ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ مشغول توسعه دو تلفن هوشمند جدید مبتنی بر تایزن است

پس از عرضه ی موفق تلفن هوشمند سامسونگ Z1 در هندوستان و بنگلادش اکنون شایعاتی به گوش می رسد که طبق آنها گفته می شود کمپانی کره ای مشغول کار بر روی دو اسمارت فون جدید ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

پس از عرضه ی موفق تلفن هوشمند سامسونگ Z1 در هندوستان و بنگلادش اکنون شایعاتی به گوش می رسد که طبق آنها گفته می شود کمپانی کره ای مشغول کار بر روی دو اسمارت فون جدید مبتنی بر سیستم عامل تایزن است.

همین شایعات می افزایند یکی از این تلفن های همراه سامسونگ Z2 نام دارد که قرار است جایگزین مدل پیشین یعنی Z1 در همان مناطق عرضه قبلی گردد و دیگری نیز موبایلی مبتنی بر پلتفرم تایزن است که کمپانی کره ای می خواهد آن را به صورت جهانی ارائه کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس گزارش های رسیده Z2 در قیاس با نسخه ی پیشین خود شامل تغییرات قابل توجهی گشته و حالا از چیپستی ۳۲ بیتی و چهار هسته ای در کنار یک گیگابایت حافظه ی رم و نمایشگر TFT-LCD با رزلوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل بهره می برد.

ضمناً این محصول باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و در آن شاهد رابط کاربری تایزن ۳.۰ نیز خواهیم بود که احتمال می رود در پیاده سازی اش از رابط تلویزیون های هوشمند تایزنی سامسونگ هم الهاماتی گرفته شده باشد.

دومین اسمارت فونی که کره ای ها مشغول کار بر روی آن هستند هنوز نامی برایش انتخاب نشده، ولی گمان می رود که شاهد عرضه ی آن در بازارهای مختلفی از جمله آمریکا، چین، آسیای جنوبی، روسیه، هند، مالزی، کره جنوبی و برخی کشورهای اروپایی باشیم.

برخلاف Z1 که موبایلی اقتصادی بود، اولین تلفن هوشمند تایزنی که قرار است در ابعاد گسترده جهانی به بازار بیاید، محصولی میان رده محسوب می شود. تا اینجا و مطابق شایعات منتشر گشته اسمارت فون مذکور نمایشگر ۴.۸ اینچی از نوع Super AMOLED و با رزلوشن HD خواهد داشت و دو گیگابایت حافظه ی رم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری نیز از سایر مشخصه هایش هستند.

باید منتظر ماند و دید چه زمان اخبار موبایل های فوق الذکر سامسونگ قطعی شده و شاهد حضور آنها در بازار خواهیم بود. نظر شما در این رابطه چیست و آیا فکر می کنید پلتفرم خانگی غول تکنولوژی کره ای می تواند در آینده سهم بیشتری از بازار اسمارت فون ها را به خود اختصاص دهد یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • babak.m
    babak.m | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

    ههه هه ههه هه ای خدا این پلاسکو رو از کره زمین بر ندار تا ما یکم بخندیم یعنی به اسم هم رحم نمیکنه کپی کن تا پاره بشی

  • آریا
    آریا | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    سامسونگ هم خودش رو با تایزن الاف کرده
    مایکروسافت با اون پیشینه عظمتش جلوی اندروید و IOS کم آورده. این که جای خود داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی