بازی Candy Crush سرانجام برای ویندوز فون نیز عرضه شد
به نظر می رسد که به مرور مجموعه اپلیکیشن های ویندوز فون در حال تکمیل است. این اتفاق هرچند به کندی رخ می دهد، اما هم اکنون می توان ادعا کرد که اکثر اپلیکیشن ها ...
به نظر می رسد که به مرور مجموعه اپلیکیشن های ویندوز فون در حال تکمیل است. این اتفاق هرچند به کندی رخ می دهد، اما هم اکنون می توان ادعا کرد که اکثر اپلیکیشن ها و بازی های محبوب، از نسخه ویندوز فون نیز برخوردار هستند.
جدید ترین عضو سیستم عامل همراه مایکروسافت، بازی محبوب Candy Crush است که در سال گذشته توانست به تعداد دانلود خیره کننده ای در iOS و اندروید دست پیدا کند.
بازی کندی کراش برای ویندوز فون رایگان است و البته از پرداخت درون برنامه ای نیز پشتیبانی می کند. Candy Crush با WP 8 و WP 8.1 سازگاری دارد و جهت اجرا یک رم ۵۱۲ مگابایتی نیز برایش کفایت می کند.
Candy Crush
| سازنده: King | قیمت: 0 | دسته بندی: — |
| سیستم عامل: ویندوز فون | حجم: ۵۹ مگابایت | زبان: — |
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
مرسی
امیر پارس جان من خودم تا حالا برا پخش فیلم های گانول به مشکلی برنخوردم خداییش! ئاسه همین زیاد نرفتم درباره کدک و ... سرچ کنم ببینم میشه یا نه!
سپاس بسیار عامر و دانیال عزیز
کارم راه افتاد
اما هنوزم اینا با سینک زیرنویس کدک های صوتی مشکل دارن
اما کاچی بهتره از هیچی
...
این 1520 امانته و ماله یه ادم خیلی عزیزی
گذاشته براش راه بندازم چون خودش خیلی ریلکسه!
منو روانی کرده این دسته بندی های استور مایکی!
تو این چند روزه ویندوز فونیا حسابی شاد شدن :)
تبریک به ویندوزی های عزیز.
ابن بازیش فوق العادست تبریک به وین فونیا
این مایکی باید یه فکری واسه این همه برنامه های کلاهبرداری و فیک استورش کنه
مثلا این ام ایکس پلیر جدید
دیشب من دانش کردم
1مگ!
---
اینم بخونین تا بدونید اش چقدر شور شده
http://m.windowscentral.com/mx-player-arrives-windows-windows-phone-likely-fake
ایا مایکی نمیاد این همه رنامه فیک رو اول تست کنه بعد بزاره توی استور؟!!
--
یا هنوز این وین فون یه پلیر درست حسابی نداره
فقط ادعای تو خالی
اقا یا خانووم mohammadmj@
لطفا بجای با بخل و حسد و کینه منفی دادن برای کم شدن بار عققده هاتون یک پلیر توی وینفون برای اجرای mkv و پخش و سینک کردن زیرنویس فارسی معرفی کنید
نگید نداره ها
چون این 1520 رو پرت میکنم توی حیاط!
mkv player
cc player
moli player
بیشتر هم خواستی بگو :D
من دو تا میگمت:
moliplayer
ccplayer
اینم از این! دیگه چی دوس داری برادر :-)
اینم لینک توضیحات Moliplayer:
http://winphone.ir/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-moli-player-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D8%A2/
بارم سپاس
یه سوال دارم نمیدونم درست میگم یا نه
ایا توی وین فون میشه کدک نصب کرد مثله اندروید؟
مثلا این سی سی پلیر کدک صدای acc3 رو نمیخونه
بیشنر ریلیزهای گنول هم اینجوری اند
راهی واسش هست؟!
..
اقا ممنون از راهنماییت تا همین جا
کاش این سینه زنان زیر علم بالمر جای طرفداری کورکورانه یکم سواد و شعور داشتن بعضیاشون
خداوند به شما خیر دهد برادر
این شد جواب
دوتاش رو دیشب دان کردم
مولی پلیر سینک نداده اما پلیر قویه
سی سی پلیر سینک داره اما مشکل کدک داره
فارسی رو هم با وجود utf8 درهم نشون میده
بازم سپاس
اگه کسی بیشتر میدونه راهنمایی کنه
دارم کار خیر میکنم!
راسی اگه با مولی پلیر موقع زیرنویس مشکل داری بیا اینکارو کن! رو کامپیوتر با برنامه MKVToolNix فایل mkv و SRT رو merge کن ! اینطوری موقع نمایش راحت تره!
آقا من مشکل شما رو نفهمیدم چیه ، چون تو مولی پلیر زیرنویس فارسی رو بخوبی ساپورت می کنه، دیشب هم جوابت رو دادم انگار نخوندی ، حتما اسم فیلم با اسم زیرنویس یکی باشه ، و حتما در بخش تنظیمات مولی پلیر قسمت subtitle text encoding رو بگذاری روی Arabic
راسی هوای این 1520رو داشته باش چون گوشی ماهیه! :-)
چون اون Mxplayer بتاست و نسخه ي اصليه:
http://winphone.ir/خبر-mx-player-خیلی-بی-سر-و-صدا-به-ویندوز-فون-آمد/
در ضمن شما پرت كن تو حيات بورو با آيفونت بازي كن ،كسي ككشم نميگزه خلايق هر چه لايق.
این اقای امیرحسین یکی از محکمترین سینهزنان علم بالمره!
کجایی صفحه معرفی ام ایکس پلیر گفته بتاست؟!!
...
باشه من بازی میکنم با ایفون اما شما گناه داری که جای جواب مجبوری مهمل ببافی
خوب بابا یه پلیر نباید سینک کنه زیرنویس رو توی وین فون بیصاحاب؟!
من از دیشب سردرد گرفتم از بس گشتم توی استور
لااقل هم *نس گرا نیست!
اون نسخه بتاست حالا شما سینه بزن.
شما و چه به ویندوز؟بورو عکس سلفی تو بگیر بزار اینستا.
اینم سطح شعو ر و سواد و معر فت یک طرفدار واقعی وینفون
در عحبم مگه چقدر حقوق بهتون میده بالمر که اینجوری واسش سیینه میزنید؟lol
هلاک شدی بخدا یگم استراحت کن
اینم سطح شعو ر و سواد و معر فت یک طرفدار واقعی وینفون
در عحبم مگه چقدر حقو ق بهتون میده بالمر که اینجوری واسش سیینه میزنید؟lol
هلاک شدی بخدا یگم استراحت کن
اینم سطح شعوو ر و سواد و معر فت یک طرفدار واقعی وینفون
در عحبم مگه چقدر حقو ق بهتون میده بالمر که اینجوری واسش س ینه میزنید؟lol
هلاک شدی یگم استراحت کن
به همه وین فون دارها تبریک میگم...
روز به روز بهانه نخریدن اسمارت فون های ویندوز فونی کم تر می شود.............................
متاسفانه هنوزم بهانه زیاده، کسانی که اندرویدی ان و اینو رو وینفون نصبیدن دقت کنند این ورژن قدیمی بازیه.
بازی رو صبح دانلود کردم تنها بازی بود که دوست داشتم بازی کنم
--------------------------------------------------------
مستر مانی خسته نباشی ، امروز همه پستا رو خودت کار کردی ، گیم و موبایل و تبلت و همه چی ممنون که انقد برای ما زحمت میکشی ، امروز جمعست و نبض دیجیاتو قویتر از همیشه میزنه