ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزونه های برگزیده برای مرورگرها؛ قسمت هفتم

افزونه های مرورگر، بی شباهت به اپلیکیشن های موبایل نیستند. اپلیکیشن ها بین کاربر و گجت رابطه تعاملی برقرار کرده و موبایل را از یک وسیله صرفا ارتباطی، به ابزاری همه کاره یا به قول ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

افزونه های مرورگر، بی شباهت به اپلیکیشن های موبایل نیستند. اپلیکیشن ها بین کاربر و گجت رابطه تعاملی برقرار کرده و موبایل را از یک وسیله صرفا ارتباطی، به ابزاری همه کاره یا به قول معروف آچار فرانسه تبدیل می کنند. افزونه ها نیز در حکم اپلیکیشن برای مرورگر ظاهر می شوند.

حالا که سال جدید و فرصت دوباره از نو شدن فرا رسیده، بد نیست که سری به دنیای وسیع افزونه ها بزنیم و مرورگرهایمان را به جدیدترین و کاربردی ترین هایشان مجهز کنیم. برای آشنایی با بهترین افزونه ها، ما در دیجیاتو برایتان نمونه هایی عالی را برگزیده ایم و هر روز به معرفی چند مورد از آنها خواهیم پرداخت.

با دیجیاتو همراه باشید. 

LastPass: Free Password Manager

LastPass 1

افزونه مدیریت رمز عبور LastPass، بهترین و ایمن ترین ابزار برای محافظت از رمزهای عبور شماست. با کمک آن می توانید تمام پسوردهایتان را در محیطی امن ذخیره کرده و با یک رمز عبور قدرتمند از آنها پاسداری کنید. همچنین پر کردن خودکار فرم های بانکی، ثبت نام و فیلدهای ورود به حساب های کاربری و همگام شدن با سایر پلتفرم ها از دیگر امکانات این افزونه برگزیده به حساب می آیند.

LastPass: Free Password Manager

LastPass: Free Password Manager

سازنده: lastpass.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم و فایرفاکس حجم: 2.98 مگابایت زبان:

Jot

Jot 11

 

با نصب Jot روی مرورگر، دیگر احتیاجی به نرم افزارهای یادداشت برداری نخواهید داشت؛ بلکه صفحه تب جدید مرورگر به دفترچه یادداشت شما تبدیل خواهد شد. تصاویر پس زمینه این افزونه فوق العاده زیبایند، بنابراین Jot به غیر از وسیله ای برای یادداشت برداری، زینت بخش صفحه مرورگر شما نیز هست.

Jot

Jot

سازنده: Matt O'Hagan قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم حجم: 22.54 مگابایت زبان:

Tab Snooze

TabSnooze Logo

Snooze کردن فقط مختص آلارم ناخوشایند ساعت موبایل نیست، بلکه تب های مزاحم را  هم می توان اسنوز نمود. با افزونه Tab Snooze قادرید کلیه تب های غیر ضروری را به پس زمینه مرورگر برده و به کار اصلی تان در اینترنت برسید. با زمان بندی تب های به حاشیه رفته، افزونه آنها را در زمان مناسب و وقتی که کارهای اصلی تان به پایان رسید نمایان خواهد کرد تا مزاحمتی برای کارتان نداشته باشند.

Tab Snooze

Tab Snooze

سازنده: tabsnooze.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم حجم: 0.9 مگابایت زبان:

™Checker Plus for Gmail

Checker Plus for Gmail 11

افزونه چکر پلاس برای جیمیل، امکانات بیشتری از میل چکر عرضه شده توسط خود گوگل به شما ارائه می کند. با کمک آن قادرید بدون ورود به صفحه جیمیل، از طریق این افزونه در نوار ابزار کروم از ایمیل های دریافتی آگاه شوید، آنها را بخوانید، گوش دهید و سپس حذف نمایید. این افزونه با دریافت پنج ستاره کامل از بیش از 6 هزار رأی، یکی از بهترین افزونه هایی است که تاکنون برای کروم عرضه شده است.

™Checker Plus for Gmail

™Checker Plus for Gmail

سازنده: jasonsavard.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم حجم: 1.22 مگابایت زبان:

TabCloud

TabCloud 11

Tab Cloud با فضای ابری اش شما را قادر می سازد تا هر صفحه اینترنتی و هر کاری که در اینترنت مشغول آن هستید را ذخیره کرده و آن را در آینده یا روی رایانه ای دیگر بازیابی کنید. این افزونه ضمنا می تواند تب های باز مرورگر شما را بین چندین رایانه به اشتراک بگذارد.

TabCloud

TabCloud

سازنده: connorhd.co.uk قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم و فایرفاکس حجم: 0.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Amin_Naderi
    Amin_Naderi | ۱۱ فروردین ۱۳۹۴

    دوستان مرورگر cyberfox رو نصب کنید تا عاشقش بشید چون صدتا هم تب باز کنی مثل کروم سنگین نمیشه و حافظه رم سیستم رو خیلی کمتر از کروم اشغال میکنه و تمام قابلیتهای فایرفاکس رو هم داره در حالی که یسیار سریع هم صفحات رو باز میکنه.

  • TROOL
    TROOL | ۸ فروردین ۱۳۹۴

    خیلی خوب بودن ولی رو کروم من نصب نشد

  • pika
    pika | ۷ فروردین ۱۳۹۴

    عکس لست پس همه مرورگرا هست اونوخ چرا شما فقط کروم و فایر لینک دادین؟؟
    من سر اینکه هیچکدوم از افزونه ها اپرا نذاشته بودین ازین مقاله ها گذر میکردم!
    نکنه اون یکیا هم اپرا داشته و شما نذاشتین!؟ چرا اونوقت؟؟؟
    :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی