ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اطلاعات مربوط به پرچمدار آتی هوآوی با نام P8 لو رفت

اطلاعات پرچمدار آتی هوآوی با نام P8 در فضای آنلاین لو رفت. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که این محصول همان بدنه زاویه دار اسمارت فون های کمپانی سازنده را به ارث برده و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ بهمن ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۴

اطلاعات پرچمدار آتی هوآوی با نام P8 در فضای آنلاین لو رفت. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که این محصول همان بدنه زاویه دار اسمارت فون های کمپانی سازنده را به ارث برده و ضخامت بسیار کمی دارد.

پیشتر گفته شده بود که کمپانی سازنده در نظر دارد عنوان Ascend را از نام  پرچمداران خود حذف نموده و در عوض اسم Honor را به کار خواهد برد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این پروسه پیشتر با رونمایی از Honor 6 در اروپا کلید خورد و احتمالا در ادامه به ایالات متحده آمریکا نیز کشیده خواهد شد که این خود نشان دهده حرکتی جدید برای تسخیر بازار از سوی کمپانی مورد بحث است.

در مورد P8 هم گفته می شود که مجهز به یک نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن 1080p است و از یک چیپست 8 هسته ای Kirin 930 و 3 گیگابایت رم بهره می برد.

دوربین اصلی آن از نوع 13 مگاپیکسلی بوده و همراه با تثبیت گر تصویر اپتیکال ارائه شده است. این مشخصات با اطلاعاتی که پیشتر در نقشه راه سال 2015 هوآوی نیز ذکر شده بود همخوانی دارند، هرچند که در نقشه راه سال جدید هوآوی اعلام شده بود P8، دارای یک نمایشگر 5 مگاپیکسلی است.

پیش بینی می شود که این تلفن هوشمند دارای یک باتری 2600 میلی متری باشد که با در نظر داشتن استاندارد پرچمداران امروزی اندکی کوچک به نظر می آید.

شایعات اخیر باز هم حکایت از آن دارند که P8 همراه با یک نمایشگر Quad HD عرضه نمی شود و با در نظر گرفتن چیپست آن به احتمال زیاد اسکلت بسیار باریکی خواهد داشت که ممکن است از مواد فلزی یا سرامیکی ساخته شده باشد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده این تلفن هوشمند پس از کنگره جهانی موبایل بارسلون و طی یک مراسم جداگانه در ماه آوریل رونمایی خواهد شد.

Huawei-P8 (1) Huawei-P8

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • reza haghani
    reza haghani | ۷ بهمن ۱۳۹۳

    باید تقلید کنه تقلید نکنه خوب از اب در نمیاد کاراش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی