ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر تازه از تلفن هوشمند بدون حاشیه Oppo R7

درست یک هفته پیش شرکت چینی LeTV «ابر موبایل»های خود را به نام های LeTV One، One Pro و One Max رونمایی کرد. نکته خاصی که جدای از قیمت پایین این تلفن های هوشمند در ازای سخت افزار قدرتمندشان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

درست یک هفته پیش شرکت چینی LeTV «ابر موبایل»های خود را به نام های LeTV One، One Pro و One Max رونمایی کرد. نکته خاصی که جدای از قیمت پایین این تلفن های هوشمند در ازای سخت افزار قدرتمندشان به چشم می آید، نمایشگرهای بدون حاشیه آنهاست که ظاهری کاملا مدرن و آینده محور به آنها بخشیده.

احتمالا تصورتان این بوده که LeTV تنها شرکتی است که چنین موبایل های متفاوتی را به بازار عرضه می کند اما همانطور که انتظار می رود کمپانی دیگری از سرزمین LeTV سربرآورده که مدعی است می تواند تلفن های هوشمند بدون حاشیه بسازد.

این شرکت PPTV نام دارد و علاوه بر این، همچون LeTV در حوزه پخش ویدئو نیز فعالیت می کند. تاکنون هیچگونه اطلاعاتی در رابطه با خصوصیات سخت افزاری محصول تازه این شرکت منتشر نشده، اما اخیرا سه رندر جدید از آن لو رفت که موبایلی فوق العاده باریک و با قاب پشتی خمیده را به تصویر می کشند و نمایشگر آن نیز درست از قسمت لبه ها شروع می شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

بخش جلویی این گجت نیز ظاهری کاملا متقارن دارد و بخشی که شباهت زیادی هم به دکمه هوم دارد (و شاید هم اسپیکر دستگاه باشد) روی بدنه آن خودنمایی می کند.

اما بگذارید به R7 باز گردیم؛ جایگزینی برای مدل R5 که برای مدتی هرچند کوتاه عنوان باریک ترین موبایل دنیا را در اختیار داشت و کمی بعد هم آن جایگاه را به Vivo X5 MAx انتقال داد.

جزئیات سخت افزاری در مورد R7 هنوز هم نامعلوم هستند، هر چند که پیش بینی می شود برخلاف مدل قبلی اش که همراه با یک چیپست اسنپدراگون 615 ارائه گشت، یک چیپست هشت هسته ای 64 بیتی MediaTek MT6795 SoC برای آن در نظر گرفته شده باشد.

ارزیابی ها همچنین حکایت از آن دارند که دوربین این دستگاه مجهز به یک حسگر 20.7 مگاپیکسلی باشد و با در نظر داشتن تصاویر منتشر شده از آن انتظار می رود که از لحاظ ظاهری نیز چیزی کم نداشته باشد.

اگر 2014 را سال تلفن های هوشمند باریک بخوانیم، 2015 را قطعا سال موبایل های بدون حاشیه خواهد بود. در هر صورت باید به یاد داشته باشید که نمایشگر این تلفن ها دقیقا از لبه ها شروع نمی شود چراکه با در نظر گرفتن تکنولوژی هایی که هم اکنون در اختیار کمپانی ها قرار دارد، رسیدن به این مهم، کار بسیار دشواری است.

در عوض این شرکت های چینی از ترفند دیگری استفاده نموده و شیشه نمایشگر را از لبه ها به سمت بدنه می کشند و با تغییر مسیر نور ساطع شده از نمایشگر، این تصور را در ذهن شما به وجود می آورند که نمایشگر موبایل های تولیدی شان حاشیه ندارد.

Oppo-R7 (1)

Oppo-R7 (2)

Oppo-R7 (3)

Oppo-R7 (4)

Oppo-R7 (5)

Oppo-R7 (6)

Oppo-R7 (7)

Oppo-R7 (8)

Oppo-R7 (9)

Oppo-R7 (10)

Oppo-R7 (11)

Oppo-R7 (12)

Oppo-R7 (13)

Oppo-R7 (14)

Oppo-R7 (15)

Oppo-R7 (16)

Oppo-R7

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    هر چی طرفین گوشی حاشیه نداشته بالا و پایینش که جبران کرده.

  • Hossein
    Hossein | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مهم قشنگی یا ... نیست ؟ مهم اینه که الان کلا گوشی بی حاشیه واسه اوناس ُ کلش واس اوناس ... و اینکه تونستن و فردا اگه ی شرکتی از اونا اسکی بره دیگه ضایس چینی که ما مسخرش می کردیم به کپی کاری بعدا ی شرکت معروف بیاد از روش کپی کنه ُ ایشالا دنیا طرف گوشی بی حاشیه نره طاقت شنیدن حرف های این چنینی ها رو دیگه ندارم !!‌:دی

  • knight.bivatan
    knight.bivatan | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یعنی میخواد بااین طراحی بگه گوشیای سامسونگ در حاشیه است؟

  • Ali 007
    Ali 007 | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این چینی هارو ول کلی میام می خورنمون والاااا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی