ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

تبلت ۲۷ اینچی QHD واکوم معرفی شد

تا به حال بزرگترین مدل از تبلت های مخصوص طراحی Wacom مدل Cintiq 24HD بود، اما در CES امسال، مدل جدیدی  از این سری معرفی شده است. این مدل Cintiq 27QHD نام دارد که نمایشگری ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۲۱:۴۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

تا به حال بزرگترین مدل از تبلت های مخصوص طراحی Wacom مدل Cintiq 24HD بود، اما در CES امسال، مدل جدیدی  از این سری معرفی شده است. این مدل Cintiq 27QHD نام دارد که نمایشگری ۲۷ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل و توانایی نمایش ۱٫۰۷ میلیارد رنگ متفاوت را داراست.

به علاوه به همراه آن از کلید های فیزیکی ExpressKey نیز در آن بهره برده شده که اجازه جابجایی تصویر در صفحه را به کاربر می دهد. همچنین Pro Pen نیز به این مدل برگشته که قابلیت شناسایی ۲۰۴۸ سطح حساسیت فشار به صفحه پشتیبانی می کند و به علاوه حسی بسیار مشابه نقاشی روی کاغذ را به کاربر می دهد.

در ادامه با دیجیاتو باشید.

wacom2

به علاوه نگهدارنده ای مخصوص نیز به همراه این مدل عرضه می شود که امکان تنظیم زاویه از ۵ تا ۲۰ درجه را به کاربر می دهد تا کار با آن به هنگام طراحی ساده تر شود.

واکوم Cintiq 27QHD را از ۲۳۰۰ دلار قیمت گذاری کرده است که تا اواخر ژانویه به بازار عرضه خواهد شد. البته امکان خرید مدل های ۱۳ اینچی و ۲۲ اینچی با قابلیت های جدید نیز وجود خواهد داشت.

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • amir hosein
    amir hosein | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    کنار گلکسی نوت پرو 12.2 بزار بخندیم

  • WALL .E
    WALL .E | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    از اندازه اینچش تعجب نکنید

    27 اینچ ، این تبلت ها با این اندازه برای طراحی و گرافیک کاربرد داره برای این کار عالی هستن ، مخصوصا با یک قلم ...

    قطعا نه میشه باهاش پیام داد و نه بازی کرد

  • مهرداد
    مهرداد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    تبلت های wacom توی طراحی و گرافیک اسکالپت و .... خیلی خوبن من سه تا از تبت های این شرکت رو دارم و واقعا راضیم

  • forough
    forough | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    مگه تلویزیونه چه جوری حملش می کنند؟؟؟؟ من دیگه فوقش 15اینچ رو ترجیح می دم والا

    • رامین
      رامین | ۱۷ دی ۱۳۹۳

      تبلت های وکوم برای گرافیست های حرفه ای ساخته میشن نه برای کارهای روزمره که قابلیت حمل خیلی توشون مهم باشه

  • محمد کاظمی
    محمد کاظمی | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    تلویزیون 27 اینچ :D

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    27 اینچ تلویزیون های قدیمی 21 اینچ بودن.

  • HEISENBERG
    HEISENBERG | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    باطریش؟؟

    • SAEED DASTMARD
      SAEED DASTMARD | ۱۶ دی ۱۳۹۳

      باتریش؟؟؟؟؟

      • مهردادششم
        مهردادششم | ۱۶ دی ۱۳۹۳

        باTریش!!!!!!

    • siamak Gol
      siamak Gol | ۱۶ دی ۱۳۹۳

      بات ریش """"""

      • MERLIN-LFA
        MERLIN-LFA | ۱۶ دی ۱۳۹۳

        باTریش؟

      • اصغر
        اصغر | ۱۶ دی ۱۳۹۳

        ریش بات

        • knight.bivatan
          knight.bivatan | ۳۰ خرداد ۱۳۹۴

          ریش بابات :-D

  • امیدک
    امیدک | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    جون میده واسه طراحی
    حیف که باید با این فونپد فنچم طراحی کنم
    (البته خدا رو شکر چون خیلیا همینم ندارن)
    تو روحت ای کم پولی که حسرت این چیزا رو تو دل آدم میذاری...!

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    اینا دیگه تبلت نیست تلوزیونه ، ۲۷ اینچ باب طراحیه لذت ببرن ژراحای عزیز

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    تبلت های بزرگ واقعا ادم باهاشون حال میکنه مخصوصا وقتی قلم داشته باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی