ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

خلاصه کنفرانس سونی در CES 2015 [تماشا کنید]

ال جی با webOS 2.0 و سامسونگ با تایزن تمرکز بسیاری را روی نرم افزار تلویزیون های خود قرار دادند،‌اما در سوی مقابل سونی راهکاری هوشمندانه تر را انتخاب کرده است. این شرکت در مراسمی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۰:۱۱

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

ال جی با webOS 2.0 و سامسونگ با تایزن تمرکز بسیاری را روی نرم افزار تلویزیون های خود قرار دادند،‌اما در سوی مقابل سونی راهکاری هوشمندانه تر را انتخاب کرده است. این شرکت در مراسمی که امروز صبح برگزار کرد، اعلام نمود که کلیه تلویزیون های Bravia در سال ۲۰۱۵ به Android TV مجهز خواهند بود.

فراغت از نرم افزار در عوض به سونی این امکان را داده تا تمرکز خود را بر روی طراحی تلویزیون هایش قرار دهد. ژاپنی ها امروز صبح از دستگاهی رونمایی کردند که ضخامت آن حتی از یک تلفن هوشمند نیز کمتر است.

در کنار این موضوع، بازگشت واکمن و ارائه ابزار های جانبی متفاوت را می توان از جمله پر رنگ ترین اتفاقات کنفرانس سونی دانست. در ادامه مطلب می توانید خلاصه این کنفرانس را در ۷ دقیقه تماشا کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Watch-Sonys-CES 2015-press-conference-in-7-minutes.mp4"]

 

mozando.com-ces-banner

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • erfanm
    erfanm | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    سلام
    کنفرانس سونی رو دیدم تلویزیون های خوبی بود و مخصوصا واکمن یه چیز باحال بود اما به قیمتش گه رسیدم شل شدم
    اون لامپ تا جایی که من میدونم ایده اصلیش مال فیلیپس بود که با بلوتوث هم به گوشی وصل میشه به هر حال سونی خوب بود.
    درضمن دوستان تا جایی که فهمیدم سامسونگ دوتا کنفرانس داره...بعدیش نمیدونم چه زمانیه

  • Abolfazl
    Abolfazl | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    کنفرانس سونی عالی بود

  • mohammadmj
    mohammadmj | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    کنفرانس سونی رو خیلی دوست داشتم ...........................

  • بهزاد
    بهزاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    اپلیکیشن دیجیاتو از امروز صبح کانکت نمیشه
    ببینم مشکل از فرستنده ست ؟ به گیرنده های خودم دست بزنم یا نه ؟

  • Divan Greedy
    Divan Greedy | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    سامسونگ از نظر نرم افزار تلویزیون فعلن از همه بهتر کار کرده ، هم بازی های اندرویید رو داره ، هم Ps now و هم سیستم خودش flow رو /

    • فرشاد
      فرشاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

      در حال حاضر کنفرانسی در حال پخش هست کوالکام کی
      --
      کلا گرفتن غرفه چقدر خرج داره کمترین ترین حالتش

      • Divan Greedy
        Divan Greedy | ۱۶ دی ۱۳۹۳

        کوالکام تموم شد ، مثل پارسال کاملن مسخره بود ، فقط بلده قبل از کنفرانس جو تبلیغاتی بده ، اما موقعش که می رسه گند می زنه / حدود 12 ساعت دیگه یعنی 11 صبح به وقت اینجا کنفرانس ائودی ، بعد از ائودی هم که اینتله ، که اخرین کنفرانس حساب می شه / نمی دونم

        • فرشاد
          فرشاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

          کنفرانس ائودی هم باید با حال باشه /اقا یکی این ساعت هارو بکشه جلو زود تر برسیم به کنفرانسها/
          لاس وگاس چند ساعت با شما اختلاف داره

  • فرشاد
    فرشاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    خلاصه جالبی نبود حالا یا ورج کلا بد خلاصه کرده بود یا .... ;) !

  • فرشاد
    فرشاد | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    همه امسال عالی بودن از جمله سونی

  • iman999
    iman999 | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    به به هر بار كه صفحه رو رفرش مي كني يه مطلب تازه، ممنون از زحمات تيم ديجياتو

  • kamyab98
    kamyab98 | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    عاقا خدایی ازش نمیگذرم ساعت ۴.۵ صبح کنفرانس گذاشته بعد لامپ معرفی میکنه :))

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۱۶ دی ۱۳۹۳

    سونی تو محشری!!

مطالب پیشنهادی