ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

چارتر
تکنولوژی

راهنمای خدمات الکترونیک: رزرو بلیت چارتر در اینترنت و موبایل

برای علاقمندان به سفر و افرادی که زیاد گردشگردی می کنند، وسیله رفت و برگشت از مبدا به مقصد بسیار مهم است. بسیاری از افراد مسافرت با هواپیما را به خاطر صرفه جویی در زمان ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۳ آذر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

برای علاقمندان به سفر و افرادی که زیاد گردشگردی می کنند، وسیله رفت و برگشت از مبدا به مقصد بسیار مهم است. بسیاری از افراد مسافرت با هواپیما را به خاطر صرفه جویی در زمان و کم شدن خستگی بر می گزینند.

پیدا کردن بلیط ارزان یا پرواز با چارتر برای کاهش هزینه ها یکی از گزینه های اقتصادی برای سفر از طریق خطوط هوایی به حساب آمده و در سال های اخیر میزان سفر با چارتر در کشور ما افزایش یافته است.

قصد داریم در این مقاله به معرفی راهکارهای اینترنتی جستجو و رزرو بلیط ارزان هواپیما در اینترنت بپردازیم و سعی داریم راه حل سریع و آسوده ای به شما پیشنهاد دهیم تا بتوانید سریع تر به انتخاب مطلوب برساند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تی چارتر (TCharter)

سایتی برای جستجوی راحت پرواز های چارتر و سیستمی(عادی) است. در این سایت شما می توانید پروازهای چارتر عادی، بیزینس، رفت و برگشت و همراه با تور را جستجو کنید.

تی چارتر

همانطور که در تصویر بالا می بینید، در قسمت جستجو قادر خواهید بود نام شهر مبدا یا مقصد را وارد نمایید. بعد از جستجو و انتخاب مسیر پروازی صفحه ای برای شما باز می شود که در آن تاریخ پروازها مشخص شده است.

تی چارتر 1

در این گام پس از انتخاب روز مورد نظر برای انجام سفر، وقت انتخاب از میان پروازهای جستجو شده فرا می رسد.

تی چارتر 2

حالا پس از انتخاب پرواز مورد نظر در صفحات جستجو شده، باید وارد حساب کاربری گشته (یا ثبت نام و سپس ورود) و بعد از آن به سایت فروشنده پرواز منتقل شده تا بتوانید بلیط مورد نظر را خریداری کنید.

جهت دریافت خدمات این سایت باید یکی از بسته های زیر را برای حساب کاربری خود فعال نمایید.

تی چارتر 3

سامانه های مشابه چارتری

چند سایت با سیستم مشابه خرید آنلاین بلیت پروازهای چارتری وجود دارد که آنها را با هم توضیح می دهیم. این سایت ها عبارتند از:

در این سایت های دو راه حل برای پیدا کردن پروازهای چارتر مورد نظر وجود دارد. جستجوی مستقیم و انتخاب از مسیرهای پیشنهادی.

جستجوی پرواز
جستجوی پرواز
انتخاب از مسیر های پیشنهادی
انتخاب از مسیر های پیشنهادی

 

برای جستجوی مستقیم نام شهر مبدا و مقصد را وارد کرده و دکمه جستجو را کلیک نمایید. در هنگام نوشتن نام شهرهای مورد نظر خود سایت به شما آنها را پیشنهاد می کند تا با کلیک بر روی این پیشنهادات نتیجه بهتری را مشاهده نمایید.

انتخاب نام شهر مبدا
انتخاب نام شهر مبدا
انتخاب شهر مقصد
انتخاب شهر مقصد
انجام جستجو پس از انتخاب مبدا و مقصد
انجام جستجو پس از انتخاب مبدا و مقصد

پس از زدن دکمه جستجو یا انتخاب مسیر مورد نظر از بین مسیرهای پیشنهادی، صفحه ای شامل روز پرواز و حداقل قیمت در همان تاریخ تا 15 روز آینده برای شما نمایش داده می شود که در زیر می توانید نمونه ای از آن را مشاهده کنید.

انتخاب زمان پرواز تا 15 روز آینده
انتخاب زمان پرواز تا 15 روز آینده

پس از برگزیدن روز مورد نظر وارد صفحه انتخاب می شوید.

صفحه انتخاب
در این صفحه می توانید ضمن مقایسه از لحاظ قیمت و زمان، خرید آنلاین و انتخاب مسیر مخالف را انجام دهید

 

در صفحه فوق می توانید مقایسه ای از لحاظ قیمت و زمان بین پروازها داشته باشید و  اگر خواستید بلیت را به صورت آنلاین تهیه کنید. انتخاب مسیر مخالف، جستجوی جدید و رفتن به روز بعد از دیگر امکانات این صفحه است.

لازم بذکر است دیجیاتو هیچ تعهدی درباره این سایت ها و قیمت هایشان ندارد و داشتن نماد اعتماد الکترونیکی ملاک معرفی آن ها در این مطلب بوده است.

نماد اعتماد الکترونیکی
نماد اعتماد الکترونیکی

اپلیکیشن ها

چارترز

این برنامه کار جستجوی شما در بین سایت های چارتر را راحت می کند. چارترز ارزانترین بلیت را می یابد و وب سایت فروش آن را به شما نشان می دهد. این برنامه موبایل هر بار حداقل 6000 پرواز را جستجو می کند.

چارترز

چارترز در ابتدای اجرا، ارزانترین بلیت روز را در تمام مسیرها به شما نشان می دهد. بوسیله منوهای بالای صفحه می توانید روز یا بازه زمانی و مسیر مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس دکمه جستجو را بزنید.

ارزانترین بلیت برای مسیر انتخابی شما همیشه در بالای صفحه به صورت بزرگ و جزییات کامل نمایش داده می شود. سایر نتایج جستجو در ادامه آن لیست می شوند. پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید. تعداد مسافران را وارد کنید و دکمه رزرو بلیت را بزنید. پس از اطمینان از تاریخ، مسیر و تعداد، دکمه «خرید نقدی» را بزنید.

این برنامه به قیمت 4200 تومان به فروش می رسد اما شما می توانید جهت تایید صحت اپلیکیشن از نسخه رایگان آن بهره مند شوید.

چارترز

چارترز

سازنده: آرمان انزان پور قیمت: 4200 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.7 مگابایت زبان:

سفر ایران

این اپلیکیشن، موتور جستجوی بلیت پروازهای چارتر است که با یک کلیک، صدها سایت رزرواسیون را جستجو کرده و نتایج را به شما نمایش می دهد.

سفر ایران

در سفر ایران می توانید پرواز خود را بر اساس شهر مبدا و مقصد، تعداد مسافر، زمان سفر و قیمت بلیط جستجو نمایید. باید توجه داشته باشید که توسعه دهنده این برنامه هیچ مسئولیتی را در قبال پرواز ها و آژانس های معرفی شده نپذیرفته است.

سفر ایران

سفر ایران

سازنده: آریا پردازش قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.6 مگابایت زبان:

های هالیدی

این اپلیکیشین بلیت مسیر های مختلف پروازی را از تمام آژانس ها جمع آوری و در اختیار کاربران قرار می دهد و آنها را به سایت مربوطه متصل می کند.

شما با جستجوی خود در نرم افزار پروازی Hi Holiday این امکان را در اختیار دارید تا برای یافتن بلیت بیش از 400 وب سایت آژانس هواپیمایی را مورد جستجو قرار دهید.

Hi Holiday

دسترسی به بیش از 10000 پرواز و اطلاع از پروازهای لحظه آخری از دیگر امکانات موجود در اپلیکیشن های هالیدی است که شما به صورت رایگان می توانید از آن استفاده کنید.

این برنامه امکان ثبت نام برای آژانس های مسافرتی و کانترهای پروازی گذاشته تا از امکان مشاهده قیمت بدون کارمزد و نام آژانس ارائه دهنده پرواز چارتر بهره مند شوید.

های هالیدی

های هالیدی

های هالیدی

سازنده: اکو تک قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.74 مگابایت زبان:

پرواز 24

این برنامه متعلق به سایت پرواز 24 است که راجع به آن و سامانه های مشابه صحبت کردیم. نحوه کار با این برنامه تقریبا شبیه نسخه تحت وبش است.

پرواز 24

در اپلیکیشن مذکور برای تمامی مسیر های داخلی و برخی مسیر های خارجی تا 15 روز آینده پرواز وجود داشته و بصورت آنلاین به فروش می رسد.

پرواز 24

پرواز 24

پرواز 24

سازنده: گسترش گردشگری نوین ایران قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.9 مگابایت مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • Shahab Raisi
    Shahab Raisi | ۴ دی ۱۳۹۷

    از همه مهتر باید باقیمت مناسب توی یک زمان کم بتونیم خرید کنیم که تو سایت آراچارتر من ازش راضیم
    https://aracharter.com/

  • Shahab Raisi
    Shahab Raisi | ۴ دی ۱۳۹۷

    سایت خوب برای خرید آنلاین بلیط هواپیما سایتی هست که پشتیبانی 24 ساعته واقعی داشته باشه و خدمات خوبی هم به مشتریانش بده که به نظر من سایت آراچارتر پشتیبانی خیلی خوبی داره
    https://aracharter.com

  • Mastin Par
    Mastin Par | ۵ بهمن ۱۳۹۶

    بهترین سایت از نظر من و همه دوستان و فامیل سایت زیر هست چون اولا قیمتهاش از سایتهای دیگه پایین تره و اگر یک موقع به مشکلی بر بخوری واقعا پیگیر هستن و مشکلتو حل میکنن راحت هم با تلگرام میشه باهاشون ارتباط برقرار کرد. به شما هم پیشنهاد میکنم. http://charters.ir

  • paul adelsten
    paul adelsten | ۲۸ آبان ۱۳۹۶

    واقعاً سایت خوبی هستش من برای خودم و خانواده هفته پیش از این سایت خرید کردم قیمت هاش هم خوب بود جدیداً یک سایت مشابه این سایت پیدا کردم که همه چیشون مثل همه ولی تاحالا ازش خرید نکردم آدرس اش این هست:
    http://stkt.ir

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی