ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: مغز ژله ای

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ دی ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.


Hearthstone: Heroes of Warcraft

21

چند هفته پیش، در هفت سنگ، آخرین ساخته شرکت بلیزارد را به شما معرفی کردیم. عنوانی که در لیست 5 بازی برتر امسال بسیاری از رسانه ها، مجلات و وبسایت های بازی قرار گرفت. این عنوان اخیرا برای اندروید من منتشر شده و در حالی که بسیاری معتقدند تنها می توان روی تبلت های اندرویدی این بازی را اجرا کرد، در جریان باشید که راه های متعددی وجود دارد تا بتوانید Hearthstone: Heroes of Warcraft را روی تلفن های همراه خود اجرا نمایید.

Hearthstone: Heroes of Warcraft

Hearthstone: Heroes of Warcraft

سازنده: Blizzard Entertainment, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 627 مگابایت زبان:

FRAMED

screen322x572

سازندگان این بازی می گویند که یک پازل نوآر ساخته اند اما در کمتر فیلم یا بازی نوآری تا به این حد روی نور پردازی کلی و رنگ صورتی تاکید شده اما به هر حال، Framed بازی قابل توجه و جالبی است که اگر 4.99 دلار اضافه برای خرج کردن دارید، یک گزینه عالی و غیر قابل گذشت است. استفاده از دیگر المان های نوآر و تلفیق آن با مواردی که گفته شد، سبب شده که Framed یک نگاه جدیدی در زمینه بازی های کمیکی هم ایجاد نماید.

FRAMED

FRAMED

سازنده: Loveshack قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 235 مگابایت زبان:

Jelly Brain

Untitled

فوق العاده سرگرم کننده. تنها عبارتی که در ارتباط با این بازی می توان به کار برد همین است، فوق العاده سرگرم کننده. به محض اینکه بازی کردن را شروع کنید و در مرحله پیش بروید، بعید است بخواهید به این زودی ها رهایش کنید. رابط کاربری و گرافیکی Jelly Brain شباهت بسیاری به عناوین امروزی دارد و فوق العاده هم زیباست. در مجموع از بدو ورود به بازی، بی نهایت انگیزه برای انجام این بازی دارید.

Jelly Brain

Jelly Brain

سازنده: Big Mage Game Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 21 مگابایت زبان:

Oddworld: Stranger's Wrath

screen640x640

Oddworld یک عنوان قدیمی است که اخیرا بازسازی شده و برای پلتفرم های متعددی عرضه گشته است. در این میان نام اندروید و iOS هم به چشم می خورد که خبر خوبی برای گیمرهای موبایلی به حساب می آید. غرب وحشی نوین همیشه حس و حال جالبی را القا می کرده و در Oddworld: Stranger's Wrath یکی از اولین تلاش های خلاقانه در این زمینه را مشاهده می کنید. در ضمن مطمئن باشید 6 دلاری که می پردازید کاملا ارزش اش را خواهد داشت.

Oddworld: Stranger's Wrath

Oddworld: Stranger's Wrath

سازنده: Oddworld Inhabitants Inc قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 720 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی