ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

نگاهی نزدیک به ساعت هوشمند Asus ZenWatch

پیش از این در دیجیاتو با این ساعت Asus آشنا شده اید. سونی، سامسونگ، موتورولا و ال جی تا به حال ساعت های هوشمند خودشان را بر پایه اندروید پوشیدنی ساخته و اغلبشان نیز محصولات خود ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

پیش از این در دیجیاتو با این ساعت Asus آشنا شده اید. سونی، سامسونگ، موتورولا و ال جی تا به حال ساعت های هوشمند خودشان را بر پایه اندروید پوشیدنی ساخته و اغلبشان نیز محصولات خود را به بازار عرضه کرده اند. اما این نمونه از آسوس با ظاهر جذاب و قیمتی کمتر از Moto360 نیز احتمالا برای افراد بسیاری مناسب خواهد بود.

اگر قصد خرید ساعت هوشمند اندرویدی دارید بد نیست در ادامه تصاویر بیشتری از این ساعت را هم مشاهده کنید.

zenwatch-17.0 zenwatch-7.0 zenwatch-4.0 zenwatch-3.0 zenwatch-16.0 zenwatch-15.0 zenwatch-13.0 zenwatch-10.0 zenwatch-18.0 zenwatch-6.0 zenwatch-5.0

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    به g watch r نمیرسه.

  • armin_sedaghat
    armin_sedaghat | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    با اینکه طراحیه ساده ای داره ولی خیلی شیکه خوشم میاد ازش

  • TROOL
    TROOL | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    حاشیه های اضافی صفحه نمایش و دور ساعت خیلی اذیت کنندست

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    ولی خداییش ال جی خیلی خوشکل درست کرده ساعتشو

  • Hossein Za
    Hossein Za | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    وای چقدر خوشکله...ممنون آقای صادقپور عکس های کاملی بود...
    در آینده و تخییل داشتن محصولات ایسوس رو دارم.....
    یه لپتاب مشتی core i7 با یه فونپد 8 و این ساعت.....
    ____________________________________________
    دوستان معذرت می خوام این عکس تا چه حد واقعیت داره؟
    http://upload7.ir/imgs/2014-12/96851818401038046225.jpg

    • علی امیری
      علی امیری | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

      مگه شرکت های داخل هم به دولت پول نمیدن؟تازه نه فقط این نرم افزارها بلکه خیلی از سخت افزاهایی هم که تولید میشن یه قسمتی از پولشون تو جیب دولت اون کشوره.در کل تمام شرکت های امریکایی وظیفه دارن یه قسمت از بودجه شون رو به بخش نظامی کشورشون اختصاص بدن.

    • TROOL
      TROOL | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

      فکرتو درگیر این چیزا نکن
      باقی چیزایی هم که میخواستم بگم هم ولش.

    • محمدحسین
      محمدحسین | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

      اینستا واتس آپ فیسبوک اسرائیلی نیستن وایبرو نمیدونم ولی کلا هم این وریا دروغ زیاد میگن هم اون وریا

    • امیر
      امیر | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

      ممکنه برخی شون اسراییلی نباشن ولی به اسراییل کمک میکنن
      هر سه تا پایینیا مال فیسبوکه فیسبوکم که CEOاش زاکربرگه که یهودیه یه اینفو ام که دیجیاتو واسش زده بود اینو نشون میداد

  • A.R.T
    A.R.T | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    خیلی خواستنیه این ساعت!
    -----
    این نمونه از "آسوس" ؟
    آسوس نشنیده بودم ! اشتب تایپیه دیگه

    • Hossein Za
      Hossein Za | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

      یه نقد داشتم درباره ی تبلت فونپد 7 ایسوس تو یوتوب می دیدم یارو روسیه ای بود همچین غــــــــــلیـــــــــــــــــــــــظ می گفت آسوس اولش فک می کردم دستش رو صدا می کنه بهش پا نمیده!!!!

      • A.R.T
        A.R.T | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

        کلا موشکل دارم با این بحث تلفظ !

      • Hossein Za
        Hossein Za | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

        ویرایش:دستش=دوستش

  • برّه
    برّه | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    No comment

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    چه خوشگله خداییش ، بین ساعت های دایره ای موتو عالیه و بین این 4گوش ها این به نظر من خیلی زیباست
    پ . ن : همه به این نظریه رسیدن که ام8 زیباترین گوشی امسال بوده و هروقت خواستن یه گجت زیبا رو بررسی کنن با ام 8 میسنجن

    • شهریار
      شهریار | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

      دقیقا داشتم به این فکر میکردم که چرا همه ساعتای هوشمند رو با M8 بررسی میکنن

      • غلامرضا
        غلامرضا | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

        با تشکر از نویسندگان محترم دیجیاتو بنظرم بهتر بود ساعت ایسوس را در کنار گوشیهای زنفون 5یا6 قرار میدادندوبررسی میکردن خوشگل تر ومشتری پسند تر بود بالاخره سلیقه شخصی نویسندگان قابل احترام است.

    • ali.n
      ali.n | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

      عامر جان ایسوس و ایسر و اچ تی سی مال تایوان هستند و کنار هم دیدنشون عجیب نیست خب چون عکساش هم توی تایوان گرفته شده.... البته توی زیبا بودن m8تنها نیست منم فکر میکردم زیباترینه اما z3مسی رو دیدم و...

      • Divan Greedy
        Divan Greedy | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

        عکس ها مربوط می شن به یه سایت امریکایی به اسم ، the verge /

        • ali.n
          ali.n | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

          خب شاید تو تایوان گرفتن، زیاد مهم نیست در کل منکر چیزی نشدم حدسم این بود که خب اشتباه حدس زدم .... ولی این ساعت ایسوس هم واقعاً زیباست یعنی بعد از موتو 360 زیباترین و شیکترین به نظر میاد.

      • TROOL
        TROOL | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

        زد 3 مسی خیلی خوشگله

  • شهریار
    شهریار | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    جز ساعتایی هست که رو طراحیش تمرکز شده
    بعضی از ساعتها که اصلا طراحی عادی ندارن
    در کل ساعتای هوشمند با این سبک طراحی های نا متعارف منو یاد ماشینای الکتریکی-هیبریدی تویوتا میندازن

  • علی امیری
    علی امیری | ۲۰ آذر ۱۳۹۳

    No Comment

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی