اسمارت فون پاناسونیک با لنز لیکا رونمایی شد
در سپتامبر سال گذشته یعنی حدودا بیشتر از سه ماه قبل، پاناسونیک با پخش فیلمی در نمایشگاه Photokina که از طریق دوربین ضبط شده بود از ساخت اسمارت فون جدیدش خبر داد. اما Lumix CM1 تنها ...
در سپتامبر سال گذشته یعنی حدودا بیشتر از سه ماه قبل، پاناسونیک با پخش فیلمی در نمایشگاه Photokina که از طریق دوربین ضبط شده بود از ساخت اسمارت فون جدیدش خبر داد.
اما Lumix CM1 تنها یک تلفن هوشمند معمولی نیست: این دستگاه مجهز به یک حسگر یک اینچی است که معمولا در دوربین های بسیار پیشرفته شاهد کاربردشان هستیم.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در مورد خصوصیات این اسمارت فون بدانید.
لنز f/2.8 لیکا از دیگر امکانات قابل توجه این اسمارت فون است که در نگاه نخست مورد توجه قرار می گیرد. حسگر 20 مگاپیکسلی این دوربین هم مشخصه دیگری است که استانداردهای تازه ای را در باب دوربین های مورد استفاده در اسمارت فون ها تعریف می کند.
نمایشگر محصول جدید پاناسونیک از نوع 4.7 اینچی با رزلوشن 1080p است و از یک پردازنده اسنپدراگن بهره می برد. سیستم عامل این محصول Android 4.4 است و علاوه بر این، دو گیگابایت رم هم برای آن در نظر گرفته شده.
عملکرد این اسمارت فون متفاوت بسیار سریع است و تعداد زیادی نرم افزار دوربین نیز برای آن ارائه شده. اما این محصول از آن دسته اسمارت فون هایی است که هیچگاه وارد خاک آمریکا نمی شود و در عوض انتظار می رود که با استقبال خوبی در بازارهای جهانی روبرو شود.
طبق اعلام پاناسونیک این محصول به صورت بدون قرارداد با اپراتورها و با قیمت 1000 دلار فروخته خواهد شد و این بدان معناست که کاربران هر دو اپراتور AT&T و T-Mobile نیز می توانند از آن استفاده کنند.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

















ولی در کل کیفیت از لابلای لنزاش می زنه بیرون...
معمولا محصولات پاناسونیک باکیفیت هستند ولی خاص نیستند...
معمولا مردم دنبال ویژگی های منحصر به فرد هستند بخاطر همین اینجور برندها زیاد سروصدا نمی کنند ولی بازار خودشون رو دارند...
چه موبایل خوبی رو این دوربین گذاشتن! :)
کاربر پسند نیست باهاش حال نکردم ،
من از این سری از گوشی ها اصلا خوشم نمی اد یا موبایل یا دوربین عکاسی
پشتش شبیه جلوی دوربین دیجیتالیاس،
جلوش شبیه پشت دوربین دیجیتالیاس :|
خو یهو میگفتین همون دوربین دیجیتالیه که روش اندروید گذاشتیم دیگه! :-/
این بابایی که گوشی/دوربین دستشه داره باهاش کار میکنه جاناتان آیو نیس؟ :D
بعد گیر می دن به 1020 می گن دوربین محوره این دیگه گوشی نیست از این حرف ها الان این گوشی خداییش شبیه گوشیه هر کی ببینه می گه این دوربین چن؟؟؟!!!!!!
من به شخصه اگه کمرافون بخوام بخرم فقط 1020 میگیرم.تازه قیمتشم از بقیه کمتره! :D
خو کجاش خنده داشت؟؟؟
کمرا فون؟؟؟
خرید؟؟؟
قیمت کمتر؟؟؟
شوخی می کنم ... راحت باش بخند... (:
این که بیشتر دوربینه تا گوشی!!!!!!!
ولی از لنزش خوشم امد اگه پولم قد میداد احتمالا میگرفتم چیز خاصیه
این یه دوربینه که بهش گوشی وصله، نه برعکس!
هزار دلار خیلی زیاده فروش نمیکنه -__-
از پشت به نظرم خیلی خوشگله...
دیزاینش از اون سری سامسونگ خیلی بهتره..
اخه اندروید ۴.۴!!؟ :|
به نظر من نه طراحی این جالبه نه سامسونگ! :D
:D
من از پشتش خوشم اومد