ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ولو از سورس انجین 2 رونمایی کرد

از سال ها پیش تاکنون، ولو (Valve) برای توسعه بازی های خود از سورس انجین استفاده می کرده. همان موتوری که Half-Life 2 با آن ساخته شد، هنوز هم مورد استفاده قرار می گرفت اما ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۷:۳۰

از سال ها پیش تاکنون، ولو (Valve) برای توسعه بازی های خود از سورس انجین استفاده می کرده. همان موتوری که Half-Life 2 با آن ساخته شد، هنوز هم مورد استفاده قرار می گرفت اما دقایقی پیش، این شرکت در GDC 2015 از سورس انجین 2 رونمایی کرد.

چیز عجیبی نیست، چند سال پیش گیب نویل، مدیرعامل ولو این مسئله را مطرح کرد اما این بار تائید رسمی کمپانی را می شنویم که قطعا ما را یک قدم به Half-Life 3 نزدیک می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

جی استلی در بیانیه خبری استودیو Valve اینگونه می گوید: "با سورس 2، تمرکز ما روی تولید افزایش پیدا می کند. با در نظر گرفتن اینکه محتوای تولید شده توسط کاربران چقدر اهمیت دارد، سورس 2 طراحی شده تا نه تنها برای بازی سازان حرفه ای، بلکه برای گیمرها هم قابل استفاده باشد و به آن ها امکان توسعه بازی های مورد علاقه شان را دهد."

سورس انجین 2، موتوری رایگان خواهد بود و برای ساخت بازی با آن لازم نیست حق اشتراکی بپردازید.

در کنار سورس انجین 2، Valve از استیم لینک نیز رونمایی کرد. استیم لینک قرار است محتوا را از پی سی یا استیم ماشین شما، روی هر دستگاهی که داخل شبکه خانگی شما قرار دارد استریم کند. این قطعه 50 دلار قیمت خواهد داشت و اگر یک استیم کنترلر هم در کنار آن بخواهید، باید 50 دلار دیگر اضافه کنید. استیم لینک رزولوشن 1080p را پشتیبانی می کند و در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

در نتیجه، استیم ماشین ها نیز بالاخره نوامبر 2015 از راه می رسند. شرکت هایی مانند Alienware و Falcon قرار است از طرح نهایی دستگاه های شان رونمایی کرده و نهایتا تا آخر سال آن ها را عرضه کنند.

قرار بود طرح نهایی استیم کنترلر هم نمایش داده شود و صحبت هایی در مورد استیم وی آر صورت بگیرد اما در عوض، ولو با بیانیه ای خبری عجیب موارد فوق را معرفی نمود.

در زیر می توانید تصاویری از استیم لینک را مشاهده کنید.

ss-1fb6714060f1100ba1dc77a99f5059448ef98f86-1

ss-3d5298eceb6bee71b60ded4bbb1b177c0198bd37-1

ss-e8fe2e983eea5f914d66285df133ecc121627863-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    دمش گرم

  • halflife
    halflife | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    Valve جون مادرت half life بعدی رو بده بیرووووووووووووووووووون!!! نیمه عمرمون کردی تو!

    • Aminaldin
      Aminaldin | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

      الان که گفتی قرداش بیرون میده :)

مطالب پیشنهادی