ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

ویدیوی تبلیغاتی رسمی سونی برای تلفن هوشمند M4 Aqua [تماشا کنید]

دقایقی پیش سونی تلفن هوشمند ضد آب خود را که از لحاظ ظاهر و امکانات شباهت زیادی به پرچمدار Z3 دارد رونمایی کرد. این تلفن هوشمند از آبنبات چوبی اندروید بهره می برد و نمایشگری 5 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۴۲

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

دقایقی پیش سونی تلفن هوشمند ضد آب خود را که از لحاظ ظاهر و امکانات شباهت زیادی به پرچمدار Z3 دارد رونمایی کرد. این تلفن هوشمند از آبنبات چوبی اندروید بهره می برد و نمایشگری 5 اینچی دارد.

بدنه M4، بسیار محکم است و قطعات داخلی خوبی هم برای آن در نظر گرفته شده. چیپست اسنپدراگون 615، مودم LTE، رم 2 گیگابایت، و باتری 2400 میلی آمپر ساعتی که تا دو روز شارژ دستگاه را تأمین می کند، در لیست امکانات این محصول به چشم می خورد.

در ادامه از شما دعوت می کنیم که همراه با دیجیاتو به تماشای ویدیوی منتشر شده از این تلفن هوشمند بنشینید.

taxiyab
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • امین
    امین | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    به نظرم شکل و ظاهرش و هم وزنش و هم امکاناتش(به غیر از سیستمش) از z1وz2 بهتره

  • TROOL
    TROOL | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    مشخصات خوبی داره

  • PoOr!AMAN!A
    PoOr!AMAN!A | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    با این که میان ردست ولی طراحیش یه سروگردن بهتر از اس 6 سامسونگه...البته این نظر منه نظر منه:)
    شما رو نمیدونم

  • mehrdad
    mehrdad | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    بالاخره یه میانرده قوی تر از SP ساخته شد. :)

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    میانرده ای باحال که اومده برای رقابت تو بازار میانرده ها اما خب میشد بهتر باشه

  • mehrdad
    mehrdad | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    افرین این شد یه میان رده خوب.قیمتشم پایین باشه عالی میشه

  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    سونی بد جوری به تکامل رسید تو زمینه گوشی راضیم ازت

  • تایسون
    تایسون | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    خوشمان آمد
    این برادر کوچکتر Z3 هستش

  • Majid
    Majid | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    در پوش سوکت شارژم نیس خوبه

  • داود
    داود | ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

    يك ميان رده جذاب و با امكانات خوب كه ارزش خريد دارد،رقيبان اين گوشي سري A سامسونگ و آسند جي هواوي هستن كه ام٤ آكوا از اينها مشخصات ظاهري و قدرت پردازشي بهتري دارد....

مطالب پیشنهادی