ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
نرم افزار و اپلیکیشن

بازی Candy Crush سرانجام برای ویندوز فون نیز عرضه شد

به نظر می رسد که به مرور مجموعه اپلیکیشن های ویندوز فون در حال تکمیل است. این اتفاق هرچند به کندی رخ می دهد، اما هم اکنون می توان ادعا کرد که اکثر اپلیکیشن ها ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

به نظر می رسد که به مرور مجموعه اپلیکیشن های ویندوز فون در حال تکمیل است. این اتفاق هرچند به کندی رخ می دهد، اما هم اکنون می توان ادعا کرد که اکثر اپلیکیشن ها و بازی های محبوب، از نسخه ویندوز فون نیز برخوردار هستند.

جدید ترین عضو سیستم عامل همراه مایکروسافت، بازی محبوب Candy Crush است که در سال گذشته توانست به تعداد دانلود خیره کننده ای در iOS و اندروید دست پیدا کند.

بازی کندی کراش برای ویندوز فون رایگان است و البته از پرداخت درون برنامه ای نیز پشتیبانی می کند. Candy Crush با WP 8 و WP 8.1 سازگاری دارد و جهت اجرا یک رم ۵۱۲ مگابایتی نیز برایش کفایت می کند.

Candy Crush

Candy Crush

سازنده: King قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز فون حجم: ۵۹ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    مرسی

  • دانیال
    دانیال | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    امیر پارس جان من خودم تا حالا برا پخش فیلم های گانول به مشکلی برنخوردم خداییش! ئاسه همین زیاد نرفتم درباره کدک و ... سرچ کنم ببینم میشه یا نه!

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    سپاس بسیار عامر و دانیال عزیز
    کارم راه افتاد
    اما هنوزم اینا با سینک زیرنویس کدک های صوتی مشکل دارن
    اما کاچی بهتره از هیچی
    ...
    این 1520 امانته و ماله یه ادم خیلی عزیزی
    گذاشته براش راه بندازم چون خودش خیلی ریلکسه!
    منو روانی کرده این دسته بندی های استور مایکی!

  • سروش
    سروش | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    تو این چند روزه ویندوز فونیا حسابی شاد شدن :)

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    تبریک به ویندوزی های عزیز.

  • TROOL
    TROOL | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    ابن بازیش فوق العادست تبریک به وین فونیا

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    این مایکی باید یه فکری واسه این همه برنامه های کلاهبرداری و فیک استورش کنه
    مثلا این ام ایکس پلیر جدید
    دیشب من دانش کردم
    1مگ!
    ---
    اینم بخونین تا بدونید اش چقدر شور شده
    http://m.windowscentral.com/mx-player-arrives-windows-windows-phone-likely-fake

    ایا مایکی نمیاد این همه رنامه فیک رو اول تست کنه بعد بزاره توی استور؟!!
    --
    یا هنوز این وین فون یه پلیر درست حسابی نداره
    فقط ادعای تو خالی

    • امیر پارسا
      امیر پارسا | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

      اقا یا خانووم mohammadmj@
      لطفا بجای با بخل و حسد و کینه منفی دادن برای کم شدن بار عققده هاتون یک پلیر توی وینفون برای اجرای mkv و پخش و سینک کردن زیرنویس فارسی معرفی کنید
      نگید نداره ها
      چون این 1520 رو پرت میکنم توی حیاط!

      • عــــــامـــــــــر
        عــــــامـــــــــر | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

        mkv player
        cc player
        moli player
        بیشتر هم خواستی بگو :D

      • دانیال
        دانیال | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

        من دو تا میگمت:
        moliplayer
        ccplayer
        اینم از این! دیگه چی دوس داری برادر :-)

        • دانیال
          دانیال | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

          اینم لینک توضیحات Moliplayer:
          http://winphone.ir/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-moli-player-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D9%84%DB%8C%D8%B1-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D9%85%D9%88%D8%B2%DB%8C%DA%A9-%D8%A2/

          • ا
            ا | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

            بارم سپاس
            یه سوال دارم نمیدونم درست میگم یا نه
            ایا توی وین فون میشه کدک نصب کرد مثله اندروید؟
            مثلا این سی سی پلیر کدک صدای acc3 رو نمیخونه
            بیشنر ریلیزهای گنول هم اینجوری اند
            راهی واسش هست؟!
            ..
            اقا ممنون از راهنماییت تا همین جا
            کاش این سینه زنان زیر علم بالمر جای طرفداری کورکورانه یکم سواد و شعور داشتن بعضیاشون

        • امیر پارسا
          امیر پارسا | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

          خداوند به شما خیر دهد برادر
          این شد جواب
          دوتاش رو دیشب دان کردم
          مولی پلیر سینک نداده اما پلیر قویه
          سی سی پلیر سینک داره اما مشکل کدک داره
          فارسی رو هم با وجود utf8 درهم نشون میده
          بازم سپاس
          اگه کسی بیشتر میدونه راهنمایی کنه
          دارم کار خیر میکنم!

          • دانیال
            دانیال | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

            راسی اگه با مولی پلیر موقع زیرنویس مشکل داری بیا اینکارو کن! رو کامپیوتر با برنامه MKVToolNix فایل mkv و SRT رو merge کن ! اینطوری موقع نمایش راحت تره!

          • مهردادششم
            مهردادششم | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

            آقا من مشکل شما رو نفهمیدم چیه ، چون تو مولی پلیر زیرنویس فارسی رو بخوبی ساپورت می کنه، دیشب هم جوابت رو دادم انگار نخوندی ، حتما اسم فیلم با اسم زیرنویس یکی باشه ، و حتما در بخش تنظیمات مولی پلیر قسمت subtitle text encoding رو بگذاری روی Arabic

      • دانیال
        دانیال | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

        راسی هوای این 1520رو داشته باش چون گوشی ماهیه! :-)

    • امیرحسین
      امیرحسین | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

      چون اون Mxplayer بتاست و نسخه ي اصليه:
      http://winphone.ir/خبر-mx-player-خیلی-بی-سر-و-صدا-به-ویندوز-فون-آمد/
      در ضمن شما پرت كن تو حيات بورو با آيفونت بازي كن ،كسي ككشم نميگزه خلايق هر چه لايق.

      • امیر پارسا
        امیر پارسا | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

        این اقای امیرحسین یکی از محکمترین سینهزنان علم بالمره!
        کجایی صفحه معرفی ام ایکس پلیر گفته بتاست؟!!
        ...
        باشه من بازی میکنم با ایفون اما شما گناه داری که جای جواب مجبوری مهمل ببافی
        خوب بابا یه پلیر نباید سینک کنه زیرنویس رو توی وین فون بیصاحاب؟!
        من از دیشب سردرد گرفتم از بس گشتم توی استور

        • امیرحسین
          امیرحسین | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

          لااقل هم *نس گرا نیست!
          اون نسخه بتاست حالا شما سینه بزن.
          شما و چه به ویندوز؟بورو عکس سلفی تو بگیر بزار اینستا.

          • امیر پارسا
            امیر پارسا | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

            اینم سطح شعو ر و سواد و معر فت یک طرفدار واقعی وینفون
            در عحبم مگه چقدر حقوق بهتون میده بالمر که اینجوری واسش سیینه میزنید؟lol
            هلاک شدی بخدا یگم استراحت کن

          • امیر پارسا
            امیر پارسا | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

            اینم سطح شعو ر و سواد و معر فت یک طرفدار واقعی وینفون
            در عحبم مگه چقدر حقو ق بهتون میده بالمر که اینجوری واسش سیینه میزنید؟lol

            هلاک شدی بخدا یگم استراحت کن

          • امیر پارسا
            امیر پارسا | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

            اینم سطح شعوو ر و سواد و معر فت یک طرفدار واقعی وینفون
            در عحبم مگه چقدر حقو ق بهتون میده بالمر که اینجوری واسش س ینه میزنید؟lol

            هلاک شدی یگم استراحت کن

        • TROOL
          TROOL | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

  • آرش امیری
    آرش امیری | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    به همه وین فون دارها تبریک میگم...

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    روز به روز بهانه نخریدن اسمارت فون های ویندوز فونی کم تر می شود.............................

    • محسن (T)
      محسن (T) | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

      متاسفانه هنوزم بهانه زیاده، کسانی که اندرویدی ان و اینو رو وینفون نصبیدن دقت کنند این ورژن قدیمی بازیه.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۱ آذر ۱۳۹۳

    بازی رو صبح دانلود کردم تنها بازی بود که دوست داشتم بازی کنم
    --------------------------------------------------------
    مستر مانی خسته نباشی ، امروز همه پستا رو خودت کار کردی ، گیم و موبایل و تبلت و همه چی ممنون که انقد برای ما زحمت میکشی ، امروز جمعست و نبض دیجیاتو قویتر از همیشه میزنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی