خلاصه کنفرانس سونی در CES 2015 [تماشا کنید]
ال جی با webOS 2.0 و سامسونگ با تایزن تمرکز بسیاری را روی نرم افزار تلویزیون های خود قرار دادند،اما در سوی مقابل سونی راهکاری هوشمندانه تر را انتخاب کرده است. این شرکت در مراسمی ...
ال جی با webOS 2.0 و سامسونگ با تایزن تمرکز بسیاری را روی نرم افزار تلویزیون های خود قرار دادند،اما در سوی مقابل سونی راهکاری هوشمندانه تر را انتخاب کرده است. این شرکت در مراسمی که امروز صبح برگزار کرد، اعلام نمود که کلیه تلویزیون های Bravia در سال ۲۰۱۵ به Android TV مجهز خواهند بود.
فراغت از نرم افزار در عوض به سونی این امکان را داده تا تمرکز خود را بر روی طراحی تلویزیون هایش قرار دهد. ژاپنی ها امروز صبح از دستگاهی رونمایی کردند که ضخامت آن حتی از یک تلفن هوشمند نیز کمتر است.
در کنار این موضوع، بازگشت واکمن و ارائه ابزار های جانبی متفاوت را می توان از جمله پر رنگ ترین اتفاقات کنفرانس سونی دانست. در ادامه مطلب می توانید خلاصه این کنفرانس را در ۷ دقیقه تماشا کنید.
[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Watch-Sonys-CES 2015-press-conference-in-7-minutes.mp4"]
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

سلام
کنفرانس سونی رو دیدم تلویزیون های خوبی بود و مخصوصا واکمن یه چیز باحال بود اما به قیمتش گه رسیدم شل شدم
اون لامپ تا جایی که من میدونم ایده اصلیش مال فیلیپس بود که با بلوتوث هم به گوشی وصل میشه به هر حال سونی خوب بود.
درضمن دوستان تا جایی که فهمیدم سامسونگ دوتا کنفرانس داره...بعدیش نمیدونم چه زمانیه
کنفرانس سونی عالی بود
کنفرانس سونی رو خیلی دوست داشتم ...........................
اپلیکیشن دیجیاتو از امروز صبح کانکت نمیشه
ببینم مشکل از فرستنده ست ؟ به گیرنده های خودم دست بزنم یا نه ؟
سامسونگ از نظر نرم افزار تلویزیون فعلن از همه بهتر کار کرده ، هم بازی های اندرویید رو داره ، هم Ps now و هم سیستم خودش flow رو /
در حال حاضر کنفرانسی در حال پخش هست کوالکام کی
--
کلا گرفتن غرفه چقدر خرج داره کمترین ترین حالتش
کوالکام تموم شد ، مثل پارسال کاملن مسخره بود ، فقط بلده قبل از کنفرانس جو تبلیغاتی بده ، اما موقعش که می رسه گند می زنه / حدود 12 ساعت دیگه یعنی 11 صبح به وقت اینجا کنفرانس ائودی ، بعد از ائودی هم که اینتله ، که اخرین کنفرانس حساب می شه / نمی دونم
کنفرانس ائودی هم باید با حال باشه /اقا یکی این ساعت هارو بکشه جلو زود تر برسیم به کنفرانسها/
لاس وگاس چند ساعت با شما اختلاف داره
خلاصه جالبی نبود حالا یا ورج کلا بد خلاصه کرده بود یا .... ;) !
همه امسال عالی بودن از جمله سونی
به به هر بار كه صفحه رو رفرش مي كني يه مطلب تازه، ممنون از زحمات تيم ديجياتو
عاقا خدایی ازش نمیگذرم ساعت ۴.۵ صبح کنفرانس گذاشته بعد لامپ معرفی میکنه :))
سونی تو محشری!!