ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
موبایل

شیائومی Arch موبایلی که می خواهد برتر از گلکسی نوت اج سامسونگ باشد [شایعه]

حتی با وجود اینکه پتنت های اولیه سامسونگ پیش از عرضه ی و معرفی نوت اج در رابطه با این تلفن هوشمند لو رفته بود وقتی کره ای ها آن را در کنار نوت ۴ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۸

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حتی با وجود اینکه پتنت های اولیه سامسونگ پیش از عرضه ی و معرفی نوت اج در رابطه با این تلفن هوشمند لو رفته بود وقتی کره ای ها آن را در کنار نوت ۴ به صورت رسمی معرفی کردند باز هم همگان از دیدن این محصول متفاوت شگفت زده گشتند.

در حالیکه نوت اج تنها از یک سمت نمایشگر دچار خمیدگی است اخیراً پوستری منتسب به رقیب چینی سامسونگ یعنی شیائومی منتشر شده که در آن موبایلی با عنوان شیائومی Arch به نمایش در آمده و نمایشگر این تلفن هوشمند بر خلاف اج از هر دو طرف دارای خمیدگی است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر مبنای پوستر مذکور در لبه های خمیده ی محصول مورد بحث کاربران به نوتیفیکیشن ها، کنترلر ها و البته اطلاعات زنده ی مرتبط به بازار بورس و رویدادهای ورزشی دسترسی خواهند داشت. همچنین در این پوستر ذکر گشته که Arch اولین موبایل در سراسر جهان با دو نمایشگر خمیده در طرفین صفحه نمایش اصلی محسوب خواهد شد.

اگر این تلفن هوشمند به نظرتان به شدت جذاب آمده و قصد دارید از الان برای تهیه اش برنامه ریزی کنید باید بگوییم هیچ چیزی هنوز در مورد Arch قطعی نیست و فعلا می توان به عنوان یک طرح مفهومی غیر رسمی به آن نکاه کرد ولی با توجه به سابقه ی شیائومی در ایده گرفتن از محصولات سایر برندهای موفق ابداً بعید نیست آنها نوت اج را الگو قرار داده و چنین محصولی را در دست تهیه داشته باشند.

همچنین نوت اج یکی از محصولات مهم و البته گران قیمت کمپانی تولید کننده اش به حساب می آید ولی در صورتیکه چینی ها دست به تولید نمونه ای مشابه بزنند به یقین سعی خواهند کرد تا قیمت دستاورد خود را نسبت به سایر گزینه های موجود در بازار پایین تر نگه دارند و همین امر می تواند چالش جدیدی در زمینه ی بازار فروش را پیش روی سامسونگ قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • R.L.STINE
    R.L.STINE | ۷ دی ۱۳۹۳

    یه خورده نواوری و خلاقیت تو این شرکتا نیس

  • opda511
    opda511 | ۷ دی ۱۳۹۳

    من وجود شرکتایی مثل شیائومی و دیگر چینی هارو دوست دارم که باشن چون باعث میشن 1- شرکت های بزرگ قیمتاشونو متعادل کنن 2- باعث میشن که شرکتای بزرگ در گذاشتن امکانات تو گوشیاشون خساست نکنن و همیشه یه خطر بیخ گوشوش باشه که اگه خوب خدمات ندن قافیه را میبازن 3- شرکتای بزرک جهت جلوگیری از نابود شدنشان مجبورن هر روز یک خلاقیت جدید ارایه بدن 4-.... . =

    در کل اگه از زاویه دید شرکتای بزرگ نگاه کنیم وجود شرکتای چینی مضره چون جلوی سود کلانشونو میگیره ولی اگه از زاویه دید مصرف کننده نگاه کنیم به دلایل بالا که گفتم مفید هم هستن

    .... فقط زمانی از نگاه مصرف کننده این شرکتا می تونن مضر باشن که تولیداتشون بدون برند مشخص تولید بشه و یا قطعات بی کیفیت تولید کنن و اونو در برندای معتبر استفاده قرار بگیرن مثلا ایفون یا لومیا یا نوت با قطعه چینی ........
    والا من مصرف کننده وقتی میخام گوشی بخرم میبینم تولیدات چینی و اروپایی و امریکایی بصورت جداگانه و با برند مشخص تو مغازه وجود دارن بر اساس جیبم گوشیمو انتخاب میکنم ولی وای به حال روزی که نفهمم چقد از لومیایی که میخام بخرم توش قطعه کم کیفیت وجود داره

    • mohammad aalizadeh
      mohammad aalizadeh | ۷ دی ۱۳۹۳

      الان شیائومی و وان پلاس اومدن قیمته سریه نوت و آیفون و اچ تی سی سریه وان کاهش داشته؟

  • A.s.r.a.M
    A.s.r.a.M | ۷ دی ۱۳۹۳

    شما mi4 رو نگاه کن !
    پ ن خود سامسونگ کپی کار نیست مثلا ؟


    این کار شیائومی عالیه و میتونه با نصف قیمت یه محصول خروجی بده که کمر نوت اج رو بشکنه

    اولین بار خوندم یکی گفت شیائومی بی کیفیه !!! عجبااا

  • pars
    pars | ۷ دی ۱۳۹۳

    سامسونگ هم اول کپی کاری شروع کرد و بعد خودش نوآور شد . حالا Xiaomi هم داره اول کپی کاری شروع میکنه و شاید بعدا نوآور بشه ! فقط سامسونگ از اپل کپی میکرد و این از هر دوی اپل و سامسونگ !

  • pars
    pars | ۷ دی ۱۳۹۳

    ژیائومی درسته نه شیائومی دیگه ! :) Xiaomi

    • پرهام
      پرهام | ۷ دی ۱۳۹۳

      دقیقا

  • محمد استاد
    محمد استاد | ۷ دی ۱۳۹۳

    یکی به من بگه اینو چجوری میشه تو دست گرفت؟؟؟؟
    دیگه هر چیزی یه خدی داره :|

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۷ دی ۱۳۹۳

    اصلا وقتی دو طرف خمیده باشه کار با گوشی خیلی سخت میشه و به نظر من این بیشتر در حد یه شایعست ، کم کم شیائومی داره فقژ به یه شرکت صرف کپی تبدیل میشه و این اصلا خوب نیست

  • Hamed
    Hamed | ۷ دی ۱۳۹۳

    يا حضرت ادج!
    اين تيز كرده سامسونگ رو ورشكست كنه

  • مترسک
    مترسک | ۷ دی ۱۳۹۳

    سابقه شیائومی در «ایده» گرفتن؟ «ایده»؟ مطمئنید صرفاً «ایده» می‌گیره؟

  • علی امیری
    علی امیری | ۷ دی ۱۳۹۳

    خب ظاهر رو کپی کردی؟اعتبار,اعتماد,اصالت رو چیکار میکنی؟ ها؟

    • thepjt
      thepjt | ۷ دی ۱۳۹۳

      اعتبار,اعتماد,اصالت ؟!؟!!؟ سامسونگ ؟
      گهی پشت به زین گهی زین به پشت .. وقتس تو اس 1 و 2 کل اپل حتی آیکوناشو تقلید میکرد که گنده بشه تا بازار رو از اپل بگیره باید فکر اون روزی هم که این بلا سر خودش بیاد رو میکرد ...

      باز اگر این کلماتو راجع به سونی و اچ تی سی میگفتی یگ چیزی .. اعتبار,اعتماد,اصالت سامسونگ !!!!

مطالب پیشنهادی