ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

عملکرد بهتر لرزشگیر اپتیکال دوربین گلکسی S6 در قیاس با آیفون ۶ اپل [تماشا کنید]

حالا که دو کهکشانی جدید کره ای ها یعنی گلکسی S6 و S6 اج وارد بازار شده اند تقریباً شاهد منتشر گشتن انواع مختلفی از قیاس های گوناگون بین آنها و آیفون ۶ و ۶ پلاس اپل ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

حالا که دو کهکشانی جدید کره ای ها یعنی گلکسی S6 و S6 اج وارد بازار شده اند تقریباً شاهد منتشر گشتن انواع مختلفی از قیاس های گوناگون بین آنها و آیفون ۶ و ۶ پلاس اپل هستیم.

البته ناگفته نماند که سنگ بنای این مقایسه ها را خود سامسونگ در مراسم معارفه موبایل های جدیدش گذاشت و در آن مراسم تصاویری تهیه شده توسط اسمارت فون های S6 را با تصاویری مشابه که توسط آیفون گرفته شده بودند مورد قیاس قرار داد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کره ای ها که بعد از پیش افتادن رقیبشان یعنی اپل در بازار فروش تلفن های هوشمند سعی دارند به هر شکلی برتری های خود را در مقابل محصولات آنها به نمایش بگذارند، در طی برگزاری کنگره جهانی موبایل نیز بیکار ننشسته و در غرفه ی خود سطحی لغزان را قرار داده اند که با قرار گرفتن دو اسمارت فون بر روی آن می توان کیفیت فیلم های تهیه شده توسط آنها را در حین لرزش دست و تکان های غیر منتظره مشاهده کرد.

وب سایت Phandroid از موقعیت مورد اشاره استفاده کرده و ویدئویی که به مقایسه دوربین گلکسی S6 و آیفون ۶ در شرایط پیش تر ذکر شده می پردازد تهیه نموده. بر اساس این ویدئو کهکشانی سامسونگ عملکردی به مراتب بهتر از پرچمدار اپل دارد هر چند که نباید از خاطر برد دوربین آیفون ۶ فاقد لرزشگیر اپتیکال است.

سایت فون آرنا نیز در اقدامی دیگر دوربین آیفون ۶ پلاس را که OIS دارد با گلکسی S6 اج که از همین تکنولوژی بهره می برد قیاس کرده و البته در این رقابت هم باز سامسونگ برنده بوده است.

 

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • قاسم
    قاسم | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    این که خیلی عادیه. کدوم یکی از چیزهای آیفون 6 از گلکسی اس 6 بهتر بوده؟ صفحه نمایش؟دوربین؟آزادی سیستم عامل؟برنامه های کاربردی رایگان؟ قیمت؟

  • رضا
    رضا | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    ایشالللاه شهریور دوباره لرزشگیر رو اختراع میکنه :-)

  • امین
    امین | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    میدونستید سامسونگ خودروسازی هم داشته؟ شریک رنو بوده!
    سیب پرستان بدانند.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    همه اینا برای ما نوکیا داران خاطرست :)

  • مهران
    مهران | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    اگر لرزش‌گیرش بهتر نبود جای تعجب داشت.

    از اون دوربین بیرون‌زده‌ی سامسونگ بیشتر هم انتظار میره...

    حالا بازهم اعتمادی نیست به این تست! : )

  • Soheil_Shojaei
    Soheil_Shojaei | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    فکر میکنم نباید عجولانه بگیم کدوم بهتره باید منتظر تست های بیشتری باشیم !!!‌در اینکه جفتشون تلفن های خوبین شکی نیست !

  • SQUAD
    SQUAD | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    سلام دوستان این پیامای تبلیغاتی همراه اول بیچارم کرده مثل عطر بهشت و قوانین عجیب دنیا کسی می دونه چطوری لغوشون کنم من که دیگه عقلم به جایی قد نمی ده ممنون

    • رضا
      رضا | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

      من هم همین مشکل رو داشتم. همه راههایی که میگن رو هم تست کردم. آخر زنگ زدم به ۹۹۹۰ درست کرد.

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    با جی ۳ مقایسه می کرد دهنش سرویس می شد.

  • varna
    varna | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    ازهمه لحاظ ازایفون سرتره دوربین،صفحه نمایش،سخت افزار،امکانات واقعا گوشی فوق العاده ای

    • kasra
      kasra | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

      مطمعني از همه لحاظ ؟؟

      مشكل سامي رم و cpu نبود جون ماشاالله n ميليون از هر دو داره
      الآن كه كوشي هيجي نداره روونه و همه جي خوب و عالية
      ولي مهم اينه بعد ٢ ماه استفاده مث روز اولش باشه كه نيست

      ولي آيفون هرجقدم برنامه و بازي و ... بريزي بازم مث روز اولش روونه
      مشكل اكثر اندرويدي ها همينه نه فقط سامسونك

      راستي جقد زود يادشون ميره طرفداراي سامي از تيكه هايي كه به آيفون مينداختن الآن همون تيكه ها شده مزيت :))

      • رضا
        رضا | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

        آره. به خصوص باتری قابل تعویض و کارت حافظه !

      • A.R.T
        A.R.T | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

        اون مشکل کندی که حل شده تقریبا تو پرچمدارها اما هنوز افت سرعت رو دارن در صورتی که آیفون با پر کردن حافظه و استفاده ی چند ساله مشکلی براش ایجاد نمیشه.
        اون قسمت آخر کامنت لایک داشت. تا دیروز طرفدارای سامسونگ میگفتن بدون میکرو اس دی و باتری زاپاس نمیتونن زندگی کنن و بعضی ها هم بدنه پلاستیکی رو مزیت میدونستن!
        کلا اس ۶ چیز توپی شد منتظرم بیاد...
        به دوستم بگم بخره :|

      • آییییییی خم
        آییییییی خم | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

        زیاد سخت نگیر اپلی جون

        کندم بشه باز میشه استفاده کرد ولی اپل آره شنیدم میگن هیچ مشکلی از این بابت نداره

        در ضمن سامسونگیارو ول کن همشون همینن تا همین دیروز میکرو خور بودن و باتری مزیتی بود که اپل نداشت الان شده به درد نخور

        سامسونگیا خیلی باحالن بخدا

        سامسونگ رسما گند زده طرحش که کپی از آیفون و z3 شد

        بقیه چیزاشم که ...

        سامسونگ نوکیا نشه صلوات

        • محمدحسین
          محمدحسین | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

          قشنگ معلومه سنِت به پونزده سالم نرسيده

      • محمدحسین
        محمدحسین | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

        آقا كسري اين مشكلي كه شما ميگين براي آندرويد هست كه اونم با نصب چند برنامه مثل كلين مستر ميشه حلش كرد من شيش ماهه m8دارم بعد از يه ماه كند شد يك مقدار تحقيق كردم فهميدم بايد اين كارو بكنم ولي تنها برتري اپل به آندرويد همينه و بس كه لازم نيس برنامه ي اضافه اي نصب كني البته سامسونگ هم تاچ ويزشو سبك تر كرده

        • kasra
          kasra | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

          محمد جون کسایی که منو میشناسن تو سایت میدونن خودم فروشنده و تعمیرکارم
          صبح تا شب کارم همینه
          درسته تو پرچمدارای htc به نسبت سامسونگ خیلی کمتره این هنگ و کندی و ...

          اما خدا شاهده تا به حال نشده مشتری هام نق نزنن به خاطر کندی سری گلکسی یعنی کاملا کند میشه بر خلاف اوایلش که لذت میبری از سرعتش بعدا سرویست میکنه

          در مورد اس 6 هم اصلا نظر ندادم تا برسه دستم و تست کنم اخلاقم اینه تست کنم بعد میگم چه خبره

          • EROS
            EROS | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

            نمیدونم چرا تو این سایت همه تعمیرکار و برنامه نویس و صاحب نظر بین المللی شدن. کمتر بگین خب. درسته کنتور نداره ولی سرور سایت خودش یهو دیدین خجالت کشید و داون شد :D

      • آرش
        آرش | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

        نمیدونم ول نمیکنید مشکلات اندروید قبل از کیت کت رو؟ من بیش از یکساله که nexus 5 دارم ، با بیشتر از ۱۵۰ تا app که نصب کردم، سرعتش هیچ فرقی با روز اولش نداره، تا بحال هم فکتوری ریست نکردم هیچ اپ مدیریت حافظه ام نصب نکردم.

        • kasra
          kasra | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

          آره آره باشه شما اصلا 700 تا نصب کردی

          نمیدونم چرا ما نصب میکنیم کند میشه نمیدونم شاید به خاطر اینه روزی با 100 مدل گوشی سروکله میزنیم حتما اشتباه تایپی بوده که متوجه نمیشیم :|

          چند تا از همکارام تو اینجا هم همینطوری ان جلوی چشموشن هنگ میکنه میگن نه بابا به خاطر فلان چیزه وگرنه مگه نکسوس هنگ میکنه :|

          جون هرکی دوس دارید بی خیال تعصب بشید من کل زندگیم با محصولات اپله و هیچ چیز دیگه ای رو. قبول ندارم اما همه مشکلاتشم قبول دارم مثلا همین گند زدن آیو تو پشت آیفون 6 :|

      • peyman
        peyman | ۱۴ اسفند ۱۳۹۳

        تروخدا سامسونگ رو نماینده اندروید ندون اره منم دیدم اس ۴ ، اس ۵ بعد دوماه چ جوری میشن
        ولی این سامسونگه
        به شخصه رو نکسوس ۷ خودم و اچ تی سی و الجی جی ۲ ندیدم چیزی

  • ✯saeed✯ saye
    ✯saeed✯ saye | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    بابا اینا همش دروغه تو همش سامی تقلب کرده پنجمارک ها هم که اصن اعتباری بهشون نیست تقلب تقلب تقلب!!!!!!


    :D

    • SamanSJ
      SamanSJ | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

      والا...سامسونگ لرزشگیر رو هم کپی زده
      اصن مرگ بر سامسونگ
      درود بر اپل
      ایناهمش تبلبغاته دشمنه
      دوستان اپلیمن سنگر هارو رها نکنید...خخخخ

      • ✯saeed✯ saye
        ✯saeed✯ saye | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

        شنیدم سال 1988 مدیر وقته سامسونگ با خبر شده که اپل قراره سال 2007 گوشی بزنه به همین دلیل طی یک کپی آشکار و وقیحانه گوشی تولید کرده!
        :D

        • A.R.T
          A.R.T | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

          :D
          سامسونگ که بعضی وقتا طراحاش یکم شیطنت میکنن اما اس ۶ بجز کناره هاش و جای هدفون و یه سری عیب هاش چیز دیگه ای اسکی نرفته خدا رو شکر. میگم اینکه اس ۶ ـه ، نوت بعدی میخاد چیکار کنه!

          • ✯saeed✯ saye
            ✯saeed✯ saye | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

            عیبم مگه اسکی میرن؟
            من خودم دوس داشتم پایین اس6 اینشکلی نباشه بهتر بود مث آلفا باشه ولی انقد که گندش میکنن هم نیست...الهام گرفتن تو همه دستگاها بوده حتی آیفون .از پشت به آیفون و M8نگا کن ببین چقد شبیه هم هستن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی