مایکروسافت مجموعه ای از اپلیکیشن های اختصاصی MSN را برای اندروید و iOS عرضه کرد
مایکروسافت امروز تعدادی از اپلیکیشن های اختصاصی پورتال MSN را برای سیستم های عامل iOS و اندروید منتشر نمود. به دنبال طراحی جدید پورتال MSN که در ماه سپتامبر صورت گرفت، تعداد زیادی از اپلیکیشن ...
مایکروسافت امروز تعدادی از اپلیکیشن های اختصاصی پورتال MSN را برای سیستم های عامل iOS و اندروید منتشر نمود. به دنبال طراحی جدید پورتال MSN که در ماه سپتامبر صورت گرفت، تعداد زیادی از اپلیکیشن های اختصاصی این پورتال از جمله MSN News، Sports, Health & Fitness, Food and Drink و Money امروز در اختیار کاربران iOS و اندروید قرار گرفت.
در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.
اپلیکیشن MSN Weather فعلا برای دستگاه های اندرویدی در دسترس قرار گرفته، با این حال طبق گفته مایکروسافت باید انتظار عرضه نسخه iOS آن را "در ماه های آینده" داشته باشیم. لازم به ذکر است که این مجموعه اپلیکیشن با گجت های مبتنی بر اندروید آمازون نیز سازگار است.
تمامی این اپلیکیشن ها از قابلیت همگام سازی بین پلتفرم های مختلف بهره می برند، بنابراین با استفاده از این امکان می توانید از آنها روی چندین سیستم عامل مختلف استفاده کنید.
عرضه این اپلیکیشن ها اقدام هوشمندانه ای از مایکروسافت محسوب می شود، چرا که این شرکت آمریکایی هنوز در حال یافتن راهی برای تحرک بخشی به سیستم عامل ویندوزفون است و این در حالی است که اندروید و iOS مدتها پیش از مایکروسافت به چنین چیزی دست پیدا کرده اند.
عرضه این مجموعه اپلیکیشن برای پلتفرم های رقیب می تواند امیدهای مایکروسافت برای آشنایی کاربران سایر پلتفرم ها را با خدماتش افزایش دهد.
برای دانلود این مجموعه اپلیکیشن برای iOS و گجت های اندرویدی تان می توانید به اپ استور یا گوگل پلی مراجعه کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

خيلي شايد الان ناراحت بشن كه اپليكيشن هاي ويندوز براي بقيه ي سيستم عامل ها هم مياد،ولي يكي يه دليل خوبي براي من اوورد حيفم اومد نگم.ميگفت كه اگر بر فرض مايكروسافت آفيس رو براي iOS عرضه نميكرد يه برنامه ي ديگه و ساده تر جاشو پر ميكرد و عملاً ميدون رو تو پلتفورم اپل واگزار ميكرد،اينجوري مايكروسافت با استفاده از اين خلا تو آيفون به سرمايه رسيد.مصداق اينا هم همينه.عملكرد برنامه ها تاج سر مايكروسافته.
کلا به نظر من مایکروسافت همیشه توی نرم افزار جزو بهترینها بوده
چراغی که به خونه رواست به مسجد حرامه!
من که اینجام چیو عرضه کرده؟
ولی پولی که تو نرم افزار به دست میاد تو سخت افزار به دست نمیاد مایکرو هم خوب قدر اندروید و آی او اس رو میدونه.
به ماکروسافت باید گفت :بیبین کارا دا...!!!
دستشون درد نکنه :-)) فعلاً از اپ next مایکروسافت استفاده میکنم خوب و جالبه... بقیه رو هم باید امتحان کنم
دیجیاتو یادتون رفت بگید آفیس iOS بهتر و کاملتر از نسخه ویندوزفونه
ها ها... و این که مایکروسافت داره دست و پا میزنه.
دمش گرم! مرامشو عشقه :-)
اینا مرامی نیس ! سودی و درآمدیه ! : )
ماکروسافت جدیدا سیاستاش جالب تر شده انحصار کمتر...
حس میکنم استراتژیش یه ذره شبیه گوگل شده...
خیلی خوشم میاد از این کارا
دمت گرم مایکروسافت گل واسه این اَپ ها.