ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیا هوآوی دیگر از نام Ascend استفاده نخواهد کرد؟

هوآوی در سال گذشته فوق العاده عمل کرد. در این سال شاهد افزایش قابل توجه سود این کمپانی و عرضه محصولات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار خوب آن بودیم. تلفن های هوشمند Ascend P7 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ دی ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

هوآوی در سال گذشته فوق العاده عمل کرد. در این سال شاهد افزایش قابل توجه سود این کمپانی و عرضه محصولات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار خوب آن بودیم.

تلفن های هوشمند Ascend P7 و Mate 7 با استقبال مطلوبی از سوی کاربران روبرو شدند. این شرکت همچنین پوسته اندرویدی رابط کاربری ایموشن خود را نیز بهبود بخشید که در نتیجه آن، علاوه بر زیباتر شدن ظاهر، سودمندی آن نیز افزایش پیدا کرد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

روشن است که این غول چینی در مسیر صحیحی قرار گرفته است و احتمالا در سال 2015 نیز همینگونه خواهد بود اما هوآوی باید در نظر داشته باشد که این رقابت به خصوص در چین بسیار دشوار است.

این شرکت به خاطر برندینگ «Ascend» برای محصولاتش شهرت دارد اما به نظر می رسد که به زودی دیگری خبری از این نام نخواهد بود.

براساس گزارشی که از یک منبع معتبر در چین دریافت شده، هوآوی در آینده ای نه چندان دور برندینگ «Ascend» را متوقف خواهد کرد. این منبع همچنین اعلام داشته که جزئیات مربوط به این خبر به زودی در کنگره جهانی موبایل بارسلون توسط کمپانی مورد بحث اعلام خواهد شد.

اما این همه ماجرا نیست و سایت DroidApp موضوع جالب تری را در بیانیه خبری رسمی هوآوی پیدا کرد. در این بیانیه، همانطور که در تصویر می بینید خبری از برندینگ «Ascend» برای چندین محصول مختلف این شرکت (که پیشتر عرضه شده بودند) به چشم نمی خورد.

به نظر می رسد که هوآوی قصد جایگزین کردن Ascend با نام دیگری را ندارد و در عوض می خواهد که به صورت کامل آن را حذف نماید. مشخص نیست که چرا شرکت مذکور قصد انجام چنین کاری را دارد اما روشن است که این امر به زودی اتفاق خواهد افتاد.

همانطور که در ابتدا گفتیم، چندی پیش هوآوی تغییراتی را در رابط کاربری و طراحی اسمارت فون خود ایجاد نمود که همگی در جهت بهتر کردن برند Ascend بود اما حالا مشخص نیست که چرا علیرغم دریافت بازخورد خوب از سوی کاربران، چنین خبری منتشر می شود.

نظر شما چیست؟ آیا این اقدام هوآوی صحیح است؟ تابحال با مدل های Ascend P7 یا Mate 7 کار کرده اید؟

Huawei-to-remove-the-Ascend-branding

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • pars
    pars | ۲۹ دی ۱۳۹۳

    کلا گوشی کمتر بزنه ولی ساپورتش رو بهتر کنه ,بهتره. این قضیه ساپورت و اپدیتش باعث کاهش فروشش نسبت به 2013 شده وگرنه که گوشی هاش خیلی خوبند و رابط کاربری جدید ورژن 3 ش واقعا زیبا شده و فقط همین آپدیت دهی بدش خیلی مسئله داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی