ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

رقیب جدی IFTTT با نام Workflow برای سیستم عامل iOS عرضه شد

احتمالا اکثر شما با IFTTT آشنا هستید؛ اپلیکیشنی فوق العاده کاربردی که با کمک آن قادرید چند عمل مختلف را با هم ترکیب کرده و بین اپلیکیشن ها رابطه برقرار کنید. Workflow اپلیکیشنی از همان جنس IFTTT است ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

احتمالا اکثر شما با IFTTT آشنا هستید؛ اپلیکیشنی فوق العاده کاربردی که با کمک آن قادرید چند عمل مختلف را با هم ترکیب کرده و بین اپلیکیشن ها رابطه برقرار کنید. Workflow اپلیکیشنی از همان جنس IFTTT است که امروز برای رقابت با آن در اپ استور عرضه شده، با این وجود امکانات کامل تر موجب شده که بتوانیم آن را به مراتب بالاتر از IFTTT قرار دهیم.

برای آشنایی بیشتر با Workflow، در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سازندگان Workflow آن را ابزار اتوماسیون شخصی شما معرفی کرده اند. اما این جمله چه معنایی دارد؟ به طور ساده می توان گفت که این اپلیکیشن به شما اجازه می دهد تا با ترکیب چند عمل مختلف، برای یک کار مشخص فرمولی طراحی کنید. از این به بعد به جای اینکه این اعمال را به صورت دستی انجام دهید، انجام شدن کارها را به Workflow خواهید سپرد تا طبق فرمولی که شما در آن تعریف کرده اید تمامی کارها را به صورت خودکار برایتان انجام دهد.

بگذارید کمی ساده تر صحبت کنیم. فرض کنید شما در حال گوش کردن به یک آهنگ هستید و ناگهان تصمیم می گیرید که آن را هم زمان در صفحه توئیتر، فیسبوک و فضای ابری iCloud خود به اشتراک بگذارید. در حالت عادی می بایست تک تک این اعمال را به صورت جداگانه انجام می دادید، اما Workflow کلیه این اعمال را (که نیازمند عمل و هماهنگی چند اپلیکیشن هستند) به صورت زنجیره ای به هم متصل کرده و به صورت یکجا برایتان انجام خواهد داد.

2

بر خلاف IFTTT که فقط توانایی ترکیب دو عمل مختلف را داشت، Workflow قادر است زنجیره ای از بی نهایت فرمان مختلف را انجام دهد، و این کار به سادگی و یک Drag & Drop آسان صورت می پذیرد. نکته جالب تر اینکه که فرمول های طراحی شده توسط خودتان را قادرید به صورت یک اپلیکیشن مجزا در Home Screen خود اضافه کنید. مثلا روی صفحه آیکنی قرار دهید تا با فشردنش Workflow پیامی که می نویسید را به آخرین اسکرین شات گرفته شده متصل کرده و آن را به صفحه فیسبوکتان ارسال کند (البته پیش از این کار باید دستورات لازم را در Workflow داده باشید).

با Workflow قادرید بیش از صد عمل زنجیره ای مختلف را طراحی کرده و برای این منظور از مخاطبین، تقویم، نقشه، موزیک پلیر، تصاویر، دوربین، یادآور، مرورگر سافاری، AirDrop، iCloud، توئیتر، دراپ باکس، فیسبوک و اورنوت موجود در آیفون و آیپدتان استفاده کنید. همچنین یکی از قابلیت های اختصاصی این برنامه، توانایی ایجاد فایل های پی دی اف از مرورگر سافاری و سایر اپلیکیشن هاست.

Workflow در حال حاضر با تخفیف 40 درصدی با قیمت 2.99 دلار در اپ استور به فروش می رسد، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا گران تر نشدن آن هر چه سریعتر نسبت به خرید این اپلیکیشن عالی و کاربردی اقدام کنید.

Workflow

Workflow

سازنده: DeskConnect قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 17.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Mohammad
    Mohammad | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    نرم افزار رو نصب کردم. عالیه. ممنون بابت معرفیش.
    اکشن های زیادی می شه بهش بدید. مثلا با زدن آیکون یا دکمه ای پسوردی و یا متنی به کلیپ بورد بره.

  • کسری حداد
    کسری حداد | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    بریم برای دانلود امیدوارم ارزش 3 دلار رو داشته باشه

  • kamyab98
    kamyab98 | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    اصن از طراحیش خوشم نیومد یه حس بدی بهم میده

  • علی طایی
    علی طایی | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    آیفون ندارم :(
    هی روز به روز نقد و بررسی ها رو فقط باید بشینیم
    نگاه کنیم ای بابا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی