شیائومی رسما تلفن هوشمند Redmi 2S را معرفی کرد
همانطور که انتظار می رفت، شیائومی تلفن هوشمند خود را معرفی کرد. این محصول Redmi 2S نام دارد و از همان صفحه ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل محصول پیشین بهره می برد. ...
همانطور که انتظار می رفت، شیائومی تلفن هوشمند خود را معرفی کرد. این محصول Redmi 2S نام دارد و از همان صفحه ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل محصول پیشین بهره می برد.
اما تفاوت ها در زیر بنای محصول بوده و حالا اسنپدراگون ۴۰۰ کنار رفته و به جای آن چیپ اسنپدراگون ۴۱۰ با معماری ۶۴ بیتی با توان پردازشی ۱.۲ گیگاهرتزی قرار گرفته است.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
اما تفاوت ها به پردازنده محدود نمی شود و حالا آدرینو ۳۰۶ جایگزین آدرینو ۳۰۵ شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می توان به یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت فضای داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۶۴ گیگابایت اشاره کرد.
دوربین های عقب و جلوی این محصول همچنان به ترتیب ۸ و ۲ مگاپیکسل باقی مانده است. این محصول دارای باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری بوده و تحت اندروید ۴.۴.۴ اجرا می شود.
اما شاید بزرگ ترین تفاوت Redmi 2S نسبت به محصول پیشین، در پشتیبانی از شبکه LTE در چندین اپراتور مخابراتی باشد. در واقع این تلفن همراه هوشمند از شبکه های GSM، WCDMA، TD LTE و LTD FDD پشتیبانی می کند. این یعنی Redmi 2S می تواند به شبکه 4G LTE متعلق به اپراتورهای China Telecom، China Unicom و China Mobile متصل گردد.
تلفن هوشمند مورد بحث از امروز به قیمت ۱۱۲.۶۰ و در رنگ های سفید، مشکی، سبز، زرد و صورتی پیش فروش می شود. گفته شده که عرضه رسمی Redmi 2S در ۹ ژانویه آغاز خواهد شد.
انتظار می رود شیائومی در آینده ای نه چندان دور محصولات دیگری همچون فبلت Redmi Note و پرچمدار جدیدی با نام احتمالی Xiaomi Mi4S یا Mi5 را هم عرضه کند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.



برا من که اهمیتی نداره
پولم رو به شرکتی میدم که از ایندش مطمئن باشم و از طرفی بدونم سود پولم در جاهای درستی سرمایه گذاری میشه نه چارتا شرکت بی پایه چینی که مث قارچ رشد کردن و دو روز دیگه که نتونن کپی کنن ورچیده میشن...این اشغالا به درد من نمیخورن
:::::::::::::
Taylor Swift-BLANK SPACE
چینیها کپی نکنند کی کپی کنه
متاسفانه جامعه ماها عرضه نداره به کپی کننده هم بها بده چه برسه با سازنده و تولید کننده
نهایت پیشرفت جامعه ما=مونتاژ کننده خوب CKD
متاسفانه جامعه ما نژاد پرست ، متاسفانه مرده پرسته ، متاسفانه معیار انتخابشون کشور و خاص بودن یه گوشی و ... نه کاربردش
یه نئو وی داشتم روش رام های miui رو میریختم کلی حال میکردم
یه روز داداشم ازم پرسید اینا مگه بیکارن واسه گوشیای مختلف رام میدن اونموقع نمیدونستم چی بگم.
چند روز پیش پست مربوط به شیائومی بین سه شرکت برتر موبایلو بهش نشون دادم گفتم برای اون بود که الان به اینجا رسیدن
بالاخره رسیدم آخرین پست! چند لحظه صبر کنید نفسم دربیاد !!
پایین رده خوبیه!
الآنه که بعضیها بگند آیفون6 در همین حده!!!
حد اونها هم از فهم سخت افزار 4تا عدد بیخود گول زننده عوام هستش...شکلک سوت...
خوب این کجاش شبیه ایفونه دقیقن ؟؟؟؟؟؟؟
جالبیش اینجاست c1 نوکیا که کپی ایفون رو نمی گن ، بعدش به شیامی گیر می دن / خدا کنه نسخه ویندوز فونی c1 معرفی نشه
دیوان هی تو هم راه به راه گیر بده به نوکیا ، نوکیا خودش خسته است ....خسته ؟ میفهمی
گفتم جامعه نژاد پرسته می گید نه / نوکیا جدید از همه شرکت ها بیشتر کپی کرده اما چون باهاش خاطره دارید و .... چیزی نمی گید / بماند یه زمانی به خاطر فروختن یه سری به وسایل به دولت می خواستید اتیشش بزنید / داداش نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی ، همه چیز متعادلش خوبه
نمیدونم فیلم پدرخوانده دیدی اون دیالوگ که میکه :متاسفم سانی باور کن یه مسله کاری بود نه شخصی (ترور دون کورلونه ) حالا بر فرض چیزی که میگی راست باشه آقا دنیای بیزنیس وتکنولوژی از هرچیزی میشه استفاده خوب یا بد کرد
خوب افرین بیزینسه / ایرانسل ، GLX ، هاوایی و .... هم بیزینسه چرا موقع اینا که می رسه فحش کششون می کنید / خون نوکیا با اینا فرق می کنه ؟؟؟ چرا نوکیا عزیز تره ؟؟؟
جناب دیوان نوکیا تو کل عمر با عزتش کجا کپی کرده نه تو یه نمونه شو بگو ،حالا دو تا طرح مفهومی اونم از کارخانه فاکسکان دیدی هی میگی کپی
طرح مفهومی ؟؟؟؟ از کی تا حالا تبلت معرفی شده ، می شه طرح مفهومی / نوکیایی که می شناختید دیگه وجود خارجی نداره ، نوکیا قدیم یعنی مایکروسافت ، تمام کارکنانه نوکیا اومدن مایکروسافت که چند تا شون اخراج شدن و ... در ضمن من گفتم نوکیا جدید تقلید می کنه
شیاعومی رسما.......!
من از روی شیاموی وهواوی شرمنده ام بعد از ایکه دیجیاتو ای کاروخونه glx نشون داد فهیمیدم واقعا اینا چه شرکت ها بزرگی ان حتی برا کپی هم باید سرشار از هنر وتکنولوژی باشی. دیگه هیچ انتقادی نمی کنم
ظاهرش کپی نیست ولی خداییش رنگهاش الهام گرفته شده...... میگم این پردازنده های 64 بیتی با ورژن های پایین تر اندروید مثل کیتکت آیا عملکرد و تاثیر مفیدی دارن،، مگه نه این که اندروید لالی پاپ یکی از پیشرفت هاش پشتیبانی از پردازش 64 بیتی بود.
دقیقن رنک های صورتی و زرد و سبز رو کی اختراع کرده ، نکنه پیکاسو / رنگاش خیلی هم ملایم هستن و با لومیا فرق می کنه ، فکر کنم دفعه دیگه باید رنگین کمون بزنه پشتش تا شاید بیخیالش بشید
من میگم از آیفون 5c الهام گرفته، خب تو رنگبندی رو مقایسه کن. خب رنگ که کم نیست، چرا اینقدر شبیه شده!؟
خب اگه اینجوری ، ایفون 5c از لومیا الهام گرفته / بعدش یه نگاهی به رنگ های ایفون 5c بکن با این مقایسه کن / ابی پر رنگ / صورتی پر رنگ / سفید / مثلن انتظار داری چه رنگی بزنه یه مثال بزن ؟؟؟ دادا اینا رنگ های اصلی هستن
آره خب 5c هم از لومیاها الهام گرفته،، ، کی گفته اینها رنگهای اصلی هستند...خب قرمز بزنه، فیروزه ای بزنه،،رنگهاش رو لااقل کمی متمایل کنه نه فقط کم رنگ
بوی ces میاد
این شیائومی هم هر روز یه تلفن معرفی میکنه !! هر وقت اومدم دیجیاتو دیدم نوشته شیائومی رسما معرفی کرد :)
اونا شایئاتن / شیامی کلن 5 تا تلفن بیشتر نداره
اینا هستن
عزیز زیر عکس ها رو هم یه نگاهی بکن / همون موبایله بعد نوشته 4g , یا LTE و .... اینا یه مدل تلفن حساب می شن نه 2 تا / مثلن بعضی مناطق 4g ندارن از مدل معمولی استفاده می کنن بعضی مناطق 4g دارن
این طور که من دیدم فقط زیر دو تا دونه نوشته LTE
Redemi note ها که یکی / mi4 هم همین طور / mi2 همشون یکین / hongmi هم تفاوتی ندارن / وبسایت خودشو نگاه کن
http://www.mi.com/en/