نگاهی نزدیک به ساعت هوشمند Asus ZenWatch
پیش از این در دیجیاتو با این ساعت Asus آشنا شده اید. سونی، سامسونگ، موتورولا و ال جی تا به حال ساعت های هوشمند خودشان را بر پایه اندروید پوشیدنی ساخته و اغلبشان نیز محصولات خود ...
پیش از این در دیجیاتو با این ساعت Asus آشنا شده اید. سونی، سامسونگ، موتورولا و ال جی تا به حال ساعت های هوشمند خودشان را بر پایه اندروید پوشیدنی ساخته و اغلبشان نیز محصولات خود را به بازار عرضه کرده اند. اما این نمونه از آسوس با ظاهر جذاب و قیمتی کمتر از Moto360 نیز احتمالا برای افراد بسیاری مناسب خواهد بود.
اگر قصد خرید ساعت هوشمند اندرویدی دارید بد نیست در ادامه تصاویر بیشتری از این ساعت را هم مشاهده کنید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.











به g watch r نمیرسه.
با اینکه طراحیه ساده ای داره ولی خیلی شیکه خوشم میاد ازش
حاشیه های اضافی صفحه نمایش و دور ساعت خیلی اذیت کنندست
ولی خداییش ال جی خیلی خوشکل درست کرده ساعتشو
وای چقدر خوشکله...ممنون آقای صادقپور عکس های کاملی بود...
در آینده و تخییل داشتن محصولات ایسوس رو دارم.....
یه لپتاب مشتی core i7 با یه فونپد 8 و این ساعت.....
____________________________________________
دوستان معذرت می خوام این عکس تا چه حد واقعیت داره؟
http://upload7.ir/imgs/2014-12/96851818401038046225.jpg
مگه شرکت های داخل هم به دولت پول نمیدن؟تازه نه فقط این نرم افزارها بلکه خیلی از سخت افزاهایی هم که تولید میشن یه قسمتی از پولشون تو جیب دولت اون کشوره.در کل تمام شرکت های امریکایی وظیفه دارن یه قسمت از بودجه شون رو به بخش نظامی کشورشون اختصاص بدن.
فکرتو درگیر این چیزا نکن
باقی چیزایی هم که میخواستم بگم هم ولش.
اینستا واتس آپ فیسبوک اسرائیلی نیستن وایبرو نمیدونم ولی کلا هم این وریا دروغ زیاد میگن هم اون وریا
ممکنه برخی شون اسراییلی نباشن ولی به اسراییل کمک میکنن
هر سه تا پایینیا مال فیسبوکه فیسبوکم که CEOاش زاکربرگه که یهودیه یه اینفو ام که دیجیاتو واسش زده بود اینو نشون میداد
خیلی خواستنیه این ساعت!
-----
این نمونه از "آسوس" ؟
آسوس نشنیده بودم ! اشتب تایپیه دیگه
یه نقد داشتم درباره ی تبلت فونپد 7 ایسوس تو یوتوب می دیدم یارو روسیه ای بود همچین غــــــــــلیـــــــــــــــــــــــظ می گفت آسوس اولش فک می کردم دستش رو صدا می کنه بهش پا نمیده!!!!
کلا موشکل دارم با این بحث تلفظ !
ویرایش:دستش=دوستش
No comment
چه خوشگله خداییش ، بین ساعت های دایره ای موتو عالیه و بین این 4گوش ها این به نظر من خیلی زیباست
پ . ن : همه به این نظریه رسیدن که ام8 زیباترین گوشی امسال بوده و هروقت خواستن یه گجت زیبا رو بررسی کنن با ام 8 میسنجن
دقیقا داشتم به این فکر میکردم که چرا همه ساعتای هوشمند رو با M8 بررسی میکنن
با تشکر از نویسندگان محترم دیجیاتو بنظرم بهتر بود ساعت ایسوس را در کنار گوشیهای زنفون 5یا6 قرار میدادندوبررسی میکردن خوشگل تر ومشتری پسند تر بود بالاخره سلیقه شخصی نویسندگان قابل احترام است.
عامر جان ایسوس و ایسر و اچ تی سی مال تایوان هستند و کنار هم دیدنشون عجیب نیست خب چون عکساش هم توی تایوان گرفته شده.... البته توی زیبا بودن m8تنها نیست منم فکر میکردم زیباترینه اما z3مسی رو دیدم و...
عکس ها مربوط می شن به یه سایت امریکایی به اسم ، the verge /
خب شاید تو تایوان گرفتن، زیاد مهم نیست در کل منکر چیزی نشدم حدسم این بود که خب اشتباه حدس زدم .... ولی این ساعت ایسوس هم واقعاً زیباست یعنی بعد از موتو 360 زیباترین و شیکترین به نظر میاد.
زد 3 مسی خیلی خوشگله
جز ساعتایی هست که رو طراحیش تمرکز شده
بعضی از ساعتها که اصلا طراحی عادی ندارن
در کل ساعتای هوشمند با این سبک طراحی های نا متعارف منو یاد ماشینای الکتریکی-هیبریدی تویوتا میندازن
No Comment