ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
موبایل

شیائومی رسما تلفن هوشمند Redmi 2S را معرفی کرد

همانطور که انتظار می رفت، شیائومی تلفن هوشمند خود را معرفی کرد. این محصول Redmi 2S نام دارد و از همان صفحه ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل محصول پیشین بهره می برد. ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

همانطور که انتظار می رفت، شیائومی تلفن هوشمند خود را معرفی کرد. این محصول Redmi 2S نام دارد و از همان صفحه ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل محصول پیشین بهره می برد.

اما تفاوت ها در زیر بنای محصول بوده و حالا اسنپدراگون ۴۰۰ کنار رفته و به جای آن چیپ اسنپدراگون ۴۱۰ با معماری ۶۴ بیتی با توان پردازشی ۱.۲ گیگاهرتزی قرار گرفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اما تفاوت ها به پردازنده محدود نمی شود و حالا آدرینو ۳۰۶ جایگزین آدرینو ۳۰۵ شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می توان به یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت فضای داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۶۴ گیگابایت اشاره کرد.

Xiaomi Redmi 2S (1)

دوربین های عقب و جلوی این محصول همچنان به ترتیب ۸ و ۲ مگاپیکسل باقی مانده است. این محصول دارای باتری ۲۲۰۰ میلی آمپری بوده و تحت اندروید ۴.۴.۴ اجرا می شود.

Xiaomi Redmi 2S (3)

اما شاید بزرگ ترین تفاوت Redmi 2S نسبت به محصول پیشین، در پشتیبانی از شبکه LTE در چندین اپراتور مخابراتی باشد. در واقع این تلفن همراه هوشمند از شبکه های GSM، WCDMA، TD LTE و LTD FDD پشتیبانی می کند. این یعنی Redmi 2S می تواند به شبکه 4G LTE متعلق به اپراتورهای China Telecom، China Unicom و China Mobile متصل گردد.

Xiaomi Redmi 2S (4)

تلفن هوشمند مورد بحث از امروز به قیمت ۱۱۲.۶۰ و در رنگ های سفید، مشکی، سبز، زرد و صورتی پیش فروش می شود. گفته شده که عرضه رسمی Redmi 2S در ۹ ژانویه آغاز خواهد شد.

انتظار می رود شیائومی در آینده ای نه چندان دور محصولات دیگری همچون فبلت Redmi Note و پرچمدار جدیدی با نام احتمالی Xiaomi Mi4S یا Mi5 را هم عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • erfanm
    erfanm | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    برا من که اهمیتی نداره
    پولم رو به شرکتی میدم که از ایندش مطمئن باشم و از طرفی بدونم سود پولم در جاهای درستی سرمایه گذاری میشه نه چارتا شرکت بی پایه چینی که مث قارچ رشد کردن و دو روز دیگه که نتونن کپی کنن ورچیده میشن...این اشغالا به درد من نمیخورن
    :::::::::::::
    Taylor Swift-BLANK SPACE

  • M7MX
    M7MX | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    چینیها کپی نکنند کی کپی کنه
    متاسفانه جامعه ماها عرضه نداره به کپی کننده هم بها بده چه برسه با سازنده و تولید کننده
    نهایت پیشرفت جامعه ما=مونتاژ کننده خوب CKD

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۱۴ دی ۱۳۹۳

      متاسفانه جامعه ما نژاد پرست ، متاسفانه مرده پرسته ، متاسفانه معیار انتخابشون کشور و خاص بودن یه گوشی و ... نه کاربردش

  • JimLi
    JimLi | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    یه نئو وی داشتم روش رام های miui رو میریختم کلی حال میکردم
    یه روز داداشم ازم پرسید اینا مگه بیکارن واسه گوشیای مختلف رام میدن اونموقع نمیدونستم چی بگم.
    چند روز پیش پست مربوط به شیائومی بین سه شرکت برتر موبایلو بهش نشون دادم گفتم برای اون بود که الان به اینجا رسیدن

  • M7MX
    M7MX | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    بالاخره رسیدم آخرین پست! چند لحظه صبر کنید نفسم دربیاد !!
    پایین رده خوبیه!
    الآنه که بعضیها بگند آیفون6 در همین حده!!!
    حد اونها هم از فهم سخت افزار 4تا عدد بیخود گول زننده عوام هستش...شکلک سوت...

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    خوب این کجاش شبیه ایفونه دقیقن ؟؟؟؟؟؟؟
    جالبیش اینجاست c1 نوکیا که کپی ایفون رو نمی گن ، بعدش به شیامی گیر می دن / خدا کنه نسخه ویندوز فونی c1 معرفی نشه

    • Emiliano
      Emiliano | ۱۴ دی ۱۳۹۳

      دیوان هی تو هم راه به راه گیر بده به نوکیا ، نوکیا خودش خسته است ....خسته ؟ میفهمی

      • Divan Greedy
        Divan Greedy | ۱۴ دی ۱۳۹۳

        گفتم جامعه نژاد پرسته می گید نه / نوکیا جدید از همه شرکت ها بیشتر کپی کرده اما چون باهاش خاطره دارید و .... چیزی نمی گید / بماند یه زمانی به خاطر فروختن یه سری به وسایل به دولت می خواستید اتیشش بزنید / داداش نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی ، همه چیز متعادلش خوبه

        • Emiliano
          Emiliano | ۱۴ دی ۱۳۹۳

          نمیدونم فیلم پدرخوانده دیدی اون دیالوگ که میکه :متاسفم سانی باور کن یه مسله کاری بود نه شخصی (ترور دون کورلونه ) حالا بر فرض چیزی که میگی راست باشه آقا دنیای بیزنیس وتکنولوژی از هرچیزی میشه استفاده خوب یا بد کرد

          • Divan Greedy
            Divan Greedy | ۱۴ دی ۱۳۹۳

            خوب افرین بیزینسه / ایرانسل ، GLX ، هاوایی و .... هم بیزینسه چرا موقع اینا که می رسه فحش کششون می کنید / خون نوکیا با اینا فرق می کنه ؟؟؟ چرا نوکیا عزیز تره ؟؟؟

        • Emiliano
          Emiliano | ۱۴ دی ۱۳۹۳

          جناب دیوان نوکیا تو کل عمر با عزتش کجا کپی کرده نه تو یه نمونه شو بگو ،حالا دو تا طرح مفهومی اونم از کارخانه فاکسکان دیدی هی میگی کپی

          • Divan Greedy
            Divan Greedy | ۱۴ دی ۱۳۹۳

            طرح مفهومی ؟؟؟؟ از کی تا حالا تبلت معرفی شده ، می شه طرح مفهومی / نوکیایی که می شناختید دیگه وجود خارجی نداره ، نوکیا قدیم یعنی مایکروسافت ، تمام کارکنانه نوکیا اومدن مایکروسافت که چند تا شون اخراج شدن و ... در ضمن من گفتم نوکیا جدید تقلید می کنه

  • AZJAGUAR
    AZJAGUAR | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    شیاعومی رسما.......!

  • Emiliano
    Emiliano | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    من از روی شیاموی وهواوی شرمنده ام بعد از ایکه دیجیاتو ای کاروخونه glx نشون داد فهیمیدم واقعا اینا چه شرکت ها بزرگی ان حتی برا کپی هم باید سرشار از هنر وتکنولوژی باشی. دیگه هیچ انتقادی نمی کنم

  • ali.n
    ali.n | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    ظاهرش کپی نیست ولی خداییش رنگهاش الهام گرفته شده...... میگم این پردازنده های 64 بیتی با ورژن های پایین تر اندروید مثل کیتکت آیا عملکرد و تاثیر مفیدی دارن،، مگه نه این که اندروید لالی پاپ یکی از پیشرفت هاش پشتیبانی از پردازش 64 بیتی بود.

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۱۴ دی ۱۳۹۳

      دقیقن رنک های صورتی و زرد و سبز رو کی اختراع کرده ، نکنه پیکاسو / رنگاش خیلی هم ملایم هستن و با لومیا فرق می کنه ، فکر کنم دفعه دیگه باید رنگین کمون بزنه پشتش تا شاید بیخیالش بشید

      • ali.n
        ali.n | ۱۴ دی ۱۳۹۳

        من میگم از آیفون 5c الهام گرفته، خب تو رنگبندی رو مقایسه کن. خب رنگ که کم نیست، چرا اینقدر شبیه شده!؟

        • Divan Greedy
          Divan Greedy | ۱۴ دی ۱۳۹۳

          خب اگه اینجوری ، ایفون 5c از لومیا الهام گرفته / بعدش یه نگاهی به رنگ های ایفون 5c بکن با این مقایسه کن / ابی پر رنگ / صورتی پر رنگ / سفید / مثلن انتظار داری چه رنگی بزنه یه مثال بزن ؟؟؟ دادا اینا رنگ های اصلی هستن

          • ali.n
            ali.n | ۱۴ دی ۱۳۹۳

            آره خب 5c هم از لومیاها الهام گرفته،، ، کی گفته اینها رنگهای اصلی هستند...خب قرمز بزنه، فیروزه ای بزنه،،رنگهاش رو لااقل کمی متمایل کنه نه فقط کم رنگ

  • مهران
    مهران | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    بوی ces میاد

  • TURK Oglan
    TURK Oglan | ۱۴ دی ۱۳۹۳

    این شیائومی هم هر روز یه تلفن معرفی میکنه !! هر وقت اومدم دیجیاتو دیدم نوشته شیائومی رسما معرفی کرد :)

    • Divan Greedy
      Divan Greedy | ۱۴ دی ۱۳۹۳

      اونا شایئاتن / شیامی کلن 5 تا تلفن بیشتر نداره

      • TURK Oglan
        TURK Oglan | ۱۴ دی ۱۳۹۳

        اینا هستن

        • Divan Greedy
          Divan Greedy | ۱۴ دی ۱۳۹۳

          عزیز زیر عکس ها رو هم یه نگاهی بکن / همون موبایله بعد نوشته 4g , یا LTE و .... اینا یه مدل تلفن حساب می شن نه 2 تا / مثلن بعضی مناطق 4g ندارن از مدل معمولی استفاده می کنن بعضی مناطق 4g دارن

          • TURK Oglan
            TURK Oglan | ۱۴ دی ۱۳۹۳

            این طور که من دیدم فقط زیر دو تا دونه نوشته LTE

        • Divan Greedy
          Divan Greedy | ۱۴ دی ۱۳۹۳

          Redemi note ها که یکی / mi4 هم همین طور / mi2 همشون یکین / hongmi هم تفاوتی ندارن / وبسایت خودشو نگاه کن
          http://www.mi.com/en/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی