ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی چهار جایزه IF Design Awards را به خانه برد

سونی موبایل یکی از نام هایی بود که در IF Design Awards for 2015 خوش درخشید و به خاطر ساخت چهار محصول فوق العاده اش، از جمله تبلت اکسپریا Z2 موفق به دریافت جایزه شد. این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

سونی موبایل یکی از نام هایی بود که در IF Design Awards for 2015 خوش درخشید و به خاطر ساخت چهار محصول فوق العاده اش، از جمله تبلت اکسپریا Z2 موفق به دریافت جایزه شد.

این تبلت به خاطر گوشه های گرد و وزن پایینش مورد توجه هیئت داوران قرار گرفت و یکی از جوایز این مراسم را از آن خود کرد. از دیگر نکات مثبت قابل توجه در رابطه با گجت مورد بحث می توان به تعداد اندک قطعات به کار رفته در ساخت آن، توجه به جزئیات، و همچنین بدنه ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبارش اشاره نمود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

هیئت داوران این رویداد، تبلت اکسپریا Z2 را شایسته دریافت عنوان Gold Disciplin دانسته و یکی از جوایز خود را به آن اختصاص دادند.

هیئت داوران این رقابت در اعلام نظرشان چنین گفتند:

«به ندرت پیش می آید که محصولی مانند تبلت متمایز از بقیه شناخته شود اما این دستاوردی است که تبلت فوق العاده فلت Xperia Z2 موفق به کسب آن شده. لبه های گرد و وزن بسیار اندک (تنها 439 گرم) حمل این محصول را برای کاربر بسیار ساده خواهد کرد. سونی موبایل همچنین تعداد قطعات داخلی این گجت را به حداقل میزان ممکن رسانده و مواردی مانند اتصال فریم و کاور پشتی را به خوبی در آن اجرا کرده. علاوه بر این می توان به بدنه ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار این محصول اشاره نمود که در نهایت کالایی کاملا متمایز را به وجود آورده اند.»

اسمارت بند، اسمارت واچ 3 و اکسپریا Z3 نیز از دیگر محصولاتی بودند که توجه هیئت داوران را به خود جلب نموده و حائز دریافت جایزه شدند. اپلیکیشن تناسب اندام سونی موسوم به LifeLog نیز که تعداد گام ها و مسیر طی شده در زمان پیاده روی یا دویدن را اندازه گیری می کند نیز از دیگر مواردی بود که موفق به دریافت جایزه این رویداد بزرگ شد.

سال گذشته، سونی موفق شد که این جایزه را برای فبلت Xperia Z Ultra، Xperia Z1 Compact، Xperia C، اسمارت واچ 2 و هندزفری بلوتوثی SBH52 به خانه برد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۰ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    اصالت طراحی چیزیه که سونی داره و این عالبه فقط میمونه رضایت مشتریا رو کسب کردن

  • مرتضی توسلی
    مرتضی توسلی | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    آیفون اسمارت فونی با ظاهر زیبا تا هم اکنون هست و بخاطر استعداد شگرف آیو هست و بخاطر لوکسی این گوشی یکی از فاکتور های خرید قرار گرفته !!!
    پس این جایزه ها هم میتواند به محبوبیت و فروش کمک کنم.
    ...
    سعی کردم بدون تعصبی و با عدالت بنویسم چون چشم من آیفون ۴.۷ مشکی را خیلی زیبا می بیند.

    • ali.n
      ali.n | ۹ اسفند ۱۳۹۳

      چشم منم زیبا میبینتش... اپل و سونی و اچ تی سی با طراحی های خوب واقعا خیلی خوب عمل کردن، اصلاً زیبایی رو به دنیای اسمارتفون ها آوردن،، بخصوص اپل با معرفی آیفون 4 و4s معنی تازه ای به زیبایی در این زمینه بخشید.

  • TURK Oglan
    TURK Oglan | ۹ اسفند ۱۳۹۳

    :sony: ♥♥

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی