پاک می کنه ، یکیش درباره ساعت هوشمند کاسیو نوشتم که اشتباه کرده بودم با ماله HP پاکش کردم ، یکی دیگه جواب می خواستم بدم اما نشد ، راستش من به جز چند مورد تا حالا کامنت بی ربط از کامپیوتر و ... ننوشتم ، پست های بعد از ظهرم که نیستم ، مشکل کجاست ؟؟

          • borna_talebi
            borna_talebi | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

            فقط چند تا بی مورد؟ اگر در مورد تکنولوژی باشه ولی توی یه مطلب که هیچ ربطی به اون نداره هم میشه بی ربط. شما بعد از ظهر ها نیستی بعد که اومدی تو پست های بعدی نظرت رو در مورد اون پست های قبلی میگی.
            تا حالا فکر کردی چرا وقتی بهت توهین کرد کسی چیزی نگفت؟ چون اینقدر بهشون تیکه انداختی و توهین کردی که ناراحت که هیچ خوشحال هم میشن! اگه همچنین حرفی رو به ترول یا عامر میزدن هم به نظرت همین قدر بیخیال بودن؟ شما طرز صحبت کردنت رو درست کنی هیچکس بهت توهین نمیکنه دیگه.

          • TROOL
            TROOL | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

            البته من بگم که اونقدرها بی خیال نیستم وقتی ببینم یه جایی بحث شده و از این موردا
            پای خودمو به بحث باز نمیکنم
            چون خودم معتقدم کسی که بخواد بفهمه
            یاد بگیره
            به دیگران چیزی یاد بده
            اصرار نمیکنه
            در مورد اعتقادشم جدل نمیکنه
            حتی - و+ هم نمیده
            بماند که بعضیا هم ذاتشون مشکل داره نظرم به فرد خاصی نیست
            مثل من اصلن نمیخونم این بحث ها رو که بخوام +.- بدم

          • Divan Greedy
            Divan Greedy | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

            من تا حالا به کسی توهین نکردم ، الکی از خودت چیز نساز /حالا من نمی دونم الان مشکلت کجاست ؟؟؟ داری از یارو طرفداری می کنی ، اومدی می گی به یارو منفی بده و ... مشکلت دقیقن کجاست ، به قول خودت منفی بده به من و برو ، من تمام چیزایی که گذاشتم واسه یه عده خوب بودن ، تو پست ویندوز اومدن صحبت های شخصی خودمو مثل بقیه گفتم ، حالا نمی دونم شاید نظر من خار داره، ماله بقیه نه / من حوصله این خاله زنک بازی ها رو دیگه ندارم ، نظراتم بدن ،می خوای منفی بده، می خوای به سایت ایمیل بزن و ...

          • Divan Greedy
            Divan Greedy | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

            در ضمن نظری که راجب به پست های قبل باشه ربطش بیشتر از خیلی چیزای دیگه است ، مثل نفت و ... به اونا تذکرت نمی یاد ، موقع نظرات من کلن باتذکر می شی

          • محمد
            محمد | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

            چیزایی که بهت گفتم برا این بود که همه از تعصبت خسته شده بودن گفتم بلکه متحول شی

  • Kiomars shady
    Kiomars shady | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    عجب تب و تابى داره اين سلفى!واقعا عكس از خود اينهمه محبوبه؟!!!
    -----------------------
    شرمنده بى ربطه اين اهنگ جديدى هستش از پسر دايى بنده به نام پاييز
    اگر لطف كنيد گوش بديد ممنون ميشم :)
    خوشتون اومد لايك يادتون نره ؛)
    قربون داداشاى گلم :)
    لينك راديو جوان:
    https://www.radiojavan.com/mp3s/mp3/Ashkan-Hojati-Payiz
    لينك بدون فيلتر:
    http://goo.gl/31jYrg

    • TROOL
      TROOL | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      رفتیم برا دانلود

      • TROOL
        TROOL | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

        اهنگ به ریتم شعر نمیخورد
        صدای اهنگ بیشتر از صدا خواننده بود
        بگو اهنگهاشو با کیبرد درست نکنه چون اهنگو از کیفیت میندازه یا اینکه افکت بخره و با افکت اهنگ بسازه
        جای صدای گیتار اکوستیک خالی بود
        از 22 ثانیه اول 12 ثانیشو حذف کنه
        یه دستگاه بخره صداشو یکم مردونه تر کنه یکم صداش باز نیست یا شاید به خاطر میکروفونه

        دیگه اینکه ...... حالا همین اهنگو ریمیکس کنه تا ببینیم چقدر پیشرفت میکنه

        • Kiomars shady
          Kiomars shady | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

          دمت گرم ترول دادا خيلى گلى ؛) حتما ميگم ؛)

    • عــــــامـــــــــر
      عــــــامـــــــــر | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      دانلود کردم داداش
      نظر من اینه هوز جای کار داره ، آهنکسازی ضعیف بود و هنوز جای کار داره صدای آهنک به صدای خواننده غالب بود و بعضی جاهشو باید صدای آهنکو میبردی بالا تا متوجه بشی چی میکه در کل برای دفه اول اگر دفه اوله خوب بود اما میتونه بهتر باشه

      • Kiomars shady
        Kiomars shady | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

        دمت گرم داداش ؛)
        بله دقيقا اهنگ اول بودش ولى خب واقعا درحال تلاشه
        واقعا ميگم گوش و چشمشو پاى اهنگ سازى ميزاره
        بازم دمت گرم ؛)

    • محمد حسین حکمت نهاد
      محمد حسین حکمت نهاد | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      خخخخخخخخخخخ بهتره استعدادهای دیگشو کشف کنه . چون توی این چیزی نمیشه

      • Kiomars shady
        Kiomars shady | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

        واقعا ادماى جالبى ميبينم!خود شما برنامه نويسى اولين برنامه ت ياهو اسپورت بود؟!نكنه infinity blade 3 رو شما نوشتى؟!به نظرم بالحن خيلى بهتر هم ميشد همينو گفت مثل عامر عزيز
        هردو يه مطلبو گفتين ولى من از نظر ايشون لذت بردم نظر شما.....
        بله ديگه واقعا هركسى نميدونه چه حرفيو كجا بزنه!حداقلش اينه كه داره تلاش ميكنه نه مثل ٩٠درصد خواننده هاى اينور با پول اهنگ ركورد ميكنن
        همين كه تلاش ميكنه براى خود من خيلى ارزش داره چه پسردايى بنده بود چه شخص ديگه
        متاسفم واقعا....

        • Divan Greedy
          Divan Greedy | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

          اقا من شرمنده یه سوالی دارم ، من اهنگ رو گوش نکردم، هیچ نظری هم راجب به خوب و بد بودنش ندارم، انشالله موفق باشه همیشه ، اما مگه رادیو جوان بابت گذاشتن اهنگ پول نمی گیره ؟؟ محض کنجکاوی

          • Kiomars shady
            Kiomars shady | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

            دشمنت شرمنده دادا؛)
            چرا هزينه يى مقبل شد و كمى تونست تخفيف بگيره، دوستى داشت اونجا ؛)

          • محمد کاظمی
            محمد کاظمی | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

            دیوان جان مشکل بچه ها یا من اینجاست که شما همش منفی میدی..حالا منفی به کنار...اصلا جنبه شوخی هم نداری...همه چیرو جدی میگیری..هر کسی از برند خودش یا چیزی که خوشش بیاد دفاع میکنه...خودم لومیا 620 هم دارم...اما خوب یه سری مشکلات داره با سلایق منی که دوس دارم وجود نداره...خلاصه همه آدما که مثه هم نیستن.در کل گفتم بدونی زیادی جوش میاری..وگرنه همه بچه ها دوستت دارن :) بازم میخوای به حرفم منفی بدی؟

        • محمد حسین حکمت نهاد
          محمد حسین حکمت نهاد | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

          ای بابا چرا زورت میگیره!؟
          من برا خودش میگم که عمرش طلف نشه

    • سهیل
      سهیل | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      کیومرث جان، در حد سواد بنده، به عنوان کار اول به نظر خوبه. اما علاوه بر چیزهایی که عامر و عباس گفتند به نظر من آهنگ و شعر با هم جور نیستند یعنی آهنگ خیلی ماشینیه و پاییز را تو ذهن آدم بوجود نمیاره. مثلا شما چهارفصل ویوالدی را گوش کن. هر فصلی را می زنه کامل می ری تو حس اون فصل. یا از آهنگ سازای خودمون پاییز طلایی فریبرز لاچینی. کلا گوش کردن خوب خیلی می تونه باعث پیشرفت بشه.
      کار موسیقی و هنر کلا خیلی ظریف و حسیه اگر یه کم با حساسیت و وسواس بیشتری کار کنه حتما موفق میشه.

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    • سیب کوچولو
      سیب کوچولو | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

      http://digiato.com/article/2014/12/06/%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-%DB%B1%DB%B0-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%88%D8%A7%D8%AE%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%DB%8C/

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    بهش نمی خوره دوربین باشه !!
    خیلی چیزی عجیب غریبی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    330 دلار کمی زیادی گرون نیست برای یه دوربین اونم فقط با محور سلفی ، تو کیفیت کاسیو هیچ شکی نیست من مفهمو ضد اب بودن رو با اون فهمیدم الانم ساعتش دستمه اما فکر کنم 330 دلار کمی گرونه برای همچین گجتی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی