دفاع جانانه از تپه مورچگان در Anthill
مورچه ها حشراتی خارق العاده اند. زندگی اجتماعی و اتحاد بین آنها همیشه یکی از جذاب ترین موضوعات مطالعه برای انسان ها بوده و با کمی ریزبینی در رفتار این حشرات کوچک، می توانیم درس های ...
مورچه ها حشراتی خارق العاده اند. زندگی اجتماعی و اتحاد بین آنها همیشه یکی از جذاب ترین موضوعات مطالعه برای انسان ها بوده و با کمی ریزبینی در رفتار این حشرات کوچک، می توانیم درس های بزرگی را از آنان فرا بگیریم.
بازی Anthill یک عنوان استراتژی دفاع از قلعه است که به سراغ این حشرات کوچک قدرتمند رفته و رهبری آنها را در مبارزه با دشمنان و حفظ بقا به دستان شما می سپارد.
در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.
Anthill بازی تصمیم گیری سریع و اتخاذ استراتژی های درست است؛ بنابراین اصلا نباید به چشم یک بازی غیر جدی و کودکانه به آن نگاه کنید. روند بازی مثل سایر بازی های سبک دفاع از قلعه، تقویت نیروهای خودی برای مقابله با موج حملات دشمن است.
مورچه های شما در بازی از چهار نژاد هستند: کارگرها که غذا و حشرات مرده را به لانه می برند، سربازها که در صف اول مقابله با دشمنان قرار دارند، اسپیترها که در حکم منجنیق از راه دور به سمت مهاجمین مواد سمی پرتاب کرده و بمب افکن ها که مثل هواپیما بر سر و روی حشرات مهاجم آتش می ریزند.
کنترل مورچه ها هم به نوبه خود جالب است. هر چند دقیقه یک بار، موجی از حشرات مهاجم مثل سوسک ها، شته ها و مگس ها به سمت لانه شما حمله ور می شوند. و حالا باید با کشیدن یک خط چین در مقابل آنها، مورچه هایتان را برای مبارزه به سمتشان هدایت کنید.
از هر موجی که جان سالم به در بردید می توانید مورچه های باقی مانده تان را ارتقا داده و از نعش دشمنان مرده برای تغذیه و پرجمعیت کردن کلنی تان استفاده کنید. بازی دارای چهار دنیای مختلف بوده که هر کدام شامل چند مرحله کوتاه می شوند.
اگر هم می خواهید میزان مقاومتتان به موج حملات دشمن را بسنجید، پیشنهاد می کنیم حتما مد بی نهایت بازی را امتحان کنید.
Anthill برای سیستم های عامل iOS و اندروید عرضه شده. طبق قرارداد کافه بازار با استودیوی سازنده، نسخه اندرویدی این بازی را می توانید به صورت قانونی و با رعایت حق سازنده به قیمت 3500 تومان خریداری کنید و مطمئن باشید که از پرداخت چنین هزینه ای پشیمان نخواهید شد.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

عالی بود مثه همیشه مرسی
بهترین بازی که تو این سبک انجام دادم...defence of zoon2 بوده... در اصل میشه گفت تنها بازی که بازی کردم و تا آخر بردم همون بود...
اونم بخاطر اینکه تو خوابگاه دانشگاه با بچه همه تا صبح بازیش می کردیم... یادش بخیر
ممنون آقای بیگ زاده
---------------------------------------------------------------------------
توصیه های الکی: فیلم های تام هاردی رو ببینید... کلا همشون قشنگن...
کارگردان برو پست قبلی کامنتم درباره اون بازیگره بخون
البته فلافل از ارزش معنوی بالایی برخورداره D:
با این فیلمایی که این بازی کرده الانشم فلافل از سرش زیاده...
یادمه بازی کردم ولی یادم نیست ازش خوشم اومد یا نه :D
---
دوستانی که سریال بریکینگ بدو دیدن برن تو این لینک خیلی چیزای جالبی در مورد سریال فهمیدم :D
http://www.buzzfeed.com/robinedds/look-on-my-works-ye-mighty-and-despair?bftw&utm_term=4ldqpfp#.hhaY4Mjapm
پ.ن : لینک توسط براداران محترم چ.لتر شده
بازي خوبيه براي سر گرمي ولي قيمتش نمي ارزه
بازی که قیمت داشته باشه من نیستم.
بازی جک و جونوری فقط worms.(انواع ورژنهاش)
یعنی باحال تر و کله خر تر از این کرمها ندیدم
ممنون بابت معرفی آقای بیگ زاده خیلی گلی
---------------------------------------
آقا ما هستیم ، قرار نشد با یه سری حرفا دس بکشیم ، سفینه دیجیاتو تازه داره به کهکشان میرسه مگه میشه کاربرا که سوختش هستن ولش کنن ، اصلا داریم نه خداوکیل ، اگه باشی زرنگی رفتن رو که همه بلدن
فدای تک تک کاربرای بامرام که خودش میدونن چش ما هستن و جاشون رو سرمونه
خوش امدي داداش از ته دل خوشحال شدم. داداش ديگه نري ها
سروری ، چشم
----------------------------------
رنک هم رسید به 274 این راهی که ما داریم میریم هنوز کسی تهشو ندیده ، ما با کشتی دیجیاتو داریم میریم که ببینیم :)
خواهش ميكنم لطف داري. راستي ببخشيد كه سرتو زيادي درد اوردم تو اينستاگرام يه وقت سو تفاهم نشه ها فقط ميخواستم راضيت كنم برگردي وگرنه قصد ديگه نداشتم---------له اميد موفقيت بيشتر ديجياتو
سروری ، چشم
----------------------------------
http://8pic.ir/images/w0spcvy3r8io8seow8pb.png
رنک هم رسید به 274 این راهی که ما داریم میریم هنوز کسی تهشو ندیده ، ما با کشتی دیجیاتو داریم میریم که ببینیم :)
عامر من به خاطر تو come back کردم پسر
ایمیلیانو و کامیاب و بهرام و همه داداشا جاتون اینجاست ❤
به به استاد عامر.خوش اومدی داداش
خدا کنه جو سایت همیشه همینجوری خوب بمونه :)
داداش عشقی :X
عامر! دوست من! چقدر پیر شدی! بیا ببین تهران چقدر عوض شده!
اونجا... آره همونجا اون برج و می بینی؟؟؟
مهندسین داخلی کج ساختنش!!!! اسمش برج میلاده...
یک زمانی میدون آزادی نماد تهران بود ولی حالا این شده نماد تهران..
البته بدلیل دود و آلاینده های زیست محیطی خوب دیده نمیشه...
(یک تیکه از فیلم : بازگشت عامر)
محض خوشحالی جمع... دم همگی گرم