تبادل سریع فایل ها بین iOS و اندروید با اپلیکیشن Xender
ارسال و دریافت فایل با کمک وای فای، روشی پرسرعت و جایگزینی بسیار مناسب برای بلوتوث، NFC و کابل های USB محسوب می گردد. پیش تر اپلیکیشن های مطرحی در این زمینه همچون AirDroid و ...
ارسال و دریافت فایل با کمک وای فای، روشی پرسرعت و جایگزینی بسیار مناسب برای بلوتوث، NFC و کابل های USB محسوب می گردد. پیش تر اپلیکیشن های مطرحی در این زمینه همچون AirDroid و CShare را به شما معرفی کردیم و هم اکنون به سراغ نمونه دیگری از این قبیل اپلیکیشن ها خواهیم رفت.
Xender ابزاری بین پلتفرمی برای مبادله فایل های شماست که با بهره گیری از آن می توانید تا حد زیادی در زمان صرفه جویی کنید.
در ادامه مطلب، با دیجیاتو همراه باشید.
فایل های apk، عکس، موزیک، ویدئو، فایل های فشرده و آفیس مواردی هستند که با کمک زندر می توانید با دستگاه های دیگر مبادله کنید. برای این منظور، پس از این که موارد مورد نظرتان را انتخاب کردید، اپلیکیشن با ورود به حالت وای فای هات اسپات، امکان اشتراک گذاری آن ها را به صورت گروهی فراهم خواهد کرد.
فرض کنید با موبایلتان در یک جمع دوستانه، فیلمی حجیم با کیفیت HD تهیه کرده اید و قصد دارید آن را برای تک تک دوستان خود بفرستید. با ساخت هات اسپات در زندر، پنج دستگاه مختلف (چه iOS و چه اندروید) می توانند به صورت همزمان به آن متصل شوند.
با این اتصال، امکان دریافت ویدئوی مورد نظر با سرعتی حدودا 50 برابر بلوتوث برای آن ها فراهم خواهد شد. اگر هم دوستان شما زندر را در موبایل خود ندارند، می توانند با اسکن QR Code از صفحه نمایش گجت شما نسبت به دانلود آن اقدام کنند.
Phone Replicate قابلیت کاربردی دیگر زندر محسوب می گردد. با مراجعه به این منو، قادرید کلیه مخاطبین و تصاویر موجود در موبایل قدیمی خود را تنها با چند اشاره به موبایل جدید بفرستید.
این ابزار کاربردی را می توانید به رایگان برای سیستم های عامل iOS و اندروید دریافت نمائید.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.

درست نیس اینجور بحث و دعوا ها ... هر کسی نظری داره انقدر به هم گیر ندید...
برنامه جالبی به نظر میاد بریم برا دانلود
چه عجب حجم یه اپلیکیشن توی ios کمتر از اندرویده !!
اقا آیفون هیچ عنی نیست...... کل جهان اندرویدی حالا شما بیسواد آمدی حرف از دزدی میزنی پسر گلم شوخی شوخی با آندروید جهانی هم شوخی که الان همگانی شده!!؟ نکن برادر نکن شوخی،،،
با zapya هم میشه دوستان محیط جالبی داره با ios هم متصل میشه خیلی جالبه
تا بحال تصور کردین برای ساخت وسیله ای یا انجام کاری ساعت ها زحمت کشیدید و هزینه مادی و معنوی کردید اما جلوی روتون افراد زیادی حاصل زحمت شما رو بدزدند؟!
اگر مسلما نید که برای پرداخت حق کارگر حدیـث دارید و اگر انسانید چه گناهی بالاتر از دزدی از دست رنج دیگران؟!
.
کــل برنامه هایی که من لازم داشتم روی ایپد و ایفونم 30دلار بوده تا حال!
کمتر از یک سوم هزینه سیگارم در ماه!
.
خدا کنه ماهم به جایی برسیم که دزدی از زحمت دیگران دیگه "خاطره" نباشه!
هرچند خودمم سالها پیش ویندوز دزدی داشتم!!!
راست میگی داداش، اینجوری آدم از نزم افزارهای کە خریدە بیشتر لذت میبرە. دولوپرها هم بە حقشون میرسن!
حرفت واقعا درسته ولی کمتر سیگار بکش :دی
https://windows.uservoice.com/forums/265757-windows-feature-suggestions/suggestions/7004903-add-persian-ocr-support-in-onenote
این طور که معلومه
کم کم بازار بلوتوث داره جمع میشه
باید ببینیم چیپ های nfc و wifi میتونن جای بلوتوث رو بگیرن
-----------------------------------------------------------------------------
راستی هنوز که هنوزه موندم که این مایکروسافت چی کرده با هولولنز که انقدر خفنه
بی تعصبانه میگم که باید سر تعظیم فرود اُورد برای مایکروسافت و نادلا
فکر کنم همین روزا باید منتظر همچین قابلیت هایی توی IOS باشیم!
.
یادمه پارسال یه جایی خوندم که چندتا شرکت رمز نویسی درحال نوشتن یه سری کد رمز واسه شرکتهای پخش موزیک و آیتونز هستند مثلا شبیه هش که به فایل های دارای کپی رایت وصله میشه
و اصالت اش رو مشخص میکنه
و تاریخ اجرایی شدنش 2016 گفته بود
.
تصور کنید اون موقع IOS تشخیص میده براحتی عکس ها و کلیپ های که خودمون گرفتیم و مالک اش هستیم و میتونیم راحت به اشتراک بزاریمش یا بگیریمش
و این میشه عصر جدیدی در IOS
این برای اپلی ها آرزو و برای اندرویدی ها یه خاطره (از نوع قدیمیش) هست
آره دقیقا!
این تفاوت "فلسفه وجودی بین دو محصوله"
یکی IOS که برای دنیای پیشرفته ساخته شده و توش حقوق سازنده اثر دارای احترامه
و اندرویدی که برای جهان سومی ساخته شدن که توش دزدیدن نان از کیسه دیگران باعث نفاخر!
(قضاوت نمیکنم البته!)
.
چه کنیم که من و شما در جهان سومی ایم و زیر پا گذاشتن مفاهیم بلند انسانی(مثله پرداختن حقوق زحمت دیگران)برای شما خاطره ای لذت بخشه!
ببخشید الان کدوم از App ـهای PC شما لایسنس اصل رو دارند؟ چندتاشون؟ حرف زدن رو همه بلدن ، چقدر به حرفت عمل مکنی، اونایی که حرف میزنن و عمل نمیکنن چهره بد تری نصبت به اونایی دارند که عمل نمیکنن ولی حرف هم نمیزنن و ادعا هم ندارن.
بعد این موضوع کپی راست، مثلا الان خود همون iOS برنامه رادیو..جوان رو نداره که همه موسیقی های خواننده های ایرانی که خودم به شخصه برای تک تک آلبومایی که میخوام پول میدم رو به صورت رایگان گذاشته؟ که چه رعایتیه که درزش بازه؟ این تازه یکیشه.
حرف زیاده برای این بهانه ی مسخره گپی رایت برای این جور محدودیت ها.
دوست عزیز دیگه زیادی داری چرند میگی!!
دزد جد و ابادته!!
برو یه نگاه هم به میلیون ها کاربر ایفونی بنداز که اصلا حقوق کپی رایت رو رعایت نمیکنن, و جیل برک میکنن یا از برنامه های تانگبو و 255pp و امثالهم واسه استفاده ار برنامه های کرک شده. اینقد ادعای رعایت حقوق کپی رایت رو نکنید, امثال شماها بیشتر از این زیر ابی ها میرین!! توی اندرویدی ها هم بسیار زیاد هستن که حقوق کپی رایت رو عایت میکنن. دیگه حوصله ندارم واسه ادم بی منطقی مث تو تو همین ایران مثال بزنم واسه امار خرید بالای برنامه ها و اهنگ ها.
دمت گرم htc one m8
واقعا داری درست میگی،همه نمونه آدم داریم این دیگه بستگی به وجدان طرف داره که چقدر حق کپی رایت رو رعایت کنه.
دوست عزیز نمیخاد سنگ حقوق برنامه نویس رو به سینه بزنی
چشمشون کور سویفت و انتقال پول از ایران رو تحریم نکنند
چشمشون کور یه راهی برای خرید بزارند تازه اگه من خرید هم بکنم بازم تحریمم و هیچ پشتیبانی ازم نمیشه واسه چی باید واسه محصول بدون پشتیبانی پول بدم
این اپلی که سنگشو به سینه میزنی ایرانی جماعت و شما رو ادم حساب نمیکنه که گوشی بهت بفروشه چه برسه به پشتیبانی
کدوم استور بازه که من خرید کنم
باید برم به دلال چند برابر پول بدم تا دلاری برام پرداخت کنه چون اونا مارو تحریم کردند
شما البوم خواننده های ایرانی رو از اینترنت دانلود نکن و بخر لازم نیست برا اونا و جهان اول دلسوزی کنی اونا چند برابرشو ازمون گرفتند
اولا كه اپ استور بازه و بسته نيست نميدونم منظور شما چيه؟ ثانيا بحث نرم افزار نيست ، اينجا بحث سر موزيك هست و عكس هست ، تازه نه همه ي موزيك ها . بحث سر اينه كه اگه يه آهنگي گوش كردي و واقعا خيلي خيلي خيلي از اون خواننده و موزيكش خوشت مياد و واقعا هميشه كارهاش رو پيگيري كردي بايد حقوقش رو رعايت كني و اون آهنگ رو بخري كاري كه خود من فقط چون از يه خواننده خوشم مياد انجام ميدم . خواننده ها همشون كارهاشون رو بيشتر به اين خاطر مجاني رو اينترنت قرار ميدن كه تبليغ كارشون باشه نه اينكه هر كي رسيد آهنگشو بخره . اون ها ميتونن از راه هاي ديگه پول در بيارن . مهم اينه كه واقعا مرد باشي و اون خواننده ي رو كه واقعا دوست داري حمايت كني . و اين كار اپل كاملا مورد قبول مردم كشور هاي ديگه هست حالا ايران اينطوريه دليل نيست نبايد بخري . تو به يكي از خارجي ها اين مساله رو بگي شايد يه دونه خوابوند زير گوشت ( شوخي ) .
جدا همه اپ های گوشی و لپ تاپ/دسکتاپ رو خریدی؟
برای همه فیلم هایی که دیدی و موسیقی هایی که شنیدی هم پول دادی؟
نه واقعا می خوام بدونم!
محض اطلاع شما من خودم به شدت طرفدار حمایت از حقوق تولید کننده هستم ولی شما هم یکم زیاده روی کردی...
نميدونستم !!! اين موضوع اگه حقيقت داشته باشه ديگه مساله بلوتوث رسما حل شدس و مشكي از نظر كپي رايت باقي نميمونه . هم احترام موزيسن ها حفظ ميشه هم اينكه بالاخره ديگه ميشه به هر دستگاهي بلوتوث كرد . اگه بشه معركه اس.
من که با Zapya راحتم...
تازه تا بخوای اینو به اطرافیان بدی و راضی بشن استفاده کنن پیر میشی :|
چطوری ؟؟؟؟؟