تبلت ۲۷ اینچی QHD واکوم معرفی شد
تا به حال بزرگترین مدل از تبلت های مخصوص طراحی Wacom مدل Cintiq 24HD بود، اما در CES امسال، مدل جدیدی از این سری معرفی شده است. این مدل Cintiq 27QHD نام دارد که نمایشگری ...
تا به حال بزرگترین مدل از تبلت های مخصوص طراحی Wacom مدل Cintiq 24HD بود، اما در CES امسال، مدل جدیدی از این سری معرفی شده است. این مدل Cintiq 27QHD نام دارد که نمایشگری ۲۷ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل و توانایی نمایش ۱٫۰۷ میلیارد رنگ متفاوت را داراست.
به علاوه به همراه آن از کلید های فیزیکی ExpressKey نیز در آن بهره برده شده که اجازه جابجایی تصویر در صفحه را به کاربر می دهد. همچنین Pro Pen نیز به این مدل برگشته که قابلیت شناسایی ۲۰۴۸ سطح حساسیت فشار به صفحه پشتیبانی می کند و به علاوه حسی بسیار مشابه نقاشی روی کاغذ را به کاربر می دهد.
در ادامه با دیجیاتو باشید.
به علاوه نگهدارنده ای مخصوص نیز به همراه این مدل عرضه می شود که امکان تنظیم زاویه از ۵ تا ۲۰ درجه را به کاربر می دهد تا کار با آن به هنگام طراحی ساده تر شود.
واکوم Cintiq 27QHD را از ۲۳۰۰ دلار قیمت گذاری کرده است که تا اواخر ژانویه به بازار عرضه خواهد شد. البته امکان خرید مدل های ۱۳ اینچی و ۲۲ اینچی با قابلیت های جدید نیز وجود خواهد داشت.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.


کنار گلکسی نوت پرو 12.2 بزار بخندیم
از اندازه اینچش تعجب نکنید
27 اینچ ، این تبلت ها با این اندازه برای طراحی و گرافیک کاربرد داره برای این کار عالی هستن ، مخصوصا با یک قلم ...
قطعا نه میشه باهاش پیام داد و نه بازی کرد
تبلت های wacom توی طراحی و گرافیک اسکالپت و .... خیلی خوبن من سه تا از تبت های این شرکت رو دارم و واقعا راضیم
مگه تلویزیونه چه جوری حملش می کنند؟؟؟؟ من دیگه فوقش 15اینچ رو ترجیح می دم والا
تبلت های وکوم برای گرافیست های حرفه ای ساخته میشن نه برای کارهای روزمره که قابلیت حمل خیلی توشون مهم باشه
تلویزیون 27 اینچ :D
27 اینچ تلویزیون های قدیمی 21 اینچ بودن.
باطریش؟؟
باتریش؟؟؟؟؟
باTریش!!!!!!
بات ریش """"""
باTریش؟
ریش بات
ریش بابات :-D
جون میده واسه طراحی
حیف که باید با این فونپد فنچم طراحی کنم
(البته خدا رو شکر چون خیلیا همینم ندارن)
تو روحت ای کم پولی که حسرت این چیزا رو تو دل آدم میذاری...!
اینا دیگه تبلت نیست تلوزیونه ، ۲۷ اینچ باب طراحیه لذت ببرن ژراحای عزیز
تبلت های بزرگ واقعا ادم باهاشون حال میکنه مخصوصا وقتی قلم داشته باشه