ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل ارتباطات سیار در گفتگو با دیجیاتو: LTE همراه اول در 21 شهر راه اندازی شده

سال گذشته، اخبار ضد و نقیضی از زمان ارائه شبکه نسل چهارم موبایل توسط همراه اول منتشر شد، که در آخرین اظهار نظر مدیرعامل این شرکت از راه اندازی LTE قبل از شروع سال 94 ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

سال گذشته، اخبار ضد و نقیضی از زمان ارائه شبکه نسل چهارم موبایل توسط همراه اول منتشر شد، که در آخرین اظهار نظر مدیرعامل این شرکت از راه اندازی LTE قبل از شروع سال 94 خبر داد.

اما از آن زمان به بعد در رابطه با موضوع راه اندازی 4G و شایعات موجود، اخبار و اطلاعات رسمی از سوی اپراتور اول تلفن همراه منتشر نگردید. با توجه به انتظار مشترکان این شرکت برای ارائه نسل چهارم موبایل و سوال هایی که در این مورد برای کاربران پیش آمده بود، موضوع را از مدیر عامل این شرکت پیگیری نمودیم.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در رابطه با زمان راه اندازی 4G به دیجیاتو گفت: LTE همراه اول در 21 شهر به صورت Hotspot در بخش های پر مصرف راه اندازی شده اما تمرکز ما روی توسعه و راه اندازی 3G است.

در ادامه همراه دیجیاتو بمانید.

وحید صدوقی در مورد تمرکز این اپراتور روی نسل سوم تلفن همراه، اعلام کرد: بیش از 90 درصد تلفن های هوشمند مشترکان ما از 3G پشتیبانی می کنند و کمتر از 10 درصد آنها قابلیت پشتیبانی از فناوری 4G را دارند، به همین خاطر پوشش نسل سوم در اولویت همراه اول قرار گرفت.

وی به این سوال که «سیم کارت های Usim همراه اول چه زمانی ارائه خواهند شد؟» پاسخ داد: این سیم کارت ها هم اکنون در دفاتر خدماتی ما موجود هستند و مشترکان می توانند از طریق این دفاتر Usim همراه اول را تهیه نمایند و از شبکه 4G استفاده کنند.

مدیر عامل همراه اول در مورد عدم اطلاع رسانی ارائه شبکه 4G و Usim گفت: به زودی اطلاع رسانی و تبلیغات این موضوع نیز در رسانه ها آغاز می گردد.

بنا بر اطلاعات موجود در سایت همراه اول و تست هایی که گرفته شده، مشاهده کردیم شبکه نسل سوم تلفن همراه تنها برای خریداران بسته های اینترنت هراه اول، فعال می شود. پیرامون این موضوع وحید صدوقی به دیجیاتو توضیح داد: با توجه به اینکه سرعت 3G نسبت به نسل قبلی بیشتر است و اگر مشترکان به صورت آزاد از آن استفاده کنند باید هزینه زیادی را پرداخت نمایند، امکانی را فعال کردیم که فقط خریداران بسته بتوانند از این شبکه بهره ببرند.

او ادامه داد: البته این امکان را پس از تبلیغات در سراسر کشور و مطلع شدن مشترکان از میزان ترافیک مصرفی، غیر فعال کردیم و فقط شهر تهران بدین صورت باقی ماند، که بعد از عید نوروز، این امکان در پایتخت نیز غیر فعال شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • Reza
    Reza | ۲۸ دی ۱۳۹۴

    سلام من هشت ساله كه همراه اول دارم از 3g استفاده ميكردم كلي منتظر بودم كه 4g همراه اول فعال شه ولي متاسفانه نشد الان بعد از هشت سال ايرانسل خريدم خيلي هم عالي. سرعت دانلود ٢ هزار تا ميده و خيلي راضي ام اصلا فكر نميكردم كه همراه اولمو بزارم كنار واقعا متاسفم

  • امید
    امید | ۲۸ دی ۱۳۹۴

    سلام، او مای گاد اینجا چقدر عوض شده! بچه ها من قیمت و حجمی بودن اینترنت رو به سفارت ایتالیا نشون دادم و پناهندگی گرفتم. خداخیرشون بده یه جا بدردمون خوردن

  • baraeen
    baraeen | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    3G یا 4G از لحاظ همراه اول هیچ فرقی باهم ندارند چون سرعت نسل دوم رو دارند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی