ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

Very satisfied Satisfied Neutral Dissatisfied Very dissatisfied
واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جدیدترین اخبار و روندهای دنیای فناوری را با نگاهی دقیق و حرفه‌ای، در کانال تلگرام دیجیاتو دنبال کنید.

ورود به کانال تلگرام دیجیاتو
تکنولوژی

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو: کنفرانس معرفی اپل واچ – دوشنبه ساعت ۲۰.۳۰

قبل از اینکه گوگل سیستم عامل مخصوص ابزار های پوشیدنی را به بازار عرضه و حتی پیش تر از آنکه سامسونگ اولین ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه نماید، شایعات مربوط به Apple Watch ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۳:۱۵

در دیجیاتو ثبت‌نام کنید

جهت بهره‌مندی و دسترسی به امکانات ویژه و بخش‌های مختلف در دیجیاتو عضو ویژه دیجیاتو شوید.

عضویت در دیجیاتو

قبل از اینکه گوگل سیستم عامل مخصوص ابزار های پوشیدنی را به بازار عرضه و حتی پیش تر از آنکه سامسونگ اولین ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه نماید، شایعات مربوط به Apple Watch همه جا را فرا گرفته بود.

بر خلاف انتظارات تیم کوک و یارانش برای تحقق بخشیدن به شایعات عجله ای نکردند و در اقدامی هوشمندانه با نگاه تیز بین خود واکنش بازار به محصولات رقبا را مورد بررسی قرار دادند.

اپل بر خلاف سامسونگ، سونی و ال جی تعداد محصول زیادی را در اختیار ندارد و بر همین اساس اگر کمی بی دقتی کند، ممکن است بازار رسانه و فضای تبلیغاتی را به رقبای خود واگذار نماید. اما جابز در زمان حیات، به خوبی تکنیک های بازاریابی موفق را به کارکنانش آموخت.

در حالی که هنوز ماه ها تا آماده شدن اپل واچ زمان باقی بود، تیم کوک در مراسم معرفی آیفون ۶، بر روی صحنه آمد و با گفتن "One More Thing" به شکلی نوستالژی، از اولین پوشیدنی اپل، رونمایی به عمل آورد. 

اکنون پس از گذشت چند ماه از آن رویداد، با ارزش ترین کمپانی دنیا بار دیگر قصد دارد تا ساعت هوشمندش را در سر تیتر خبر ها قرار دهد. دوشنبه شب و از ساعت ۲۰.۳۰ ، مراسم اپل شروع می شود و انتظار می رود که در آن جزییات دقیق تری در مورد Apple Watch بیان شود. علاوه بر این موضوع، ممکن است تیم کوک، سورپرایز های دیگری را نیز در آستین داشته باشد.

فردا شب با وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو همراه باشید تا لحظه به لحظه در جریان آنچه که در کنفرانس اپل رخ می دهد، قرار گیرید.

پیش از آیفون، موبایل ها وجود داشتند، اما اپل با معرفی این دستگاه توانست دنیای تلفن های همراه را یکبار برای همیشه، تحت تاثیر خود قرار دهد. به نظر شما آیا اپل واچ نیز قادر خواهد بود، تحولی مشابه را در صنعت پوشیدنی ها به وجود آورد؟

بی شک کاربران وفادار اپل، بر روی نمودار ها آمار و ارقامی خیره کنده را برای اپل واچ خلق می کنند؛ اما آیا این عدد ها همان تحولی هستند که سال ها از اپل سراغش را داشتیم؟

اپل در دعوتنامه ای که برای اپل واچ ارسال کرد، نوشت : Spring Forward . این روزها کشور های مختلفی در سطح دنیا، ساعت های خود را به مناسبت تغییر فصل به جلو می کشند و اپل نیز در تعیین زمان مراسم، و حتی شعار دعوتنامه، با زیرکی بسیاری، این موضوع را مد نظر داشته است.

آیا زمان آن رسیده است تا ساعت های خود را با اپل تنظیم نماییم؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • آرش
    آرش | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    کسی میدونه از کجا میشه مراسم رو زنده دید؟

    • rezafaza
      rezafaza | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

      فکرکنم ازسایت خوداپل بشه

  • مهران
    مهران | ۱۸ اسفند ۱۳۹۳

    ایول آقا مانی! حال کردم از متن قشنک این پست...
    امروز اپل ساعت رو دگرگون می‌کنه... غیر از این نباید باشه.
    با عرض معذرت از مخالفان البته!
    :)

  • borna_talebi
    borna_talebi | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    من که از الان تخمه خریدم که بعد کنفرانس ،گفتگو و تبادل نظر(!) دوستان رو ببینم!از الان اینجوری میپرید به هم بعدش چی میشه!
    ................
    یه سوال اقا مانی. شایعه های ساعت اپل هم قبل از معرفی اسمارت واچ ۱ سونی هم بود؟خیلی خوشحال میشم یه لینک بدید که اینو تایید کنه.

  • رضا
    رضا | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    داغش به دلمون موند بدون فریز بشه کنفرانس رو دید.
    ----
    واسه افرادی که شاید بخوان بدونن این پریویوی آفیس ۲۰۱۶ مک رو نصب کردم. فارسی رو ساپورت نمیکنه معلوم نیست این پنج سال داشتن چه چیزی میخوردن .

    • امیر پارسا
      امیر پارسا | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

      واقعععععا!
      من که دان هم نکردم از سر ناامیدی
      این مایکی هم پیری نیست که مراد بده
      همیشه خد ا یجاش میلنگه!
      .
      اما هرچی خاکه گور گروه وینفونه عمر افیس باشه
      کارشون درسته انصافا با تمامه این وجود

  • Between the Rays
    Between the Rays | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    به احتمال زیاد محصول کامل و زیبایی رو معرفی میکنه.

  • reza
    reza | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    حالا انگاري اين اپل واچ قراره چه تحفه اي از آب دربياد الكي گنده ش ميكنن

    • Mr e
      Mr e | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

      به زور بهت گفتن اخبارشو بخون يا بهت گفتن بايد اپل واچ بخري؟!؟.

  • bahram
    bahram | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    منتظر خبرهای خوب هستم :)
    ______________
    کل این پست تو صفحه اصلیه

  • زاخار
    زاخار | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    ای جان :)))
    ای کاش چیزی تو چنته داشته باشه

    • زاخار
      زاخار | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

      مهم ترین انتظار !!!!
      باتری و باتری!!
      و بعد از اون اپ یا نو اوری که بشه ادم رو مجاب کنه برای خرید!!!

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    انقلابی دیگر در راه است!
    .
    تنها شرکت بی نقص حال حاضر دنیا
    سالهاست که تجارت دنیا همچین سیستم تجاری بی نقصی به خودش ندیده
    محصولاتی یک از یک کامل تر و پر مشتری تر
    ورود به هر عرصه در سال اول نامبر وان اون بودن
    و و و
    صد افرین به فلسفه که اپل رو ساخته

    • زاخار
      زاخار | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

      خیلی تند میری :)))
      تنها شرکت بی نقص دنیا!!!!؟؟؟؟
      محصولات کامل تر؟؟!!!
      تهش ترکستانه ها!!! :)))

      • امیر پارسا
        امیر پارسا | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

        این نظره منه ارشد مدیریت بازرگانی خونده است
        شاید اشتباهه
        اما وقتی جام جهانی هر محصولی بازاره حتما یه محصول اونقدر کامل و بی نقصه که هر سال 250 میلیون نفر ادم رو فقط برای یک قلم اش راضی به پول خرج کردن میکنه
        نمونه این رو هیچ زمانی در این سطح نداشتیم
        که یک شرکت به تنهایی نه یک شرکت صرف بلکه یک مرام و لایف استایل بتونه خودش رو بکنه اونم ظرف همچین مدتی
        سالهاست همچین نمونه ای نداشتیم

        • زاخار
          زاخار | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

          بازار یابی و فروش 1 چیزه نقص و کمال چیز دیگه!
          درسته محصولی که میتونه 250 میلیون نفر رو راضی به خرید کنه اصلا و ابدا نمیتونه محصل کم و کوچکی باشه!!!
          اما 1 مقایسه با محصولات مشابه مثل اچ تی سی ام 8 بکنیم !
          ایفون چند برابر بهتر از ام 8 هست که انهمه باید بیشتر بفروشه؟

    • امیر پارسا
      امیر پارسا | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

      سیستم ی سر تا سر فلسفه و زیبایی
      واسه منی که بازرگانی و تولید خوندم فقط میتونم بگم این یه شرکت به تنهایی تمامی بوک ها و رفرنس ها رو داره جابه جا میکنه
      یه روزی توی دانشگاه ها به دانشجوها سیستم بازاریابی و ارایه محصول و زنجیره تولید و ساخت اپل رو به عنوان کتاب درسی اموزش خواهند داد
      شرکتی که نزدیک ترین رقباش در همه چیز نصف اش هستند!
      تا ببینیم فردا چی توی استین کوک و ایو در خواهد امد

    • Gublin
      Gublin | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

      بله آنتن دهی آیفون 3gs هم کاملا بی نقص بود..
      کارت گرافیک مکبوک پرو های سال 2011 هم مثل ساعت کار میکردن! http://dgto.ir/1CZi2Fr :D

      • P@R@D!C
        P@R@D!C | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

        حالم از فن بوی هایی که کورن از تعصب مثل شما بهم میخوره
        آواتارت کاملا گویاست
        خجالت بکشید اه
        همون سامسونگتون اگه اپل و سونی و الجی نبودن داشت گوشی تاشو و کنسرو ماهی میزد

        • امیرپارسا
          امیرپارسا | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

          آقای امیر به اصطلاح پارسا فکر نکن همه چی رو می دونی .. تو هیچی نمی دونی اونقدر شجاعت نداری که اکانت بسازی و از ترس بن شدن مثل رت به بقیه می پری ... اپل از اینکه کسانی مثل تو طرفدارشن تاسف می خوره .... شرکتی که تا 10 سال پیش همه فکر می کردن میوه فروشه ..... و تو حزب باد .... کسی که به خاطر افتخارات چند ساله ی یه شرکت همراهش شده... دنیا چپ گرده .... و می گرده .... این دور تموم میشه .... و اون روز میرسه ...من نه فن مایکروسافتم نه اپل من زندگی میکنم ....

          • امیر پارسا
            امیر پارسا | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

            این چش تنگا پر ستای کپی محور کپی آدمم میزنن!:)
            حالا تو منی یا من تو ام؟!
            .
            هرکی خواست حالش بهم بخور بگه کیسه بدیمش فضای اینجا رو به چیز نکشه!
            :)

        • LG G3
          LG G3 | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

          جالبه شما فقط از فن بوی های سامسونگی حالت بهم میخوره, ام از فن بوی اپلی مثل میلاد و امیرپارسا که داره اپل رو به طور حال بهم زنی میپرسته و ستایش میکنه جوری صحبت میکنه انگار این شرکت هیچ عیب و ایرادی نداره, حالت بهم نمیخوره. شما خیلی بی تعصبی واقعا!!
          واقعا باید تاسف خورد به حال ادمهایی همچون امیرپارسا که ادعای سوادشون میشه و در عمل جز یه متعصب مسخ شده چیزی نیستن!!

      • امیر پارسا
        امیر پارسا | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

        اگر قرار بر ایراده من 3000تا پست می نویسم در ایرادات رقبای اپل
        مایکی
        سامی
        گوگل
        که هر محصولشون با صد ایراد میاد توی بازار!
        ایراد جزیی از محصوله
        اما محصولات اپل همه اجبارا اعتراف میکنند که کمترین ایراد رو دارند
        تا جایی که شما مجبور شدی از ایفون 5سال پیش مثال بزنی!
        :)

        • P@R@D!C
          P@R@D!C | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

          داداش شما هم یواش
          فن بودن خوبه اما نه کور کورانه

  • ســـــــــپهــــــــر
    ســـــــــپهــــــــر | ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

    can't wait...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی