عملکرد بهتر لرزشگیر اپتیکال دوربین گلکسی S6 در قیاس با آیفون ۶ اپل [تماشا کنید]
حالا که دو کهکشانی جدید کره ای ها یعنی گلکسی S6 و S6 اج وارد بازار شده اند تقریباً شاهد منتشر گشتن انواع مختلفی از قیاس های گوناگون بین آنها و آیفون ۶ و ۶ پلاس اپل ...
حالا که دو کهکشانی جدید کره ای ها یعنی گلکسی S6 و S6 اج وارد بازار شده اند تقریباً شاهد منتشر گشتن انواع مختلفی از قیاس های گوناگون بین آنها و آیفون ۶ و ۶ پلاس اپل هستیم.
البته ناگفته نماند که سنگ بنای این مقایسه ها را خود سامسونگ در مراسم معارفه موبایل های جدیدش گذاشت و در آن مراسم تصاویری تهیه شده توسط اسمارت فون های S6 را با تصاویری مشابه که توسط آیفون گرفته شده بودند مورد قیاس قرار داد.
در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
کره ای ها که بعد از پیش افتادن رقیبشان یعنی اپل در بازار فروش تلفن های هوشمند سعی دارند به هر شکلی برتری های خود را در مقابل محصولات آنها به نمایش بگذارند، در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل نیز بیکار ننشسته و در غرفه ی خود سطحی لغزان را قرار داده اند که با قرار گرفتن دو اسمارت فون بر روی آن می توان کیفیت فیلم های تهیه شده توسط آنها را در حین لرزش دست و تکان های غیر منتظره مشاهده کرد.
وب سایت Phandroid از موقعیت مورد اشاره استفاده کرده و ویدئویی که به مقایسه دوربین گلکسی S6 و آیفون ۶ در شرایط پیش تر ذکر شده می پردازد تهیه نموده. بر اساس این ویدئو کهکشانی سامسونگ عملکردی به مراتب بهتر از پرچمدار اپل دارد هر چند که نباید از خاطر برد دوربین آیفون ۶ فاقد لرزشگیر اپتیکال است.
سایت فون آرنا نیز در اقدامی دیگر دوربین آیفون ۶ پلاس را که OIS دارد با گلکسی S6 اج که از همین تکنولوژی بهره می برد قیاس کرده و البته در این رقابت هم باز سامسونگ برنده بوده است.
دیدگاهها و نظرات خود را بنویسید
برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید.
این که خیلی عادیه. کدوم یکی از چیزهای آیفون 6 از گلکسی اس 6 بهتر بوده؟ صفحه نمایش؟دوربین؟آزادی سیستم عامل؟برنامه های کاربردی رایگان؟ قیمت؟
ایشالللاه شهریور دوباره لرزشگیر رو اختراع میکنه :-)
میدونستید سامسونگ خودروسازی هم داشته؟ شریک رنو بوده!
سیب پرستان بدانند.
همه اینا برای ما نوکیا داران خاطرست :)
اگر لرزشگیرش بهتر نبود جای تعجب داشت.
از اون دوربین بیرونزدهی سامسونگ بیشتر هم انتظار میره...
حالا بازهم اعتمادی نیست به این تست! : )
فکر میکنم نباید عجولانه بگیم کدوم بهتره باید منتظر تست های بیشتری باشیم !!!در اینکه جفتشون تلفن های خوبین شکی نیست !
سلام دوستان این پیامای تبلیغاتی همراه اول بیچارم کرده مثل عطر بهشت و قوانین عجیب دنیا کسی می دونه چطوری لغوشون کنم من که دیگه عقلم به جایی قد نمی ده ممنون
من هم همین مشکل رو داشتم. همه راههایی که میگن رو هم تست کردم. آخر زنگ زدم به ۹۹۹۰ درست کرد.
با جی ۳ مقایسه می کرد دهنش سرویس می شد.
ازهمه لحاظ ازایفون سرتره دوربین،صفحه نمایش،سخت افزار،امکانات واقعا گوشی فوق العاده ای
مطمعني از همه لحاظ ؟؟
مشكل سامي رم و cpu نبود جون ماشاالله n ميليون از هر دو داره
الآن كه كوشي هيجي نداره روونه و همه جي خوب و عالية
ولي مهم اينه بعد ٢ ماه استفاده مث روز اولش باشه كه نيست
ولي آيفون هرجقدم برنامه و بازي و ... بريزي بازم مث روز اولش روونه
مشكل اكثر اندرويدي ها همينه نه فقط سامسونك
راستي جقد زود يادشون ميره طرفداراي سامي از تيكه هايي كه به آيفون مينداختن الآن همون تيكه ها شده مزيت :))
آره. به خصوص باتری قابل تعویض و کارت حافظه !
اون مشکل کندی که حل شده تقریبا تو پرچمدارها اما هنوز افت سرعت رو دارن در صورتی که آیفون با پر کردن حافظه و استفاده ی چند ساله مشکلی براش ایجاد نمیشه.
اون قسمت آخر کامنت لایک داشت. تا دیروز طرفدارای سامسونگ میگفتن بدون میکرو اس دی و باتری زاپاس نمیتونن زندگی کنن و بعضی ها هم بدنه پلاستیکی رو مزیت میدونستن!
کلا اس ۶ چیز توپی شد منتظرم بیاد...
به دوستم بگم بخره :|
زیاد سخت نگیر اپلی جون
کندم بشه باز میشه استفاده کرد ولی اپل آره شنیدم میگن هیچ مشکلی از این بابت نداره
در ضمن سامسونگیارو ول کن همشون همینن تا همین دیروز میکرو خور بودن و باتری مزیتی بود که اپل نداشت الان شده به درد نخور
سامسونگیا خیلی باحالن بخدا
سامسونگ رسما گند زده طرحش که کپی از آیفون و z3 شد
بقیه چیزاشم که ...
سامسونگ نوکیا نشه صلوات
قشنگ معلومه سنِت به پونزده سالم نرسيده
آقا كسري اين مشكلي كه شما ميگين براي آندرويد هست كه اونم با نصب چند برنامه مثل كلين مستر ميشه حلش كرد من شيش ماهه m8دارم بعد از يه ماه كند شد يك مقدار تحقيق كردم فهميدم بايد اين كارو بكنم ولي تنها برتري اپل به آندرويد همينه و بس كه لازم نيس برنامه ي اضافه اي نصب كني البته سامسونگ هم تاچ ويزشو سبك تر كرده
محمد جون کسایی که منو میشناسن تو سایت میدونن خودم فروشنده و تعمیرکارم
صبح تا شب کارم همینه
درسته تو پرچمدارای htc به نسبت سامسونگ خیلی کمتره این هنگ و کندی و ...
اما خدا شاهده تا به حال نشده مشتری هام نق نزنن به خاطر کندی سری گلکسی یعنی کاملا کند میشه بر خلاف اوایلش که لذت میبری از سرعتش بعدا سرویست میکنه
در مورد اس 6 هم اصلا نظر ندادم تا برسه دستم و تست کنم اخلاقم اینه تست کنم بعد میگم چه خبره
نمیدونم چرا تو این سایت همه تعمیرکار و برنامه نویس و صاحب نظر بین المللی شدن. کمتر بگین خب. درسته کنتور نداره ولی سرور سایت خودش یهو دیدین خجالت کشید و داون شد :D
نمیدونم ول نمیکنید مشکلات اندروید قبل از کیت کت رو؟ من بیش از یکساله که nexus 5 دارم ، با بیشتر از ۱۵۰ تا app که نصب کردم، سرعتش هیچ فرقی با روز اولش نداره، تا بحال هم فکتوری ریست نکردم هیچ اپ مدیریت حافظه ام نصب نکردم.
آره آره باشه شما اصلا 700 تا نصب کردی
نمیدونم چرا ما نصب میکنیم کند میشه نمیدونم شاید به خاطر اینه روزی با 100 مدل گوشی سروکله میزنیم حتما اشتباه تایپی بوده که متوجه نمیشیم :|
چند تا از همکارام تو اینجا هم همینطوری ان جلوی چشموشن هنگ میکنه میگن نه بابا به خاطر فلان چیزه وگرنه مگه نکسوس هنگ میکنه :|
جون هرکی دوس دارید بی خیال تعصب بشید من کل زندگیم با محصولات اپله و هیچ چیز دیگه ای رو. قبول ندارم اما همه مشکلاتشم قبول دارم مثلا همین گند زدن آیو تو پشت آیفون 6 :|
تروخدا سامسونگ رو نماینده اندروید ندون اره منم دیدم اس ۴ ، اس ۵ بعد دوماه چ جوری میشن
ولی این سامسونگه
به شخصه رو نکسوس ۷ خودم و اچ تی سی و الجی جی ۲ ندیدم چیزی
بابا اینا همش دروغه تو همش سامی تقلب کرده پنجمارک ها هم که اصن اعتباری بهشون نیست تقلب تقلب تقلب!!!!!!
:D
والا...سامسونگ لرزشگیر رو هم کپی زده
اصن مرگ بر سامسونگ
درود بر اپل
ایناهمش تبلبغاته دشمنه
دوستان اپلیمن سنگر هارو رها نکنید...خخخخ
شنیدم سال 1988 مدیر وقته سامسونگ با خبر شده که اپل قراره سال 2007 گوشی بزنه به همین دلیل طی یک کپی آشکار و وقیحانه گوشی تولید کرده!
:D
:D
سامسونگ که بعضی وقتا طراحاش یکم شیطنت میکنن اما اس ۶ بجز کناره هاش و جای هدفون و یه سری عیب هاش چیز دیگه ای اسکی نرفته خدا رو شکر. میگم اینکه اس ۶ ـه ، نوت بعدی میخاد چیکار کنه!
عیبم مگه اسکی میرن؟
من خودم دوس داشتم پایین اس6 اینشکلی نباشه بهتر بود مث آلفا باشه ولی انقد که گندش میکنن هم نیست...الهام گرفتن تو همه دستگاها بوده حتی آیفون .از پشت به آیفون و M8نگا کن ببین چقد شبیه هم هستن