ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

اسمارت فون پاناسونیک با لنز لیکا رونمایی شد

در سپتامبر سال گذشته یعنی حدودا بیشتر از سه ماه قبل، پاناسونیک با پخش فیلمی در نمایشگاه Photokina که از طریق دوربین ضبط شده بود از ساخت اسمارت فون جدیدش خبر داد. اما Lumix CM1 تنها ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۲۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

در سپتامبر سال گذشته یعنی حدودا بیشتر از سه ماه قبل، پاناسونیک با پخش فیلمی در نمایشگاه Photokina که از طریق دوربین ضبط شده بود از ساخت اسمارت فون جدیدش خبر داد.

اما Lumix CM1 تنها یک تلفن هوشمند معمولی نیست: این دستگاه مجهز به یک حسگر یک اینچی است که معمولا در دوربین های بسیار پیشرفته شاهد کاربردشان هستیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید تا بیشتر در مورد خصوصیات این اسمارت فون بدانید.

لنز f/2.8 لیکا از دیگر امکانات قابل توجه این اسمارت فون است که در نگاه نخست مورد توجه قرار می گیرد. حسگر 20 مگاپیکسلی این دوربین هم مشخصه دیگری است که استانداردهای تازه ای را در باب دوربین های مورد استفاده در اسمارت فون ها تعریف می کند.

نمایشگر محصول جدید پاناسونیک از نوع 4.7 اینچی با رزلوشن 1080p است و از یک پردازنده اسنپدراگن بهره می برد. سیستم عامل این محصول Android 4.4 است و علاوه بر این، دو گیگابایت رم هم برای آن در نظر گرفته شده.

عملکرد این اسمارت فون متفاوت بسیار سریع است و تعداد زیادی نرم افزار دوربین نیز برای آن ارائه شده. اما این محصول از آن دسته اسمارت فون هایی است که هیچگاه وارد خاک آمریکا نمی شود و در عوض انتظار می رود که با استقبال خوبی در بازارهای جهانی روبرو شود.

طبق اعلام پاناسونیک این محصول به صورت بدون قرارداد با اپراتورها و با قیمت 1000 دلار فروخته خواهد شد و این بدان معناست که کاربران هر دو اپراتور AT&T و T-Mobile نیز می توانند از آن استفاده کنند.

vs09-15_1247s.0 vs09-15_1248s.0 vs09-15_1249s.0 vs09-15_1303s.0 vs09-15_1304s.0 vs09-15_1304s_1.0 vs09-15_1305s.0 vs09-15_1307s.0 vs09-15_1308s.0 vs09-15_1308s_1.0 vs09-15_1309s.0 vs09-15_1310s.0 vs09-15_1310s_1.0 vs09-15_1310s_2.0 vs09-15_1311s.0 vs09-15_1311s_1.0 vs09-15_1313s.0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • کارگردان
    کارگردان | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    ولی در کل کیفیت از لابلای لنزاش می زنه بیرون...
    معمولا محصولات پاناسونیک باکیفیت هستند ولی خاص نیستند...
    معمولا مردم دنبال ویژگی های منحصر به فرد هستند بخاطر همین اینجور برندها زیاد سروصدا نمی کنند ولی بازار خودشون رو دارند...

  • bahram
    bahram | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    چه موبایل خوبی رو این دوربین گذاشتن! :)

  • Emiliano
    Emiliano | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    کاربر پسند نیست باهاش حال نکردم ،

  • kasra02
    kasra02 | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    من از این سری از گوشی ها اصلا خوشم نمی اد یا موبایل یا دوربین عکاسی

  • عمو مهرداد
    عمو مهرداد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    پشتش شبیه جلوی دوربین دیجیتالیاس،
    جلوش شبیه پشت دوربین دیجیتالیاس :|

    خو یهو میگفتین همون دوربین دیجیتالیه که روش اندروید گذاشتیم دیگه! :-/

    • عمو مهرداد
      عمو مهرداد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

      این بابایی که گوشی/دوربین دستشه داره باهاش کار میکنه جاناتان آیو نیس؟ :D

  • abolfazl_eslami
    abolfazl_eslami | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    بعد گیر می دن به 1020 می گن دوربین محوره این دیگه گوشی نیست از این حرف ها الان این گوشی خداییش شبیه گوشیه هر کی ببینه می گه این دوربین چن؟؟؟!!!!!!

    • NUM.1
      NUM.1 | ۱۶ دی ۱۳۹۳

      من به شخصه اگه کمرافون بخوام بخرم فقط 1020 میگیرم.تازه قیمتشم از بقیه کمتره! :D

      • کارگردان
        کارگردان | ۱۶ دی ۱۳۹۳

        خو کجاش خنده داشت؟؟؟
        کمرا فون؟؟؟
        خرید؟؟؟
        قیمت کمتر؟؟؟
        شوخی می کنم ... راحت باش بخند... (:

  • علی
    علی | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    این که بیشتر دوربینه تا گوشی!!!!!!!
    ولی از لنزش خوشم امد اگه پولم قد میداد احتمالا میگرفتم چیز خاصیه

  • emeliano
    emeliano | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    این یه دوربینه که بهش گوشی وصله، نه برعکس!

  • Moh7n
    Moh7n | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    هزار دلار خیلی زیاده فروش نمیکنه -__-

  • kamyab98
    kamyab98 | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    از پشت به نظرم خیلی خوشگله...
    دیزاینش از اون سری سامسونگ خیلی بهتره..
    اخه اندروید ۴.۴!!؟‌ :|

    • NUM.1
      NUM.1 | ۱۶ دی ۱۳۹۳

      به نظر من نه طراحی این جالبه نه سامسونگ! :D

      • kamyab98
        kamyab98 | ۱۶ دی ۱۳۹۳

        :D
        من از پشتش خوشم اومد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی