ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل اپراتور دوم در پاسخ به دیجیاتو: ایرانسل به دنبال درآمد زایی از نارضایتی مشترکانش نیست

هفته گذشته خبری منتشر شد که رگولاتوری برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به کاربران ایرانسل، بخاطر عدم اعلام پایان بسته های اینترنتی دست به کار می شود. در آن خبر توضیح دادیم که اپراتور دوم پایان ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

هفته گذشته خبری منتشر شد که رگولاتوری برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به کاربران ایرانسل، بخاطر عدم اعلام پایان بسته های اینترنتی دست به کار می شود.

در آن خبر توضیح دادیم که اپراتور دوم پایان بسته های اینترنتی ماهانه یا بلند مدت خود را به مشترکان دائمی و اعتباری اعلام نمی کند و بر این اساس، پس از پایان طرح تشویقی، مصرف اینترنت کاربران به صورت آزاد و کیلوبایتی نیم ریال محاسبه می گردد. به همین دلیل شارژ مشترکان اعتباری تمام گشته یا قبض هایی با مبالغ بالا برای کاربران دائمی صادر می شود.

به خاطر اهمیت این مبحث و وارد آمدن خسارت به عده قابل توجهی از کاربران، این موضوع را از مدیرعامل این اپراتور پیگیر شدیم. در ادامه همراه دیجیاتو بمانید تا بیشتر از چند و چون این خبر اطلاع حاصل نمایید.

مدیرعامل ایرانسل در رابطه با عدم ارسال پیامک اطلاع رسانی خاتمه یافتن بسته های اینترنتی به دیجیاتو گفت: این موضوع در حال اصلاح است و از ابتدا نیز روی آن کار شده تا پایان بسته های اینترنتی از طریق پیامک اعلام گردد.

علیرضا قلمبر دزفولی در رابطه با جبران خسارت های وارده به کاربران ایرانسل گفت: اکثر تلفن های هوشمند موجود در بازار امکان مدیریت مصرف دیتا را دارند، بنابراین زمانی که فردی، سرویس یاد شده را فعال نماید، به محض آنکه حجم دیتای مصرفی اش از میزان تعیین شده فراتر رود، موبایلش به او اطلاع می دهد.

با در نظر داشتن اینکه کاربران عادی و غیرحرفه ای معمولا از وجود چنین قابلیتی در موبایل خود بی اطلاع اند، نظر قلمبر دزفولی در این رابطه را جویا شدیم که اظهار کرد: کاربری که حرفه ای نباشد، یک یا دو بار پس از مواجه شدن با این مشکل، چگونگی استفاده از این سیستم را فرا می گیرد؛ ضمن اینکه نباید توقع داشته باشید که تمام راه حل ها را اپراتور پیش پای شما بگذارد.

آهنگ پیشواز ایرانسل پس از اتمام به کاربر پیامک ارسال می کند و وی را از خاتمه یافتن سرویس با خبر می کند و این در حالی است که بسته های اینترنتی آن، چنین امکانی را در اختیار کاربر قرار نمی دهند.

مدیرعامل ایرانسل در این رابطه به دیجیاتو گفت: آهنگ پیشواز سرویسی است که از سال 86 به مشترکان ارائه می شود که در ابتدا آن هم با ایراداتی از این قبیل مواجه بود. بسته های اینترنتی نیز به زودی و شاید در یکی دو هفته آینده از این امکان بهره مند خواهند شد.

مشترکان سرمایه ایرانسل هستند

وی اضافه کرد: ایرانسل تحت هیچ شرایطی به دنبال کسب درآمد از مواردی نیست که مشترکانش ناراضی باشند. کاربران سرمایه های ما هستند. هیچ انسانی به خاطر میزان ناچیزی پول با سرمایه اش بازی نمی کند. این تصورات غلطی است که دهان به دهان می چرخند و تبدیل به واقعیت واهی می شوند.

دزفولی افزود: هیچ اپراتوری در داخل کشور ما این همه تنوع تعرفه و ارائه بسته های اینترنتی ندارد که هر کسی بر اساس نیاز روز، هفته، ماه، فصل و سالش بتواند یک بسته مطابق مصرفش استفاده کند و هزینه های خود را کاهش دهد. شرکتی که روی مشترکش این قدر حساسیت دارد به دنبال کسب درآمد از چنین روشی نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • حسن
    حسن | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    سلام دوستان ایرانسلی
    از همه شما درخواست دارم بخاطر عدم ارایه خدمات مناسب به مشترک . کم شدن شارژ سیم کارت . سوختن بی دلیل حجم اینترنت . ارسال پیامک تبلیغاتی بدونه اذن مشترک . و غیر ه ذر خواست میشود جهت پیکیری مشکلات از شرکت ایرانسل به دستکاه قضایی ایران شکایت کنیم هرکس می خواهد به حق و حقوق خود برسد با من هماهنگ کند .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی