ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر به قابلیت های ارسال ویدئو و پیغام گروهی مجهز شد

توییتر عاقبت قابلیت هایی که مدتی طولانی کاربران در انتظارشان بودند را به اپلیکیشن های اصلی خود افزود تا بازه زمانی که افراد در پلتفرم و خدمات این شرکت صرف می کنند مجدداً نسبت به گذشته بیشتر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ بهمن ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

توییتر عاقبت قابلیت هایی که مدتی طولانی کاربران در انتظارشان بودند را به اپلیکیشن های اصلی خود افزود تا بازه زمانی که افراد در پلتفرم و خدمات این شرکت صرف می کنند مجدداً نسبت به گذشته بیشتر شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از امروز صبح می توانید با اپلیکیشن های iOS و همینطور اندروید توییتر به ضبط و ارسال ویدئوهای ۳۰ ثانیه ای بپردازید. همچنین امکانات مرتبط به قابلیت پیغام مستقیم (Direct Message) نیز بهبود یافته اند و از این پس قادر خواهید بود یک پیغام را برای گروهی ۲۰ نفره ارسال نمایید و در اصل محیطی برای گفتگوهای خصوصی جمعی در اختیار خواهید داشت.

توییتر با افزودن این قابلیت ها که گفته می شود در طول هفته پیش رو و به مرور در اختیار عموم قرار خواهند گرفت، تلاش دارد تا برخی از کمبودهای خودش را به جد پوشش دهد. این شبکه اجتماعی سعی می کند با فراهم آوردن امکان ارسال ویدئو پا به پای فیس بوک و نیوز فیدهای آن که این روزها شاهد به اشتراک گذاری ویدئوهای بسیاری هستند پیشروی نماید.

همچنین توییتری ها تلاش کرده اند با فراهم آوردن پیغام مستقیم گروهی یکی دیگر از عواملی که سبب می گشت کاربران آنها به سایر پلتفرم ها که امکان چت گروهی و البته خصوصی را فراهم می آوردند رجوع نمایند را نیز پوشش داده اند.

پخش کننده ی ویدئوی ارائه شده از جانب توییتر هم بسیار شبیه نمونه ای است که قبلاً در سرویس Vine در اختیار کاربران قرار گرفته بود (Vine به توییتر تعلق دارد و برای به اشتراک گذاری فیلم های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد).

twitter_video.0

برای تهیه یک ویدئو در اپهای رسمی توییتر کافی است نمایشگر موبایل خود را لمس کرده و دست خود را بر روی آن نگه دارید. ویدئو می تواند در چند مرحله و شامل چند بخش تهیه گردد و کاربر قادر خواهد بود تنها با یک لمس، پیش از انتشار محصول نهایی بخشی از آن را حذف نماید.

ویدئوهای تهیه شده باید حداکثر ۳۰ ثانیه باشند و البته شما می توانید از ویدئوهای ذخیره گشته بر روی موبایل خود نیز استفاده نمایید. ناگفته نماند امکان بهره گیری از ویدئوهای ذخیره شده فعلا فقط در نسخه iOS وجود دارد و توییتر گفته برای نسخه اندرویدی نیز به زودی این قابلیت را عرضه خواهند نمود.

بر مبنای این به روز رسانی جدید اپلیکیشن های توییتر (که به مرور و ظرف هفته پیش رو در اختیار عموم قرار خواهند گرفت) و همچنین ذات این شبکه اجتماعی انتظار می رود تعداد ویدئوهای به اشترک گذاشته شدهاز طریق آن خصوصاً در مورد رویدادهای مهم گوشه و کنار جهان به شدت بالا برود.

در قابلیت پیغام مستقیم گروهی یک کاربر می تواند میزبانی گروه دریافت کننده ی پیغام ها را بر عهده گیرد، و هر کسی در این گروه حاضر باشد می تواند فرد دیگری را به جمع دعوت نماید تا در صحبت های رد و بدل شده مشارکت کند. اما نکته در اینجاست همه ی اعضای حاضر در گروه خصوصی باید یکدیگر را دنبال نمایند، تویتتر می گوید هدف از به اجرا در آمدن چنین قانونی این است که کاربران بیشتری با یکدیگر آشنا شده و گفتگوهای بیشتری هم صورت گیرد.

باید دید در آینده پیش رو و با توجه به تغییرات در بخش مدیریت محصولات توییتر، این شبکه اجتماعی چه قابلیت های دیگری را به علاقه مندان و کاربرانش عرضه خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • bardia_r
    bardia_r | ۸ بهمن ۱۳۹۳

    یه وقت زشت نباشه خیلی شبیه اینستا شده !

  • خشایار
    خشایار | ۸ بهمن ۱۳۹۳

    بازم آیفون گند زد.
    بازم اپل زایععععع شد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی