ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

از همین حالا می توانید حدود 2400 بازی کلاسیک تحت DOS را به رایگان بازی کنید

وبسایت Internet Archive در حال تبدیل شدن به یکی از منابع عالی بازی های آرکید است. این وبسایت پس از عرضه نرم افزارهای شبیه سازی که به شما توانایی بازی کردن صدها بازی آتاری و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۲۳:۰۰

وبسایت Internet Archive در حال تبدیل شدن به یکی از منابع عالی بازی های آرکید است. این وبسایت پس از عرضه نرم افزارهای شبیه سازی که به شما توانایی بازی کردن صدها بازی آتاری و آرکید را در مرورگرتان می داد، حالا آرشیو بازی هایش را گسترده تر کرده است: از همین حالا با مراجعه به این وبسایت قادرید چیزی نزدیک به 2400 بازی تحت داس را بدون پرداخت حتی یک ریال هزینه بازی کنید.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این شبیه ساز جدید تحت مرورگر فعلا در مرحله بتا قرار دارد، بنابراین ممکن است در حین بازی با باگ هایی نیز مواجه شوید. با این وجود طیف وسیعی از بازی های کلاسیک را در آن خواهید یافت.

بازی های کلاسیکی که در این شبیه ساز قادر به بازی کردنشان هستید شامل Commander Keen از id Software، عنوان نقش آفرینی آخرزمانی Wasteland، شاهزاده ایرانی کلاسیک، شوترهای اول شخص قدیمی مثل ولفنشتاین سه بعدی و بسیاری از بازی های دیگر می شوند. حتی بازی Mario Teaches Typing را هم در آرشیو آن خواهید یافت.

همانند شبیه سازهای پیشین این وبسایت، در این شبیه ساز هم خبری از وجود راهنما برای چگونگی بازی کردن بازی ها نیست، بنابراین به کمی آزمون و خطا برای بازی کردن هر عنوان احتیاج خواهید داشت که البته یکی از جذابیت های آن به شمار می رود. با ورود به وبسایت آرشیو می توانید این بازی ها را تجربه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۴ بهمن ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۷ دی ۱۳۹۳

    به به چقد بازی لذت بردیم دوستان استفاده کنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی