ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکرین شات های جدید ویندوز ۱۰ دارای رابط کاربری تازه و کاشی های زنده هستند

با افکت شیشه Aero که در ویندوز ۷، ویستا و ۸ به کار رفته حتما آشنایی دارید؛ در تصاویر جدیدی که از نسخه و بیلد جدید ویندوز ۱۰ فاش گشته، این نوع از افکت شیشه ای ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

با افکت شیشه Aero که در ویندوز ۷، ویستا و ۸ به کار رفته حتما آشنایی دارید؛ در تصاویر جدیدی که از نسخه و بیلد جدید ویندوز ۱۰ فاش گشته، این نوع از افکت شیشه ای که در پیش نمایش های قبلی حضور نداشت نیز به بیلد جدید ویندوز ۱۰ اضافه شده است.

تصاویر و اسکرین شات های یاد شده توسط وبسایت چینی IT Home فاش شده اند که نشان دهنده افکت شیشه ای در منوی استارت پیش نمایش جدید ویندوز است، هرچند که این افکت بر خلاف ویندوزهای قبلی، دیگر برای اپلیکیشن های ویندوز عمل نخواهد کرد. همچنین زمانی که منوی استارت ویندوز را به شکل تمام صفحه اجرا نمایید، باز هم خبری از این افکت نخواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا برگزاری کنفرانس بیلد مایکروسافت صرفا چند ساعت فاصله داریم اما، آنطور که از ظواهر امر پیداست این شرکت برای مراسم امشب خود، ترفندهای نرم افزاری بسیاری را در آستین نگه داشته است.

68f62d9btw1erlgfpfg8hg20fj090hci.0

در بیلد شماره 10102 از ویندوز ۱۰ همچنین می توان کاشی های زنده را مشاهده نمود؛ از سوی دیگر کمپانی مورد بحث در نظر دارد تا امروز ظاهر جدید دستیار صوتی و دیجیتالی خود به نام کورتانا را به نمایش بگذارد. دسترسی به دستیار صوتی مورد بحث این روزها بیش از هر زمان دیگری با منوی استارت و همچنین منوی جستجو در ویندوز یکپارچه گشته است. همانگونه که در تصویر پایین ملاحظه می کنید، حالا بخش های سفید و سیاه از منوهای این دستیار صوتی با تم ویندوز همخوانی خواهند داشت.

20150428_145438_358.0

اگرچه چنین تغییراتی اندک هستند اما یادآور این مساله اند که مایکروسافت همچنان می خواهد در نسخه های پیش نمایش نهایی و همینطور نسخه اصلی، کاربران را با ترفندهای نرم افزاری جدید و دیده نشده خودش غافلگیر نماید.

مایکروسافت امشب در جریان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان خود به نام Build، از برنامه های جدیدش برای ویندوز ۱۰ و همینطور تاریخ دقیق عرضه آن خبر خواهد داد؛ با دیجیاتو برای دریافت جدیدترین خبرهای مرتبط با ویندوز و سایر برنامه های مایکروسافت، همراه بمانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • BuBo
    BuBo | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    برام جالبه که حالت blur رو برگردوند، فقط یه دستی هم رو آیکون هاش بکشه خیلی خوب و زیباتر میشه.
    باید اصولی تر به کانسپت آیکون ها فکر کنه.
    در کل بیاد فکر کنم سریعتر از 8 برم سراغش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی