ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بالگرد ملی صبا
تکنولوژی

تولید بالگرد 100 درصد ایرانی تا نیمه سال آینده

خبر تکمیل پروژه ساخت بالگرد 100 درصد داخلی تا نیمه سال 94، در بازدید امروز معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از شرکت پشتیبانی و نوسازی هلی کوپترهای ایران (پنها)، اعلام شد. در ابتدای دیدار ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۵ دی ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

خبر تکمیل پروژه ساخت بالگرد 100 درصد داخلی تا نیمه سال 94، در بازدید امروز معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از شرکت پشتیبانی و نوسازی هلی کوپترهای ایران (پنها)، اعلام شد.

در ابتدای دیدار سورنا ستاری به همراه جمعی از معاونان و دبیر ستاد توسعه فناوری هوایی و هوانوردی معاونت علمی از پنها، گزارشی از وضعیت فعلی طرح کلان فناوری ساخت و تولید بالگرد ملی صبا ارائه شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به گفته امیر دکتر احمد آبادی مدیرعامل شرکت پنها، 50 درصد از مراحل تولید این بالگرد ملی تا کنون به پایان رسیده و ساخت این هلی کوپتر تماما ایرانی که به همت پژوهشگران و مهندسان داخلی در حال تولید است، احتمالا در نیمه اول سال آینده تکمیل خواهد شد.

در بخش دیگری از این بازدید معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و هیت همراه با بالگرد EUSP، ساخت شرکت مذکور، در شرایط وزش باد با سرعت 30 گره با موفقیت انجام شد.

تست پرواز بالگرد EUSP
تست پرواز بالگرد EUSP

پیش از این و در ششمین نمایشگاه صنایع هوایی و هوانوردی سال 93، از بالگردهای 4 و 8 نفره ساخت شرکت پنها در کیش رونمایی شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی.

  • علی
    علی | ۱۸ دی ۱۳۹۳

    ان شاءالله راست باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی