ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لحظه به لحظه با اوج تکنولوژی؛ هم نفس با CES 2015 همراه دیجیاتو باشید

لاس وگاس بر خلاف آن تصوری که عموم از آن دارند، در این موقع از سال تبدیل به میعادگاه عاشقان تکنولوژی می شود. نمایشگاه CES محفلی عاشقانه برای گیک ها محسوب می شود؛ محفلی که ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۳ دی ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۰

لاس وگاس بر خلاف آن تصوری که عموم از آن دارند، در این موقع از سال تبدیل به میعادگاه عاشقان تکنولوژی می شود. نمایشگاه CES محفلی عاشقانه برای گیک ها محسوب می شود؛ محفلی که در آن شرکت ها آخرین محصولات خود را به معرض نمایش می گذارند و خط مشی تکنولوژی در سال پیش روی را تعیین می کنند.

هیجان انگیز ترین رویداد تکنولوژی سال، از دوشنبه آغاز می شود و سیلی از اخبار قرار است به بیرون روانه گردد. در دیجیاتو همواره تلاش کرده ایم تا تعریفی جدید از سرعت خبر رسانی را ارائه دهیم و اکنون قصد داریم بار دیگر همراه شما، با تکنولوژی نفس بکشیم.

در روزهای آینده، دیجیاتو خواب نخواهد داشت و کنار شما لحظه به لحظه اخبار مربوط به CES را پوشش خواهد داد. مجموعه تاکسی یاب نیز به عنوان حامی در این رویداد در کنار دیجیاتو قرار دارد تا با کمک آن ها همه چیز به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار گیرد.

اگرچه CES 2015 اولین رویداد بزرگی است که دیجیاتو ۷ ماهه طعم آن را می چشد، اما امیدواریم به لطف تجربه ای که در سالیان گذشته و محافلی دیگر به دست آورده ایم، این بار نیز بتوانیم مطالب را با کیفیتی که لیاقتش را دارید، منتشر کنیم.

در روز های آینده به ما اجازه دهید تا نبضی دیجیتالی باشیم در رگ های کنجکاوی شما.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (48 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی