ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی TeamViewer؛ اپلیکیشنی برای کنترل از راه دور رایانه از طریق موبایل و تبلت

اگر شما در میان دوستان و آشنایان برای تسلط به رایانه مشهورید، احتمالا بارها برایتان پیش آمده که دوستی از طریق تلفن، برای رفع یک مشکل از شما مشاوره خواسته و شما هم با دشواری ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

اگر شما در میان دوستان و آشنایان برای تسلط به رایانه مشهورید، احتمالا بارها برایتان پیش آمده که دوستی از طریق تلفن، برای رفع یک مشکل از شما مشاوره خواسته و شما هم با دشواری فراوان توانسته اید راه حل مشکل را به وی تفهیم کنید.

در این گونه مواقع، احتمالا موافقید که بهترین کار این است که خودتان وارد عمل شده و با ورود به رایانه آن فرد، شخصا مشکل را حل کنید.

TeamViewer، نرم افزار کنترل از راه دوری است که این امکان را چه از طریق رایانه شخصی و چه از طریق موبایل و تبلت فراهم می کند تا بتوانید وارد رایانه ای شوید که شاید هزاران کیلومتر با شما فاصله دارد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

شکی نیست که TeamViewer، یکی از کاربردی ترین نرم افزارهایی است که تاکنون برای رایانه ها عرضه شده است. تا این لحظه بیش از 200 میلیون رایانه در سراسر دنیا از طریق این برنامه فوق العاده به هم متصل شده اند و از طریق این ارتباط، روزانه هزاران نفر قادرند مشکلات خود را از راه دور و کمک گرفتن از سایر افراد رفع کنند.

برای استفاده از TeamViewer، در ابتدا باید نرم افزار رایانه ای اش را روی سیستم عامل خود (ویندوز، مک یا لینوکس) نصب کنید. پس از این کار، با ورود به اپ موبایل از شما شناسه کاربری و رمز عبوری رایانه مقصد درخواست می شود. با وارد نمودن این دو، حالا صفحه دسکتاپ رایانه مقصد برای شما نمایان می شود و می توانید از راه دور به طور کامل آن را کنترل کنید.

TeamViewer 1

کنترل برای صفحات لمسی به عالی ترین شکل ممکن بهینه سازی شده و تنها با کشیدن انگشت خود روی صفحه، قادرید نشانگر ماوس را کنترل کنید.

برای اعمالی مثل راست کلیک، درگ و دراپ، زوم روی صفحه یا بالا و پایین بردن مرورگر نیز استفاده از ژست های حرکتی مهیا شده تا تجربه استفاده از TeamViewer روی موبایل و تبلت بسیار خوب و لذت بخش باشد.

اگر رایانه مقصد دارای سیستم عامل ویندوز باشد، در قسمت بالای صفحه گزینه هایی برای کنترل صفحه کلید (از جمله F1 و F2 و Num Lock و غیره) و دسترسی به منوی استارت، آلت و کنترل را ملاحظه خواهید نمود. جالب است که با آن حتی می توانید هنگام هنگ کردن رایانه مقصد، از Ctrl+Alt+Del هم استفاده کنید.

تنظیمات TeamViewer موبایل به کاملی نسخه نرم افزاری نیستند، با این وجود در این بخش گزینه هایی برای بالا و پایین بردن کیفیت تصویر دریافتی و یا غیر فعال کردن تصویر پس زمینه برای ارتباط سریع تر و روان تر را خواهید یافت.

TeamViewer 2

TeamViewer به غیر از مواردی که گفتیم، یک ابزار عالی برای تبادل اطلاعات میان رایانه و موبایل هم هست و به سبک AirDroid می توان در آن به تبادل فایل ها پرداخت.

TeamViewer برای کنترل از راه دور رایانه سایر افراد، کنترل رایانه شخصی از راه دور در مواقع مختلف (مثلا در کنفرانس ها و کلاس های آموزشی) و همچنین تبادل اطلاعات بین موبایل و رایانه بسیار مفید و فوق العاده ظاهر می شود.

توصیه می کنیم اگر تاکنون نسخه موبایل آن را امتحان نکرده اید، همین حالا آن را به رایگان دانلود کرده و از کنترل رایانه تان با موبایل و تبلت لذت ببرید.

TeamViewer

TeamViewer

سازنده: TeamViewer قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 33.9 / 13.4 / 6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • island
    island | ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خیلی برنامه ی خوبیه خیلی
    همه ی دوستا و همکلاسی هام نصب کردند، من همش تو سیستم این و اونم :D
    کاش موبایل به موبایل هم داشت، مثلا دوستم سوال داره برم توی گوشی ش خودم ببینم !

  • Javad
    Javad | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    برنامه خوبیه. خیلی وقته ازش استفاده میکنم
    رو گوشی های سامسونگ میشه برعکس اینو هم انجام داد. یعنی از طریق پی سی، گوشیتون رو کنترل کنید

  • علی قنبری
    علی قنبری | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سلام دوستان کاش از طریق رایانه کنترل موبایل رو هم بگیرم دست باشه نمیدونم این تیم ویور چرا نمیکنه این کارو ؟ الان با بکترک میشه :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی