ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
Tesla S P85D

رقابت دو مدل Tesla S P85D و P85 [تماشا کنید]

خودروی Tesla S P85D همواره به خاطر شتاب بسیار خوبش مورد تمجید صاحب نظران قرار داشت. به تازگی ویدئوی جدیدی از سایت Drag Times منتشر شده مهر تأییدی است بر این ویژگی. در این ویدئو دو مدل ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

خودروی Tesla S P85D همواره به خاطر شتاب بسیار خوبش مورد تمجید صاحب نظران قرار داشت. به تازگی ویدئوی جدیدی از سایت Drag Times منتشر شده مهر تأییدی است بر این ویژگی.

در این ویدئو دو مدل سال 2013 و 2014 Tesla S با نام های P85 و P85D با یکدیگر مسابقه می دهند و محصول سال گذشته تسلا یعنی P85 حسابی به چالش کشیده می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدل 2014 این ماشین با امکاناتی نظیر دو موتور مجزا در عقب و جلو، چهار چرخ متحرک و قدرتی معادل 691 اسب بخار شانسی برای پیروزی مدل قبلی خود باقی نمی گذارد.

Tlesla S P85D

در ویدئوی دوم، این دو ماشین با هم وارد مسابقه می شوند. در ابتدا، مدل اصلی یعنی همان P85 جلو می افتد اما پس از چند ثانیه P85D آن را پشت سر می گذارد.

همانطور که در ابتدا گفتیم مدل جدید تسلا از نوع دو موتوره است و براساس اعلام سایت Drag Times، ترکیب 471 اسب بخار توان موتور عقب و 221 اسب بخار از موتور جلویی آن باعث شده است که به گشتاور 864 دست پیدا کند که تقریبا دو برابر خودروی فورد ماستنگ 2015 V8 است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Tesla-Model-S-P85D-(691HP)-vs-P85-(415HP)-Heads-up-Drag-Racing-from-a-Stop.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    خانم موسوی .البته در ابتدا p85 اصلی جلو نمی افته. اصلی همون قرمزه است. در آخر p85d سرعتش رو کم میکنه قرمزه بهش میرسه. از چراق ترمزش میشه متوجه شد

  • mostafa
    mostafa | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    کاش خودروسازای خودمون یکم حتی یکم ب فکر ما هموطناشون بودن این ب اصطلاح خودروهاشونو (آشغالاشونو) نمیچاپیدن بهمون یا حداقل میچاپیدن ولی با ی قیمت معقول

  • Emiliano
    Emiliano | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    خدا برسون یه ریو هاچ بک قرمز

  • erfanm
    erfanm | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    من موندم واقعا یه سواله برام مقامات شرکت سایپا توی این سایتا نمیان؟
    تمسخر و تنفر مردم رو نمیبینن از محصولاتشون؟
    امار تلفات جاده ای ارابه های بی مقدار بی ارزششون رو نمیبینن؟
    چقدر ادما میتونن پست و کثیف باشن که واسه پول هر اشغالی رو بفروشن به هم وطن خودشون
    اقای مسئول سایپا..ایران خودرو...اینجا دارم میگم لعنت من ایرانی دنبال خودت و خانوادته واسه

    • erfanm
      erfanm | ۱۱ دی ۱۳۹۳

      اشغالایی که به نام تولید ملی میدین دست مردم درحالی که همش خریداری شده حق امتیاز دستاورد شرکت های پژو و کیا هست! اونم مال عهد بوقشون...
      بیناموس من از تو و خانوادت اون دنیا نمیگذرم که باعث شدی به نام تولید ملی خودرو عای وارداتی با کیفیت با قیمت سه برابری فروش برن و اندازه خون بابات مالیات بخوره بهشون.

      • erfanm
        erfanm | ۱۱ دی ۱۳۹۳

        در اخر هم امیدوارم هرچه زودتر شرکت بی مقدار بی عرضه تو که جز خریدن امتیاز خودرو های اشغال خارجی کار دیگه ای بلد نیست زودتر به گل بشینه و روزی خودت که نشستی توی ماشین اخرین مدلت ببینی یه هموطن با اشغالی که تو بهش فروختی کنترلش رو از دست بده و بزنه به خودت و خانوادت تا تو هم طعم تلخ حادثه رو مثل هزارن نفر از هم وطن هایی که بدبختشون کردی بچشی

        • erfanm
          erfanm | ۱۱ دی ۱۳۹۳

          ته دلم گبر کرده بود این حرفا...اعلام تنفر از این شرکت های بی بته حداقل کاریه که میشه کرد...اگه میتونستم تک تک پیچ و مهره های این دو شرکت دزد رو باز میکردم تا دیگه نام ننگینی ازشون روی زمین نباشه

        • کارگردان
          کارگردان | ۱۱ دی ۱۳۹۳

          این درد دل خیلیهاست...
          من کارهای شهریم رو با دوچرخه انجام میدم و اگه هم مسیر طولانی باشه با تاکسی....
          با اینکه متاسفانه خیلی دید بدی نسبت به دوچرخه سواری بین مردم هست ولی هرگز غرورم اجازه نمیده سوار ماشین هایی بشم که جونم به خطر میافته....
          به هر حال کاریه که از دستم برمیاد |:

      • کارگردان
        کارگردان | ۱۱ دی ۱۳۹۳

        یک جک هم تعریف کنم و شب بخیر...
        یارو اسم بچهاشو میذاره «بینا» و «موسی» بعد موقع غذا که میشه می خواد صداشون کنه میگه:
        «بیناموسا»بیایید غذا حاضره......
        اینو گفتم ازاون حال و هوای عصبانی بیای بیرون... بخندی ها مارو ضایع نکنی D:

        • erfanm
          erfanm | ۱۱ دی ۱۳۹۳

          :)))
          حالا یه جک خنده دار از من
          لامبورگینی اوانتادور رو نصف کردن باهاش وانت ساختن!
          ؟
          باورت نمیشه؟
          صد سال دیگه که اون شد اشغال حق امتیازش رو میدن سایپا واستون از روش شاسی بلند و کوپه و سدان و وانت و ون و... میسازه

          • erfanm
            erfanm | ۱۱ دی ۱۳۹۳

            راستی اینم هست.
            ایران خودرو هم اول خود لامبورگینی رو حق امتیاز میکنه بعدش ورمیداره فاتحه میخونه تو قیافش و میگه خودرو ملییییی!...با موتور قدرتمند لامبورگینی!
            یه دستیار صوتی هم مث سمند میذارخ توش وقتی سرعت از سیصد تا بالاتر رفت و تمام اجزای ماشین در حال متلاشی شدن بگه اییین است خودرو ملیییی!

    • ali.n
      ali.n | ۱۱ دی ۱۳۹۳

      خوب گفتی، کاش گفته هات بمونه....حالا مثل تسلا نمیخواد باشن، لااقل ترمز کاسه ای رو کنار بزارن ماشین هامون ترمز بگیره.... مشکل فقط از شرکت سایپا نیست خیلی ریشه داره، واردات ماشین و گمرک و.... خود مام مقصریم فقط توی فضای مجازی و تاکسی بلدیم هوار بکشیم و.....

    • Muhammad Saeed Naeemi
      Muhammad Saeed Naeemi | ۱۱ دی ۱۳۹۳

      اونا وقتی فروشو میبینن کلا بی خیال بقیه ی چیزا میشن.
      مشکل از اونا نیست مشکل از مردم دزد پرور ماست.

  • Emiliano
    Emiliano | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    همی پراید ای که میگین نزدیک یه سال تو امریکا تولید شده در دهه 80 به نام فورد فیستا بعد به دلیل نا ایمن بودن از خط تولید خارج میشه بعد امتیازش به کیا فروخته میشه اصل پلت فورم مال مزدا بوده که اون موقع فورد سهامش داشته . چرا با احساسات این ماشیین بازی میکنید

    • آریا
      آریا | ۱۱ دی ۱۳۹۳

      فورد فستیوا بود اسمش

  • کارگردان
    کارگردان | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    چند وقت پیش پاناسونیک و تسلا با همکاری هم یک شرکت بزرگ واسه ساخت باتری زدند...
    اگه بتونند موفق بشن و به تولید انبوه برسند خیلی به پایین اومدن قیمت این ماشین ها کمک می کنه...
    البته نمیشه ماشین های آمریکایی رو پلاک ملی کرد ولی ما تو خوزستان می تونیم پلاک اروند وارد کنیم....

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۱۱ دی ۱۳۹۳

      تسلا تولید انبوه می شه و تو فرودگاه ها و ... هم شارژراش وجود داره / قیمتش نسبت به بعضی ماشین های دیگه عالیه

      • کارگردان
        کارگردان | ۱۱ دی ۱۳۹۳

        آره ولی این شرکت قراره برای همه برندها تولید کنه و انحصاری تسلا نیست....
        در سطح جهانی منظورم بود....
        پاناسونیک یک میلیارد دلار سرمایه گذاری کرد اگه اشتباه نکنم...

    • کارگردان
      کارگردان | ۱۱ دی ۱۳۹۳

      ببخشید اطلاعات اشتباه دادم... این خبرو یک نفر اینجوری بهم گفته بود ولی الان سرچ کردم دیدم دقیق نبوده...
      اینم لینک خبر: بازم معذرت

      http://www.digikala.com/News/News-4404

  • فاميل دور
    فاميل دور | ۱۱ دی ۱۳۹۳

    تنها چند كلمه براي توصيفش كافي است : پيشرفت قابل تحسين
    ما هم پرايد ١٣١ مون نسبت به مدل قبليش خيلي بهتره ... تازه پيشرفت هم داشته :D

مطالب پیشنهادی